Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [projekt] Heroes 7 Cove
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)

Pointer PW
24 czerwca 2022, 18:11
Ahoj Piraci!

Wprawdzie tworzenie nowej frakcji jest na razie na bardzo wczesnym etapie, ale myślę, że nadszedł moment by podzielić się z Wami dotychczasowymi efektami pracy.

Na początek pragnę podziękować Flapdzakowi za sporą dawkę wiedzy o tym jak rozwiązać pewne istotne problemy związane z grafikami ekranu miasta oraz za bazę do tworzenia jednostek wyciągniętą ze Smite'a.

A teraz co nieco z tego, co już udało mi się stworzyć:

Ekran miasta na 3.poziomie

Artwork Niksy

Artwork ulepszonej Niksy

Niksy na polu bitwy

j.w., ale z innej perspektywy

A teraz krótko o samej wizji:

Frakcja jest oczywiście wzorowane na Przystani dodanej do H3 w HotA. Planowo ma być częścią mojej paczki z modami, ale planuję też umożliwienie pobrania samego Cove'a bez całej reszty zmian. Do tego jednak jeszcze daleka droga.

Na ten moment pracuję nad przeniesieniem ekranu miasta z H3 do H7, zapewne 1:1, bez jakichś większych zmian, nie licząc funkcji kilku budynków. Line-up frakcji mam już wstępnie ułożony w głowie, aczkolwiek może się jeszcze nieco zmienić. Wstępna wersja lineupu to (na razie w angielskim nazewnictwie):

Podstawa: Naiad -> Oceanid oraz Freebooter (może jeszcze inaczej nazwę) -> Corsair

Silna podstawa: Sea Elf Renegade -> Sea Elf Pirate

Elita: Swashbuckler -> Seadog oraz Mermaid -> Nereid lub Roc -> Thunderbird (alternatywne)

Silna elita: Nix -> Nix Warrior (te jednostki już są gotowe, poza jakąś nową umiejętnością dla nich)

Legendarne: Sea Serpent -> Haspid lub Fangarm -> Cthulhu

Od razu uprzedzając pytanie "A czemu nie Kraken?", odpowiadam:
Model Krakena zostanie wykorzystany przez Flapdzaka w Cytadeli jako Bagiennik/Moczarnik, a chciałbym by mody były ze sobą kompatybilne. Myślę ewentualnie o Krakenie jako jednostce spoza możliwych do rekrutacji w mieście, związanej z frakcją i możliwej do przyzwania poprzez czar 4. poziomu, podobnie jak Złoty Smok, jednak czar Przywołanie Krakena byłby w jakiś sposób bardziej związany z frakcją Cove.

Jeśli chodzi o bohaterów, to przeniesieni zostaną z h3, plus dodam zapewne kilku nowych z jakimiś ciekawymi speckami.

Nad umiejętnością rasową jeszcze myślę, choć mam już w głowie pewien zarys. Być może dodam też jakieś artefakty związane z frakcją np. sam Róg Otchłani. Na razie tyle, jeśli czas mi pozwoli, to prace będą postępować, a ich efektami będę się z Wami dzielił.

AmiDaDeer PW
25 czerwca 2022, 23:16
Na razie poza modelami niks (które prawdę powiedziawszy średnio mi się podobają, szczególnie nieulepszona - kolory skopiowane z Hoty gryzą się mocno z samym kształtem ciała) mogę jedynie skomentować angielskie nazwy. :P

Pointer:
Podstawa: Naiad
Chyba nie rozumiem. Dlaczego Naiad, a nie Nymph?

Pointer:
Silna podstawa: Sea Elf Renegade
Ja wiem, że w oryginalnej grze jest Sea Elf Pirate (więc nawet jak mi to zgrzyta, to nie mogę tego za bardzo krytykować), ale Sea Elf Renegade zajmuje jeszcze więcej miejsca. :P Przy czym nawet pomijając tę kwestię, to przecież słowo "renegade" znaczy tyle, co "zdrajca". Nawet gdyby interpretować tę "zdradę" jako bunt, to i tak nie za bardzo ma to sens, by była to nieulepszona forma piratów.

Pointer PW
26 czerwca 2022, 11:32
Ami:
Dlaczego Naiad, a nie Nymph?

Najady to nimfy wodne, więc bardziej mi to pasowało, zwłaszcza z powodu polskiego tłumaczenia Pixie z Sylvanu właśnie jako Nimfa. Nie chciałem potem wchodzić w dylematy jak nazwać tą jednostkę w polskiej wersji.

Ami:
Ja wiem, że w oryginalnej grze jest Sea Elf Pirate (więc nawet jak mi to zgrzyta, to nie mogę tego za bardzo krytykować), ale Sea Elf Renegade zajmuje jeszcze więcej miejsca.

W tej kwestii bazuję na pierwotnej wersji AC Moda i ta nazwa jest wzięta właśnie stamtąd. W tłumaczeniu na polski funkcjonuje tam nazwa Morski Elf Renegat po prostu. Oczywiście można coś z tą nazwą pokombinować i pominąć np. słowo "Sea". To akurat najmniejsze zmartwienie.

Ami:
kolory skopiowane z Hoty gryzą się mocno z samym kształtem ciała

No cóż, mogę coś pomyśleć jeszcze z kolorem. Może coś bardziej w odcienie szarości w takim razie, a ulepszenie w takiej kolorystyce jak jest. Co do samego modelu, to po pierwsze jest to gotowy model wzięty ze Smite'a, a nie stworzony przeze mnie, a po drugie po prostu mi się podoba i raczej nie chciałbym go zmieniać.
temat: [projekt] Heroes 7 Cove

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel