Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/HotA] Pliki do odblokowania niewykorzystanych obiektów komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV) |
wróć do komnaty |
uhm |
Uporządkowałem dwa pliki stworzone razem z Rakso, odblokowujące wszystkie możliwe obiekty w edytorze map. Teraz w wersji dla HotA 1.6.1 pojawiła się zniszczona brama do podziemi, a w SoD/HotA znalazły się kolejne obiekty nieprzeznaczone do ustawiania w edytorze :P Wszystkie nowe grafiki znalazły się w zakładce z zamkami. Może ktoś zna jeszcze jakieś grafiki, które gra zaakceptuje? Wersja pod HotA 1.6.1 (EdObjts.txt): https://1drv.ms/t/s!Ahfxr6a8tP2F8T-ovsiTbjpD42nj?e=lYEXZM Wersja pod SoD (Objects.txt): https://1drv.ms/t/s!Ahfxr6a8tP2F8UAIz1dJn8kpaUvu?e=nb17dJ Żeby zainstalować powinno wystarczyć wrzucenie plików do folderu data. Jeśli nie zadziała trzeba ściągnąć MMarchive ze strony Grayface'a, a następnie: a) dla SoD otworzyć H3Bitmap.lod w folderze data i dodać Objects.txt b) dla HotA otworzyć HotA.lod i dodać EdObjts.txt Żeby nowe ognisko działało poprawnie, nie można dodawać ognisk, które nie są w zakładce z zamkami. |
Kastore |
UNHhhh: Są jeszcze takie, np. czerwone przekreślone kółko.
Może ktoś zna jeszcze jakieś grafiki, które gra zaakceptuje? |
uhm |
To kółko faktycznie można umieścić w edytorze map, niestety znika po uruchomieniu gry. Poprawiłem łodzie, teraz nie wracają do pozycji w poziomie. |
VIP |
Gites, też właśnie kiedyś nad tym początkowo pracowałem, ale w pełni nie ukończyłem, gdzieś taki plik był. Możesz tez tam dopisać obiekty typu księga zaklęć, balista, amunicja, namiot medyka (do zebrania) - mają błędny obrazek "w grze" jako art, ale to nie problem. |
Kastore |
Unhhhh: U mnie nie znikało. W ogóle za pomocą jakiegoś rozszerzenia do edytora map WoG-a mogłem ustawiać jakąkolwiek grafikę i pamiętam, że sporo było niewykorzystanych, kopiować obiekt do edytora map HotA i wszystko normalnie działało w grze.
To kółko faktycznie można umieścić w edytorze map, niestety znika po uruchomieniu gry. |
uhm |
@Kastore Zrobiłem tak jak mówiłeś, przekopiowałem grafikę z edytora WoG, ale po uruchomieniu mapy w Hocie przekreślone kółko i tak znikało. Próbowałem też dodać defy przeszkód z pola bitwy, ale informuje, że plik jest uszkodzony. Może miałeś zainstalowanego WoGa i Hotę w jednym folderze? @VIP W SoD i Hocie nie widzę plików z tymi przedmiotami, wydaje mi się, że zostały dodane dopiero w WoGu w miejsce zdublowanych artefaktów zwiększających atak (AVA0002-AVA0006.def) |
VIP |
Operowałem tylko na SoD. Trzeba dopisać kolejne linijki i bodajże zwiększyć liczbę tych przedmiotów. Było to gdzieś na początku - dokładnie tutaj gdzie napisałeś - końcowe przedziały nie pamiętam. Musisz ustawić też liczby odpowiednio po kolei (te początkowe). No i musisz sprawić jak wygląda dla księgi i lecisz po kolei wtedy - nie za daleko i mamy. Wygląd będzie zły w grze (ale jak ktoś chce może poprawić), funkcje służą do zbierania machin wojennych i księgi zaklęć :). |
uhm |
Dodałem księgę zaklęć, Graala i machiny oblężnicze, jedyny mankament jest taki, że mają tylko zastępcze grafiki. EDIT: Udało mi się dodać grafikę przekreślonego kółka do SoDa. Niestety, na razie nie działa w HotA :P Kombinuję dalej. |
VIP |
Elegancko, Graal chyba zawsze był już dostępny w edytorze na końcu, które zakładki - chyba ta z "wszystkim" gdzie były generatory stworzeń. Może faktycznie z tym kopiowaniem działa :P A to plik na serwie automatycznie aktualizujesz :)? Jak coś sobie jeszcze przypomnę dam znać :). Ew. można też zrobić spis dll, które wprowadzają funkcje Alexa (HOTA od niego wykorzystała) do SoD :P. Np. wymiana jednostek w zamku czy większe mapki. Chyba oprócz większych mapek wszystkie ważne (takie co są w np. w HOTA) dodałem do projektu kronik (opcjonalnie). Jest ta lista na rosyjskim forum, ale nie każdy wie o tym i wie jak znaleźć. |
VIP |
Tylko pytanie czy to nie generuje też jako zwykle arty :P (mapa, utopie itp.). Jeszcze jedno mi się przypomniało te koncowe zablokowane (nie dopisane) arty mozna odblokować. :P Ale nie wiem czy potrzebne. |
uhm |
Przekreślone kółko dla HotA jak nie działało tak nie działa, odpuszczam. Ten "nowy" Graal różni się od starego tym, że widać go na mapie i od razu ląduje w sakwie, nie trzeba go wykopywać. Nie umiem robić w kodzie gry, dlatego edytor map Alexa zostawiam Alexowi, ale plik objects.txt powinien też dodać brakujące obiekty do edytora Unleashed. Dodałem do SoD trzy niewykorzystane artefakty składane, dzięki ;) Teraz zastanawiam się już tylko, czy w HotA dałoby się też położyć na mapie armatę. |
VIP |
A faktycznie zapomniałem o tym zabraniu Graala też był :). Chyba wszystko co pamietam :P. Tz. to *.dll do gry w HDMOD dodajesz, ale chyba nie do końca na ten temat, ale warte uwagi. Edit. A właśnie można też odblokować możliwość umieszczania zamków na wodzie, kiedyś widziałem na jakieś mapce :P. |
uhm |
Nowe odkrycie: w plikach gry znajduje się niewykorzystany dół dla podziemi AVLHOLU0.def. Finalnie w grze widzimy placeholder będący przekolorowaną kopią dołu na pustyni. Dodałem już odpowiednią linijkę, a jeśli komuś nie chce się ściągać, to tutaj dla porównania od lewej: dół pustynny, dół podziemny standardowy i odnaleziony dół podziemny. Dodatkowo w Hocie dodałem armatę. @VIP odblokowanie miast na wodzie jest bardzo proste, wystarczy zmienić w wierszach jedynkę w pierwszym ciągu 011111111 na 111111111: A jak masz woga to możesz nawet w tej czarnej podziemnej otchłani umieścić miasto i zapisać mapę jako SoD :D |
Kastore |
To też jedyny obiekt w oryginalnej grze, który można stawiać na przepaści. |
temat: [H3/HotA] Pliki do odblokowania niewykorzystanych obiektów | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel