Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 188 - 189 - 190 ... 200 - 201 - 202 | |
Biros12 |
Model świetny! jednak brakuje mi tu konsekwencji. Skoro rogi wychodzą z tylnej części głowy i rozchodzą się na boki to dlaczego w ulepszeniu rogi znajdują się w przedniej części głowy? |
Lord Hawk |
Biros12: Model świetny! jednak brakuje mi tu konsekwencji. Skoro rogi wychodzą z tylnej części głowy i rozchodzą się na boki to dlaczego w ulepszeniu rogi znajdują się w przedniej części głowy? U czartów jest różnica między zwykłym i ulepszeniem [zresztą i diabłów też] i skoro jeden ma kręcone do tyłu, ulepszenie na na boki, to tutaj taki kiks że i są do tyłu i na boki jako dodatkowa para, to po części jakby rozwinięcie obu. Bo chyba dziwnie by wyglądało gdyby miał skopiowane idealnie oba tylnie z bocznymi, niż jak jest teraz. No chyba że chodzi Ci o te przednie [3 para], które są tak jak i effreta na czole. |
Kuririn |
Chłop z Castle: Gryf na klacie się coś rozmazał - nie wiedzieć czemu. :/ Jednak się udało: -----Krecha----- |
avatar |
A to z kolei bardzo mi się podoba. Widać, że zamek ci leży :) Model ten jest naturalnym rozwinięciem swych poprzedników (nie tylko ulepszonego) a i całościowo wpasowuje się w linię pozostałych ulepszen - Czempiona, Krzyżowca którzy także mają elementy... określmy to - galowe. Jest bardzo dobrze! Choć widziałbym bardziej żywszy, intensywniejszy niebieski! |
zmudziak22 |
Bardzo fajny ten halabardnik, wspaniale komponuje się z paladynem, krzyżowcem oraz czempionem. |
Lord Hawk |
Dość ładny halabardnik, ciekawie wykonany, chociaż twarz do wymiany [o ile w grze to widać], bo na większej grafice wygląda jak chiński gwardzista, zwłaszcza przez oczy. Szkoda tylko że bazowany na oryginalnym modelu, bo jednak ten z HOTY lepszy i przyzwyczajenie do niego większe. No ale cóż, w końcu osobny mod więc rozumiem wybór, przynajmniej tyle dobrze że ta jednostka jest fajnie zrobiona i w razie czego po ulepszeniu będzie ładnie się komponować z resztą jednostek. |
Droopy |
Krilanie mam pytanie kiedy twój mod będzie gotowy i czy wgl myślałeś nad jakimś wydaniem już ? Tak z ciekawości zapytam ile już masz jakby % gotowego moda ? |
Dydzio |
Sokół: Szkoda tylko że bazowany na oryginalnym modelu, bo jednak ten z HOTY lepszy Proszę o szubienicę dla tego pana |
Kastore |
Przecież to prawda. |
Lord Hawk |
Dydzio: Proszę o szubienicę dla tego pana Chyba sam przyznasz że akurat oryginalny pikemen/halabardnik ma brzydki model [jakiś taki za mały], więc jak ktoś gra z modem w VCMI który zamienia im grafikę na te nowe, to wtedy to się będzie gryźć ze sobą. Natomiast dla tych co tego nie używają, to nowe ulepszenie jest tylko na plus i nie mają znaczenia poprawki. |
Bacus |
Nie zwracajcie uwagi na Dydzia, to sfrustrowany troll, który po prostu nienawidzi Hoty i tego co wnosi. Jeśli chodzi o sam model to spoko |
Kuririn |
Droopy: kiedy twój mod będzie gotowy i czy wgl myślałeś nad jakimś wydaniem już ? Tak z ciekawości zapytam ile już masz jakby % gotowego moda ? Bedze zrobiony, jak będzie zrobiony, nie jestem wstanie powiedzieć kiedy. A co do skończonej pracy nad modem w procentach, to jakieś 30% |
Dydzio |
Proporcje pikiniera / halabardnika HoTy są do bani. Twarz pikiniera z wydętym nosem wygląda jak model z kreskówki "sąsiedzi". Również odstają one od proporcji innych jednostek h3 - np. kusznika, kamiennego golema, centaura itd poprzez wielki łeb itp. Uzbrojenie halabardnika wygląda na zbyt przekokszone jak na jednostkę 1 poziomu w związku ze sporym hełmem, tarczą na plecach itp. Bliżej mu w proporcjach do jednostek z H2. Mam kontynuować? |
AmiDaDeer |
Nie, nie masz po co kontynuować, bo wszystkie zarzuty, które wymieniłeś, albo nie pokrywają się z rzeczywistością, albo wynikają ze zwykłego cherrypickingu poprzez wybieranie jednostek, których proporcje nie zgadzają się z nowym modelem pikiniera, przy jednoczesnym ignorowaniu masy innych jednostek, przy których te wyssane z palca "problemy" przestają mieć jakiekolwiek znaczenie. Jednocześnie jednak pierwszą Twoją odpowiedzią na wyrażenie cudzej opinii o wyższości nowego modelu nad starym jest tekst "Proszę o szubienicę dla tego pana", co już na starcie sprawia, że, kolejny już raz, pokazujesz siebie w jakimkolwiek wątku o Hocie jako zwykłego, sfrustrowanego dupka, który na to, że innym podoba się ten dodatek, musi reagować kompletnie niekonstruktywną i niemerytoryczną agresją. Nie masz czegoś lepszego do roboty niż te nędznej jakości komentarze? Jak np., nie wiem, praca nad czymś, co wychwalasz przy każdej możliwej okazji, gdy ktoś tylko raz wspomni przy okazji o innym projekcie, który jest popularniejszy? |
dvoytek |
Mi też się bardziej podoba pikinier z HoTA, ale zwrócę uwagę na te proporcje w porównaniu do reszty jednostek, bo się nie przyglądałem. @Dydzio w sumie możesz kontynuować, jak coś jeszcze z HoTowym pikinierem nie tak. Twarz "z sąsiadów" dla mnie spoko. Oryginalna twarz u halabardnika na miniaturce w armii moim zdaniem wygląda dziwnie. Z czego wynika Twoja niechęć do HoTA? Kojarzę, że coś pisałeś kiedyś, że HoTA Team był "niechętny" obecności HoTA na VCMI, ale nie znam całej historii. |
Kuririn |
A ja proponuje, założyć nowy wątek i tam sobie pogadać o proporcjach w modelach. I o to proszę strażnika aby to zrobił. |
dvoytek |
@Kuririn Sorry za zaśmiecanie wątku. Rzadko się na forum odzywam, to chociaż mógłbym na temat :P Tylko że nie znam się na grafice 3d, wiele konstruktywnego nie powiem, ale jestem pod wrażeniem Twoich prac. Zwłaszcza czart mi się bardzo spodobał. Nigdy nie przepadałem za tą jednostką, ale to ulepszenie naprawdę nadaje jej pazur. |
Dydzio |
@dvoytek Nie jestem niechętny HotA, ale jako gracz nie lubię wciskania zmian, których nie da się wyłączyć, szczególnie że zmieniają np mechanikę gry. Generalnie idealna HotA to byłoby dla mnie SoD + cove + factory + nowe artefakty + obiekty + cała reszta możliwa do odhaczenia w launcherze. Z tego też powodu wolę jako singleplayerowiec grać w SoD-a, a szkoda. W końcu hota team pisał 10 lat temu o tym, że chce stworzyć expansion jak najbliżej oryginalnej gry, nie zmieniający mechanik (podając woga za antyprzykład), a wyszło jak wyszło. |
Kastore |
Wyszło dokładnie tak jak mówili i nie wiem jak można chcieć w zamian jakiś burdel opcji. |
AmiDaDeer |
dydzio: Absolutnie nie.W końcu hota team pisał 10 lat temu o tym, że chce stworzyć expansion jak najbliżej oryginalnej gry, nie zmieniający mechanik HotA Crew (głównie w postach Picolana) od zawsze mówił o tym, że jego celem jest dodatek w duchu oryginalnej gry, tj. z profesjonalnymi assetami i spójnością pod względem klimatu. Gameplay ma pozostać ten sam (co WoG w nawet nie tak skrajnych wypadkach ignorował), ale gra ma być rozwijana w taki sposób, aby gracz mógł czuć się tak, jakby to było faktycznie rozwinięcie tej samej gry, a nie jej kompletne przerobienie. Nigdy natomiast HotA Crew nie mówiło, że nie tknie balansu, szczegółów dotyczących mechanik czy dostosowania gry do multiplayera tak, by gameplay nie był "broken" (jak to miało miejsce w oryginale). "Expansion w duchu oryginalnej gry" nie znaczy "Expansion, który nie tyka niczego, co było w oryginale". Gdyby tak zresztą było, to SoD praktycznie zaprzeczałby definicji tego pierwszego pojęcia. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 188 - 189 - 190 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel