Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 189 - 190 - 191 ... 200 - 201 - 202 | |
witchking |
To chyba nie jest temat przeznaczony do burzy na temat hoty. Halabardnik piekny, jednostki zamku uważam za najlepiej i najbardziej spojne wśród wykonanych przez Ciebie modeli, aż nie mogę sie doczekać grywalnej wersji. Czarci lord fajny tylko mam wrażenie, że oryginalny ma większą paszcze pełna zębów. |
Kuririn |
Wstępna wersja motyla: |
DragonKing |
Mam jakiś problem z ogonem. Może trochę krótszy? Dodatkowo w całego bazyliszka włożyłbym więcej mięsa. |
AmiDaDeer |
Tekstura. Zmniejsz bumpmapping, oryginalny bazyliszek ma gładszą skórę. |
avatar |
Skoro ulepszenie Bazyliszka dostało nowy kolor w postaci fałdów usznych, to tu też bym zaserwował nowy kolor na upgradeowanym fałdzie usznym. Pozostała część wstępnie OK - widać większe, zwaliste ciało odróżniające się na pierwszy rzut oka od poprzednika. |
DragonKing |
Mam prośbę. Jestem nowy i nie chcę mi się przewijać 190 stron tematu. Byłby ktoś tak dobry i pokazał wszelkie przygotowane jednostki? Z góry dzięki. |
Lord Hawk |
Dobrze że ten "motyl" to póki co wstępniak, bo jak na razie nie wygląda jak ulepszenie, a wręcz regres i środkowa wersja wydaje się lepsza. Zgadzam się z avatarem, że przydałby się nowy kolor [może niebieski/żółto-biały, jako takie skojarzenie z lizardmenami], dodatkowo bardziej wydatniejszy kołnierz, nieco większe oczy, może nieco dłuższe zęby/kły, tak by sprawiał wrażenie bardziej niebezpiecznego od poprzednika. Ogon bym darował, bo cudowanie z nim, bo tylko dodatkowe skojarzenia z meduzą przyniesie, a i tak przez zdolność się trochę dublują [swoją drogą co do ewentualnych zdolności, to fajnie by było gdyby nowy bazyl miał rozwinięcie zamiany w kamień np większym %, a nowa meduza poszła bardziej w rozwinięcie strzelania, z zamianą w kamień bez zmian], może nawet w tej kwestii oczy zrobić bardziej pomarańczowe. |
DragonKing |
To co Lord podpowiada:). A co do meduzy zaproponowałbym zamianę w kamień na odległość. |
Kuririn |
uhm: Next: |
avatar |
Wersja druga! Ale ten dłuższy, podwinięty ogon na obecną chwilę wygląda źle, jak by miał dużą d*pę! |
Kuririn |
Zadnia część, to jest coś w stylu płetwy. |
Mistrz |
Ja bym jednak został przy fiolecie, ewentualnie poszedł w kierunku purpury lub czerwieni. Natomiast, by uzyskać lepszy efekt ulepszenia, przedłużył bym kolce grzbietowe i "zamontował" między nimi fałdy skóry w kolorze kryzy. Think about it ;) |
Andruids |
A może dodać wzory oczu na kołnierzu? I nie jestem tego całkowicie pewien, ale długie kolce zamiast tej zadniej błony mogą się lepiej prezentować. Tak jak napisał avatar, obecnie zlewa się to ciut z resztą ciała. |
Kuririn |
|
Mistrz |
Dolna wersja super. Dodaj mu jeszcze żagiel grzbietowy i będzie gotowy. |
Kuririn |
Mistrz: Dolna wersja super. Dodaj mu jeszcze żagiel grzbietowy i będzie gotowy. Za dużo będzie napaćkane... Druga sprawa, nie mogę ostawić dobrze Leeeeedów. |
Mistrz |
Nieprawda. Kolor skóry żagla musi być trochę inny (np. czerwony) niż kryzy. |
DragonKing |
Uważam że ten na dole jest super i już mógłby się znaleźć w grze. |
Lord Hawk |
Progres na plus, większa kryza, oraz zmiany koloru w fałdzie na ogonie dużo lepsze. Trudno mi się zdecydować czy wersja z żółtym czy fioletem lepsza, jednak patrząc na ogon to niech już ten fiolet będzie, tylko ostatnia wersja ma jedną poważną wadę przy poprzednich, tzn. ta skóra pod pyskiem nieco przesadzona, bo wygląda jakby to było szyja, więc tylko to zmienić i chyba będzie ok. Poza tym nie wiem czy łapki nie lepsze by były zielone jak u pozostałych, bo w tych barwach i z tymi dodatkami to chyba wystarczająco już widać że jest wyższą formą, chociaż jakby zostało tak jak jest to też nie jest źle. |
DragonKing |
Też jestem za zielonymi łapkami |
strona: 1 - 2 - 3 ... 189 - 190 - 191 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel