Witaj Nieznajomy!
|
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 36 - 37 - 38 ... 83 - 84 - 85 | |
Fandor |
Gdyby to był RPG to najpewniej miałbyś inne drzewko zdolności dla wojowników różnego typu, inne dla magii i jeszcze inne dla technologii. Nie chodzi mi o to, że wewnątrz frakcji nie mogą współpracować magowie i technologowie, to jest wręcz wskazane. Chodzi mi o to, żeby miasto miało osobno wykwalifikowanych magów i technologów. Można byłoby zaryzykować eksperyment i dodać 3 typ bohaterów, ale nie wiem na ile byłoby to spójne z grą i jak wpłynęło na balans. Stąd moim zdaniem lepiej by było żeby magowie zajmowali się "zwykłą" magią, natomiast już prędzej bohaterowie mocy technologią. Aczkolwiek jestem pewnie wyjątkiem, że uważam sam pomysł miasta kowbojów za dobry, jednak nie łączyłbym ich w żaden sposób z taką technologią. Szczególnie że moim zdaniem, raczej takie miasto poszłoby w hurtową produkcje ulepszeń technicznych dla słabszych jednostek niż całą energię i zasoby ładowała w 1 super silny czołg. |
AmiDaDeer |
Fandor: Ale koncepcja miasta nie na tym polega. O ile klasa mocy to raczej renegaci, którzy są bliżsi w charakterystyce kowbojom korzystającym z przekazywanej im technologii, o tyle wynalazcy są wynalazcami nie dlatego, że rezygnują z magii, a wręcz przeciwnie - bo używają tej magii po to, by odkrywać nowe możliwości rozwoju technologicznego.Chodzi mi o to, żeby miasto miało osobno wykwalifikowanych magów i technologów. Wśród wynalazców mają się znaleźć Agar i Wrathmont. To czarnoksiężnicy, jeden z nich nawet eksperymentował z nekromancją. To, że są zaawansowanymi magami, nie znaczy, że nie są też zainteresowani mniej magicznymi sposobami na rozwijanie technologii. Nie muszą mieć przy tym nieograniczonych środków, ale uważam osobiście, że magia wykorzystywana przez wynalazców raczej im pomaga w tworzeniu technologii, na pewno zaś ich zainteresowania w magii, jak i rozwoju technologicznego, nie stoją ze sobą w sprzeczności. Fandor: Poza bestiami, niziołki i inżynierki są wyposażone w jakąś formę technologicznego zaawansowania (ulepszone niziołki mają korzystać z bomb, a inżynierki z miotaczy ognia). Łowca nagród używa dość potężnych rusznic. Ładowanie pełnej technologii w konstrukt 7. poziomu nie jest pozbawione sensu - raz że nie wiemy, czy ta istota to "niszczyciel światów", a dwa - jeżeli mamy mieć bardzo silną elitę w armii, to można faktycznie wcisnąć w nią dużo zasobów dla większej efektywności w walce.
Szczególnie że moim zdaniem, raczej takie miasto poszłoby w hurtową produkcje ulepszeń technicznych dla słabszych jednostek niż całą energię i zasoby ładowała w 1 super silny czołg. |
Zachari |
W sumie ciekawie się to zapowiada |
Kammer |
O, miałem właśnie to wrzucać, ale się powstrzymam, bo znów mnie skrzyczą, że dubluję informacje. Ogólnie mocne meh. Zbyt przeforge'owane jak na mój gust. Tłumaczenie Kolos jest, moim zdaniem strasznie słabe, za bardzo si kojarzy z gigantem. Sama jednostka wygląda mi jak hej, weźmy cyklopa z H5 i go lekko przeróbmy! Jest laser, jest bicie obszarowo, jest nawet leczenie z wykorzystaniem jednostek niskiego poziomu (ale znów, to są gremliny z H5). |
Kuririn |
Ten ktosiu, nowy jednostek, w ogólę nie jest herosowy. Nie pasuje nawet na polu walki, przy jednostkach oryginalnych i tych nowych. |
Nicolai |
Skąd oni wytrzasnęli tego Kolosa? "Dreadnought" tłumaczy się na polski jako "Pancernik" i jest to klasa okrętów. Aczkolwiek można się spotkać z Drednotami. |
Kastore |
Słabe jest to strzelanie laserem. |
Bacus |
Wspaniały model, genialna animacja, no po prostu Magnum Opus Hociarzy. Jednak mam nadzieję, że nie przetłumaczą tego na Kolos... bardziej by pasowało coś ala Goliat(jak te jednostki ze starcrafta) albo np. Moloch czy Pancerny Skurwiel. |
Hellburn |
Właśnie na FB toczy się dyskusja nt. tłumaczenia tej jednostki. Kolos faktycznie raczej odpadnie, głównie ze względu na dzielenie nazwy z graalem Zamku. Moloch za to został dość ciepło przyjęty z tego co widzę, więc pewnie wyjdzie na wariację typu Moloch -> Juggernaut lub coś podobnego. |
LivingAnarchy |
"Słabe jest to strzelanie laserem." Gdzie te czasy gdy trzeba było się trochę wysilić z baitowaniem :/ |
Mistrz |
Lubię mechy więc mi się podoba. Nie jestem pewien czy pasuje to do Homm3 i nie podoba mi się ta frakcja ( wygrzebywanie jednostek z Forge). Przebajerowany trochę ciśnie się na usta. |
AmiDaDeer |
A ja jednak znowu się przekonuję, jak za każdym razem, gdy zapoznaję się z dziełami HotA Crew bliżej, że twórcy dodatku wiedzą, co robią - a przynajmniej rozwijają się z każdym kolejnym nowym elementem, jak i zapewne uczą się na swoich błędach. Jedynie wciąż mam nadzieje, że poprawią w końcu model satyra i zaktualizują motyw Cove na bardziej dynamiczny aranż (wink wink), bo to chyba jedyne, co mi szczególnie przeszkadza... nie licząc może braku lektora w narracji kampanii. No ale wiadomo, że to nie jest ich zawód, tylko pasja bez wynagrodzenia, więc nie można oczekiwać wszystkiego naraz. Do samego Drednota nie mam uwag, jak dla mnie jest dobrą reprezentacją tego, co wiemy o frakcji. Nie mogę się natomiast doczekać jakichś informacji na temat robali, bo tego typu jednostki od dawna mi brakowało w HoMM3... |
Kammer |
W sumie to na nazwy proponuję Niszczyciel -> Śmierciobot, to byłoby ciekawe nawiązanie. |
Kastore |
To nie jest żaden bait, większość graczy w ogóle nie będzie wiedziała, że można mu aktywować coś takiego, tak jak teraz nie wie, że można sterować strzałami lisza i magoga, albo pogdlądać zaklęcia czarodziejskiego smoka, z tym, że tam to były pierdoły, a tutaj to ma być główny atut robota. Ze wszystkich tutaj chyba tylko ja dostrzegam ten problem. ;) |
Andruids |
I pancerniki, i roboty, i robaki wyglądają jak wyjęte z innej gry - Hota skończyła się na kill'em all - modele 3d z rażąco odmienną estetyką i przekombinowane mechaniki (lasery-bajery z faktorii i super-szczęście leprekonusów). Wystarczy się z tym się pogodzić i osiągniemy nirvanę - czyli wrócimy do czasów Woga, kiedy takie mieszanki nie przeszkadzały ^^. |
avatar |
Kastore - ciężko uznać za główny atut coś, co może być aktywowane raz na bitwę (jak wskrzeszenie Archanioła). Owszem, powstaną taktyki specjalne i rozdzielanie śmierciobotów na poj. jednostki, ale to wciąż będzie dodatkiem w specjalnych warunkach nie często używaną funkcją. |
Warmonger |
Cytat: Muszę niestety się zgodzić. Niby ładne, ale ostatecznie zbyt masywne i zbyt klockowate. Ale tragedii nie ma - da się poprawić.
I pancerniki, i roboty, i robaki wyglądają jak wyjęte z innej gry |
Nicolai |
Hellburn: Przepraszam, że znowu się wtrącam, ale zostawianie czegoś po angielsku jest po prostu słabe. Widzę, że na Hirawce pojawiają się takie głosy, ale mimo wszystko H3 to nie post na forum, by wybiórczo zostawiać pojedyncze makaronizmy. Am I right?Moloch za to został dość ciepło przyjęty z tego co widzę, więc pewnie wyjdzie na wariację typu Moloch -> Juggernaut lub coś podobnego. PS. Jak ta jednostka zwie się po rosyjsku? |
uhm |
Umiejka fajna, ale boję się trochę, że będzie zepsuta jak obniżanie ataku przez niksy. Neutral z tą zdolnością byłby na pewno bardziej wart uwagi niż leprekauny, ale we frakcji skill może być już za silny. Po rosyjsku: Дредноут (Drednout) Джаггернаут (Dżaggernaut) |
DragonKing |
Co jest nie tak z robotami? Co do,, klockowatości" wypowiedział się wcześniej Bacus i miał rację. Laser jest świetnym pomysłem. Co sprawia, że wygląda jak z innej gry? Odrobina technologi to też niezły pomysł. Więc proszę, zanim powiecie, że nie pasuje do gry, porównajcie sobie z innymi jednostkami. PS: Poskładanie robota, przez co ma, ,wskrzeszenie" podobne do Feniksa, to świetny pomysł, również dlatego, że poziom 2 dostaje Buffa i to jest bardzo oryginalne rozwiązanie. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 36 - 37 - 38 ... 83 - 84 - 85 |
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel