Witaj Nieznajomy!
|
temat: [Projekt] Spolszczenie i modyfikacja Kronik komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 ... 28 - 29 - 30 | |
VIP |
Ok https://uploadfile.pl/pokaz/2125918---beqy.html Tylko trzeba jeszcze drugi dla scenariusza. No i tutaj u mnie poprawić, bo widać pomiędzy ze wycinane (niebieskie) :///. |
Baronus |
Nie ta! Daj mi ta: https://i.ibb.co/YLz9m79/obraz.png |
VIP |
https://uploadfile.pl/pokaz/2125948---nyu5.html |
Baronus |
Tutaj do pojedynczych. Teraz juz arcymistrzowskie wykonanie. https://uploadfile.pl/pokaz/2125953---elni.html |
VIP |
O takie też super tylko napis trochę się pogorszył po ang (może pl) i fajnie by było może wykorzystać Heroes Kroniki pod potworki? |
VIP |
Dzisiaj powinna pojawić się aktualizacja :D Tak przed nowym rokiem :D! Ostatnie dla tej wersji: 2.5.4 |
Baronus |
Jesli bedzie spod stworow wygladal napis to bedzie kiepsko. Trzeba zostawic srodek tylko boki zmienic. A tu polskie logo Kronik: https://uploadfile.pl/pokaz/2125982---azjm.html |
VIP |
Dziękuje <3 Szkoda twojego polskiego paska trochę :/. |
VIP |
Już jest nowa wersja w skarbcu :D! Edit. @Baronus Fajnie jakbyś na końcu jak zrobisz podał mi współrzędne tych przycisków :). |
Baronus |
Moze ten pasek sie przyda. Ja go mam jako czysty i to glownie jest cenne. Sam napis pionowy to byl na sile. Nie wysilili sie. Jak widzisz teraz jest 100 razy lepiej i oryginalnierj. A jeszcze mozna podmienic tlo z tego Herosowego na Kronikowe ktore jest znane z menu tutoriali oraz okladek plyt. Ale to za duzo roboty! Juz bym chyba namalowal nowego Tarnuma przez ten czas z highscorami. Tutaj po polsku pojedyncze. https://uploadfile.pl/pokaz/2126073---eprb.html Lewe przesuniete sa w lewo o 14 czyli minus, a prawe w prawo o plus 15. W pionie bez zmian. |
VIP |
Nie wiem czy nie za duży trochę napis, bo coś nie mieści się w tej: hmm jakby to powiedzieć "blaszce". No właśnie trzeba się zastanowić gdzie dać napis pod potworki nie było by złe. Trzeba sprawdzić. |
VIP |
A gdyby tak kroniki doprowadzić (funkcjami) do poziomu HOTA (biblioteką dll) :D? Co o tym myślicie? Opcja wydaje mi się do On/Off w Launcherze Kronik hmmm... Oczywiście mam na myśli dodanie brakujących funkcji nadal to będzie SoD :). |
zmudziak22 |
Dla mnie byłoby ok, fajnie by było, jakby w przyszłości ktoś przebudował ROE, AB i SOD, ujednolicając je z wydarzeniami z Kronik itp. |
avatar |
A które to są brakujące funkcje? |
VIP |
Np. możliwość braku nauki z chatki czarownicy, przedziały killi przy ataku, ... możne da sie zmiana trybu atak/strzał? Zaciekawił mnie temat i też nie wiem czy na 100% wszystko się da, ale na pewno trochę to pochłonie czasu. Niektóre opcje fajnie mieć, a nie wiadomo czy autor HDMODa doda (i nie wszystko jest w samym HDMOD tylko HOTA) :P. Wiem, że istnieje SoD_SP, ale osobiście ciężko mi sie w nim połapać i posiada funkcje, które nie istnieją w SoD/HOTA, a co za tym idzie nie da sie ich wyłączyć (albo nie wiem jak). Działać to może na SoD/Era/Wog |
zmudziak22 |
Niektóre z rozwiązań SOD_SP masz w formie modów do Ery(SAFE SOD, Battle Quenue, era też ma funkcję zmiana formy ataku), większość rzeczy z SOD_SP została zrobiona na bazie modów Salamandre. |
VIP |
Z SoD nie chce robić Ery, bo dużo tych opcji jest :P. Chodziło mi bardziej o dobrowolną możliwość włączenia takiej opcji, a jak się ktoś zdecyduje to w niej takie (jakby się udało) podstawowe funkcje z HOTY :). |
zmudziak22 |
Wystarczy napisać do HotA Crew o edytor kampanii, w tedy nie będzie zgrzytów. |
VIP |
Tz. wtedy trzeba zająć sie calym interfejsem razem z grafikami dźwiękiem i dostosowaniem kampanii (cove itp.), a do tego nie wszystkie funkcje HC będą wspierane. No oczywiście więcej z tym roboty. Metoda o której mówię polegałaby na napisaniu funkcji w pewny stopniu naprawieniu HDMOD czyli braki w SoD (są dodane w HOTA), no i również napisaniu funkcji (odzwierciedlenie) z HOTA w SoD. Mniej roboty wydaje mi się, a wtedy można powiedzieć, że jest w pewnym stopniu wersją HOTA (pomijając dobro nowego zamku itp, ale tego i tak by nie było w HC). Błędy SoD (pewnie też HDMDODA widizałem, HOTA nie wiem czy ma?), to najwyżej dodać dobrowolną paczkę do projektu SoD_SP. Zastanawiam się właśnie nad tym. No i pewnie jak mówiłeś ta biblioteka byłaby też pod inne kampanie (AB, ROE, SOD). |
Vodkadrinker |
Hej, ze swojej strony chciałbym mocno podziękować wszystkim zaangażowanym w projekt, bo jest naprawdę MEGA :D Kroniki ogrywane na nowo po blisko 15 latach smakują wybornie, a zaktualizowane wersje map (i ich poziom trudności) oferują wymagającą, ale przyjemną rozrywkę na zimowe wieczory. W tym momencie ogrywam kroniki chronologicznie na 200%, skończyłem pierwszą z nich (Wojownicy Pustkowi). Tutaj też miałbym sugestię drobnej, ale znaczącej zmiany dla map: usunięcie zaklęcia portal miejski z listy możliwych do wylosowania w miastach graczy komputerowych (lot i wrota wymiarów są już wyłączone). Akurat w tej jednej kronice Tarnum z zaklęcia nie skorzysta, natomiast jeżeli dostanie się ono w ręce AI - potrafi z miejsca uniemożliwić ukończenie mapy. W szczególności mam na myśli ostatnią - "Steelhorn" - w której zaczynając de facto bez armii (i możliwości szybkiego zebrania dużych ilości mięsa) musimy roznieść wielu magów o mocy i wiedzy na 15+/15+. Nawet najlepsze triki czy buildy nie pomogą, jeżeli bez wsparcia zaklęć musimy skonfrontować się z więcej niż jednym z nich w krótkim odstępie czasu. Bez mechaniki HotA-interferencji każdy łańcuch piorunów czy deszcz meteorów zabierają tylu wojaków, że nie sposób poradzić sobie z "dodatkowymi" walkami - po prostu fizycznie nie idzie ustać z armią drugiego/trzeciego tygodnia, nawet broniąc zamków. Mapę ukończyłem dopiero za 5-tym podejściem, gdy wrogom akurat nie wylosował się portal miejski - a i to miało mile zawieszoną poprzeczkę ;) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 ... 28 - 29 - 30 |
temat: [Projekt] Spolszczenie i modyfikacja Kronik | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel