Witaj Nieznajomy!
|
temat: [podrzucony] Heroes V - ogólnie o grze komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 38 - 39 - 40 | |
Kammer |
Najnowsze H5.5. Mod Quantomasa, link w pierwszym poście jest chyba najaktualniejszy. Na bank to zadziała z Hordami, to jest najlepsza wersja, tylko na nią powstają mody. |
Kubson |
Czy mod będzie po polsku? |
zmudziak22 |
Heroes 5.5 ma spolszczenie. W temacie Modyfikacje do Heroes V masz link do spolszczenia moda. |
Kubson |
Są organizowane jakieś turnieje, konkursy, imprezy z herosami V, takie same, jak z heroes III? |
Andruids |
Nie. |
Kubson |
Boli mnie, że nie ma takiego hype'u na piątkę z tymi turniejami, tak jak na trójkę. Przecież h5 jest lepiej zbalansowane, z nowymi rozwiązaniami oraz szeregiem nowych umiejętności i strategii. |
Kammer |
Well, na Konwencie zawsze jest turniej Areny H5. |
Hayven |
A Rosjanie regularnie wydają nowe wersje HRTA. A przynajmniej tak było jeszcze jakieś 5 lat temu :/ |
anonim1233 |
Kilka dni temu na TVGRYpl pojawił się film na temat piątej częśći. Your text to link here... |
anonim1233 |
Your text to link here... |
Kammer |
BTW - mamy obecnie finał Ashan Areny, chodźcie oglądać: |
Kastore |
Ostatnio gram sobie w kampanie różnych części Heroesów i Jezus Maria, piąta część zestarzała się dużo bardziej, niż się spodziewałem, bo już pomijając brzydką grafikę i HUD, to jest tam glitchy pod sam sufit. Chcę tylko liznąć temat jako ciekawostkę, żebyście mieli co opowiadać Waszym rodzinom, bez wchodzenia w szczegóły, jak zrobić poszczególne rzeczy, ale w Heroes 5 da się: mieć nieskończoną armię wertując tylko menusy, wygrywać bitwy bez żadnych strat, nawet jeśli zginą ci jednostki, wyłączyć wszystkie tury przeciwnika podczas bitwy, przez co można wygrać z dowolnie dużą armią, jeśli mamy coś, co ma brak kontrataku i da się pomijać oskryptowane bitwy używając menusów. Jestem w lekkim szoku i jednocześnie w gotowości, jeśli ktoś chciałby się ze mną zmierzyć na PvP, żeby mu pokazać mojego niesamowitego skilla w tej cudownie zaprogramowanej grze. EDIT: Nie no, ja przepraszam, ale po prostu nie mogę, ta gra się tak łatwo psuje od najprostszych czynności, jestem w stanie zepsuć wszystkie grafiki i framerate jedynie obsługując menu zamku tak, że trzeba resetować grę, żeby to naprawić. Hipotetycznie w pierwszej turze można zrobić każdą mapę, bo jest glitch, żeby sobie mnożyć armię, jest taki, że można chodzić w nieskończoność, jest taki, że każda walka odbywa się w twoim zamku i taki, że nie da się niszczyć murów ani bramy, jest taki, że nie tracisz oddziałów podczas walki i jest taki, że możesz mieć główną armię u wszystkich bohaterów naraz. Jak komuś się nie podobają oskryptowane walki, to też jest glitch, żeby je pominąć. Aż mi przykro, że było mi żal Nivalu, że już się nie będzie zajmował serią. Już nawet nie wymieniam wszystkich przykładów, jak powoli działa silnik, wymienię jeden, który mnie najbardziej denerwuje, czyli wymaganie klikania na ruch, następną turę i budowanie po kilka razy, zanim zaczną działać, bo program musi się przygotować do takich szalonych i niespodziewanych czynności. A pomijając Nival, to polskie tłumaczenie też jest tragiczne, bo te same rzeczy w różnych miejscach nazywają się w różny sposób, są dziwne zjawiska, których nie umiem dobrze opisać, np. tydzień myśliwych nazywa się tygodniem gromu, mimo że np. tydzień chłopa nazywa się tygodniem chłopa, albo już pewnie wyryty w umyśle każdego gracza zwrot "osiągnięto maksymalny limit usprawnień dla tego budynku w tym mieście", jakby nie można było napisać "nie można wybudować". |
Adams |
Ale po co psuć, czy wykorzystywać błędy? Nie da się przymknąć na to oka i cieszyć się fajną grą? |
Kastore |
Dałoby się, gdyby nie było ich tak dużo. Żeby nie trafiać na błędy w Heroes 5, trzeba mieć albo dużo szczęścia, albo wiedzieć, co jest triggeruje, żeby tego unikać. Psucie się wszystkich grafik i brak możliwości zadawania obrażeń bramie podczas oblężenia odkryłem przez przypadek w ciągu dwóch godziny gry. |
jbnp5 |
Nie uświadczyłem nigdy żadnego z tych błędów. Nie wiem czy piątka nie chodzi mi nawet najlepiej z całej serii bez łatania |
Adams |
Panie Kastore, psucie się grafik, to wina Pańskiego sprzętu. U mnie śmigało jak wicher, a spędziłem mnóstwo godzin w grze. Tylko raz doszło do chwilowego spowolnienia, gdy liczebność oddziałów była w tysiącach. ;) |
Kastore |
To mogłaby być wina mojego sprzętu, jakbyśmy mieli tę konwersację w 2006. To jest powodowane przez coś w kodzie gry. |
Erui |
Kastore spróbuj zainstalować Heroes 5.5. Znacznie poprawia piąteczkę. |
Kastore |
Mam Heroes 5.5, ten mod nie łata nic, a nawet wprowadza więcej problemów technicznych, bo wiem, że wszystkie glitche, o których wspomniałem, działają i w oryginalnej wersji i w 5.5 poza glitchem uniemożliwiającym atakowanie bramy podczas oblężeń, który może nawet nie być glitchem, tylko ficzerem 5.5. Wiem, że w H3 też nie dało się niszczyć bramy jednostkami, ale H5 różni się tym, że ma bardziej dynamiczną walkę niż H3. Jednostki zadają więcej obrażeń i giną szybciej, a brama w H5 wymaga więcej strzałów katapulty, niż brama w H3, więc atakowanie zamku przez to jest najczęściej samobójstwem. Plus są tam dziwne dodatki, typu jednostki 6. poziomu wymagają teraz rzadkich surowców do rekrutacji. |
Crazy-AK47 |
Osobiście Heroes 5.5 dodaje za dużo niepotrzebnych pierdół i zbyt drastycznie zmienia balans np. zwiększając przepaść między jednostkami poziomu 7 a wszystkim innym Nie lubię też zmian w AI, wolę tą głupszą AI z wersji normalnej, niż dostawać co chwila po dupie od "enchanced AI" do tego stopnia, że przestało to być zabawne. Mod ewidentnie robiony pod hardocorowych graczy multiplayer |
strona: 1 - 2 - 3 ... 38 - 39 - 40 |
temat: [podrzucony] Heroes V - ogólnie o grze | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel