Witaj Nieznajomy!
|
temat: Wasze niusy ze świata M&M komnata: Podziemna Tawerna |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 - 17 | |
Darkstorn |
https://www.celestialheavens.com/ubisoft-is-looking-for-senior-brand-manager-might-magic Ubisoft kontratakuje? :O P.S. Na nowej stronie CD Action pojawiło się parę artykułów o HoMM, oto najnowszy z nich: https://cdaction.pl/publicystyka/historia-heroes-of-might-and-magic-kultowa-trojka-feralna-czworka |
now |
Zgłaszam się na ochotnika do M&MH8. Będziem klepać więcej zamków i frakcji na silniku H3. Jednostki elitarne tak jak wilk morski w h3hota i rebalans umiejętności bohaterów. |
Garett |
Może i nie "nius", bo sprzed prawie trzech lat, a i nie ze świata Might and Magic, ale jest coś wartego wspomnienia dla potomności - czyli jak Might and Magic VI pośrednio wpłynęło na proces twórczy Morrowinda: Ken Rolston - Lead Designer: Neverwinter Nights was in development at the same time. We didn’t have access to any working elements of it, but we watched their development and saw the fact that they were going to have a game master, and online gameplay, and we thought of that as innovative in the same way that we were being innovative. But we weren’t influenced by them. What I was influenced by — as I had played relatively few games, but I had played Might and Magic VI — and the unambiguous influence there was a website called The Spoiler. It had a Might and Magic fan guide that was the fundamental model for how I used hyperlinking to map content, landscapes, and characters to present the world of Morrowind internally. And it was also like an outline for me to spew a game into in a big hurry. So I essentially took a Might and Magic-shaped world and then poured completely different content in it. But the internet, a fan-made game guide, provided a structure that I knew could communicate because users built it, and they built it for users. Morrowind: An oral history |
Kastore |
Ale urocze. |
Nicolai |
Podobnież Soft: Ubi ma szykować nową grę singleplayer z jakiejś "zaniedbanej" serii. Jak mówicie? Rayman, Prince of Persia czy może jednak Might and Magic? |
Demorator |
Rayman nie jest chyba zaniedbany (na pewno są bardziej zaniedbane), a Księciunio dostanie remake. Na M&M już straciłem nadzieję. Czytałem za to plotki, że ma wrócić Sam Fisher, więc może Splinter Cell? |
Drwal |
Heroes 3 za 10 zł w Epic Games. Haczyk? Wersja angielska. |
Darkstorn |
https://www.youtube.com/watch?v=SizfDTaANV0 Wywiad z Davidem Mullichem w TVGry, tak, jest mowa o Forge! |
Alamar |
Wersja tekstowa jakby kogoś interesowało (bo na GoL-u to samo jest za paywallem). |
Hayven |
Alamar: Wersja tekstowa Ach, nie ma to jak reprezentacja gier screenami ich nieoficjalnych/zmodyfikowanych wersji... (H3HotA, H4HD, H5.5 — przynajmniej HotA jest podpisana, w przypadku pozostałych już nikt nawet słowem nie pisnął). O ile jeszcze pokazywanie wersji HD zamiast standardowych można wybaczyć, HotA jest na tyle popularna, że nie zaskakuje, to wrzucanie screena z H5.5 jest analogiczne wykorzystaniu materiałów z WoG jako wizytówki Heroes 3. No... nie wypada. |
Crazy-AK47 |
Oczywiście Heroes 5.5 zamiast Heroes 5... Profesjonalizm jak widzę nadal panuje... |
Darkstorn |
Będzie specjalny numer CDAction w całości poświęcony HoMM3! https://cdaction.pl/newsy/robimy-wydanie-specjalne-cd-action-o-heroes-of-might-and-magic-iii |
Yaaqob |
Ciekawe czy ta "duża nieogłoszona gra" to coś z M&M... ;-) |
Crazy-AK47 |
Mam nadzieję, że nie. Jeżeli ma to robić studio w Szanghaju (wyspecjalizowane w mikropłatnościach) to ja już wolę, żeby tego nie tykali wcale Ja chcę aby ich planami na nową grę AAA z M&M okazała się właśnie wydana reedycja Clash of Heroes - która jest oczywistym skokiem na kasę |
avatar |
To mamy dla ciebie złe wiadomości - Clash of Heroes nie jest grą AAA ;) |
Dru |
Szczerze mówiąc, to nie wiem czy jakąkolwiek nową grę strategiczną można jeszcze nazwać tytułem AAA. Strategie to obecnie gry niszowe, a prym wiodą wszelkie gry akcji. Jeśli już coś wyjdzie spod znaku MM, to RPG lub RPG akcji. Szczerze liczę na jakąś dużą grę Might and Magic, ale ze współczesnymi mechanikami. |
Fandor |
Ja od dawna mówię, że Ubi naprawdę skopał, że zaczął z AC robić gry aRPG, a MM zaorał. Przecież lepiej dla wszystkich by było, gdyby AC dalej zostało grą skradankową, a MM dostało naczelną chwałę jako seria aRPG (bo wiadomo, że RPG starego typu, ani strategie się teraz nie sprzedają i jedyną szansą dla nich jest bycie co najwyżej tańszymi spin-offami serii popularnych na innym rodzaju gier). |
Crazy-AK47 |
Współczesne mechaniki RPG są do dupy Inflacja obrażeń i HP - Jeśli możesz zadać pół miliona obrażeń, a przeciwnik dalej żyje, to coś jest nie tak z systemem walki Skalowanie się przeciwników poziomami - ta herezja nie powinna się narodzić i jedynie sprawia, że progresja postaci praktycznie nie istnieje Kolorowy system lootu - czyli twój "legendarny" przedmiot jest deklasowany przez złom co wypadnie z przeciwnika obok (tak M&MX miało ten system lootu, ale przedmioty legendarne zdobywały poziomy, więc one były użyteczne), oraz współcześnie gry szastają legendami jak cukierkami, co kompletnie dewaluuje cały system Grind, grind, grind - Grind nie jest mechaniką, a sztucznym przeciąganiem czasu gry I oczywiście mapa musi być zapchana znakami "?" gdzie świat poza tymi miejscami jest kompletnie pusty - Gdzie się podział aspekt eksploracyjny w grach RPG? Gdzie nagroda za eksplorację Dorzućmy kompletny brak interaktywności ze światem - mało który RPG pozwala nawet zabić NPC Gry RPG zostały wyparte przez gry Akcji. Jak ma to robić studio w Szanghaju, to na pewno będą skiny i makropłatności - skoro do nowych Settlersów ten syf trafił, to do gry M&M/Heroes też mogą to wrzucić |
jbnp5 |
Dziwne, że nie zrobili Dark Messiah 2, jak im się tak dobrze przyjęło |
Kammer |
Jeżeli dobrze pamiętam, to gdzieś na forum była mowa, że robili, ale finalnie skasowali projekt. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 - 17 |
temat: Wasze niusy ze świata M&M | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel