Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 187 - 188 - 189 ... 200 - 201 - 202 | |
Fandor |
Teraz znacznie lepiej chociaż tasak to trochę regres. Powinna być jednak broń bardziej przypominająca tą ulepszonego Zombiaka, a nie podstawowej jednostki. |
Kuririn |
Wersja z ketchupem: |
Kertra |
A może dać mu cep bojowy? Nie wiem, dla mnie w sumie zombiak z tasakiem bez krwi jest okej. Rób dalej inne jednostki, a jak coś to wrócisz i co coś zmienisz ;) |
Kuririn |
|
traümatanzer |
Jesli moge cos zasugerowac, to zamiast szukac ulepszenia zombiaka, ktore zawsze bedzie wygladalo jak robione na sile, zastanow sie czy nie lepiej by bylo zrobic cos w rodzaju flesh golema, ktory wydaje sie naturalnym rozwojem zabawami z martwym cialem. |
Kuririn |
Czarcik - żarcik - dwa rożne układy rogów: |
Mistrz |
Nr 2 czyli pierwszy od prawej :P |
Warmonger |
Siekiera (?) zombiaka wygląda bardzo nienaturalnie, bo jest źle wyważona. Tego nie da się trzymać w ręku. |
Fandor |
Mógłbyś pokazać obok siebie Czarta i Diabła? Fajnie by było, żeby obie jednostki miały inne od siebie rogi po ulepszeniu. |
Lord Hawk |
Czarcik bardzo fajny i z tych przedstawionych ten po prawej [ostatni], jednak nie wiem czy te rogi pasują, bo wyglądają na fuzje rogów diabła i arcydiabła, więc to raczej u nich ten rodzaj rogów by pasował, a u nowego czarta coś innego, bardziej stonowanego i innego typu [jakieś rozszerzenie tych co ma ulepszenie]. |
avatar |
O ile zombiaka skrytykowałem, to projekt pierwszy z prawej jest bardzo dobry! |
Kuririn |
Poprawki - czy na lepsze? |
Lord Hawk |
Poprawki na pewno na plus, kolor oraz zmiany tych górnych rogów znacznie lepiej, tekstury tych bocznych także, nie jestem tylko przekonany do długości/wielkości tych bocznych, może nieco krótsze/mniejsze/węższe/mniej zawiłe były by ok, tak aby było widać że to nadal ranga niżej od diabłów. Sama koncepcja jednak wydaje się dobra, zwłaszcza ten pas wygląda dobrze, niby nie wiele, a różnica od up'a spora. |
Kuririn |
Znowu poprawki, Co do koloru skóry, nie jestem przekonany. |
Lord Hawk |
Jak na moje to teraz te rogi są w sam raz, bardzie dobre jak na ulepszenie, oraz nadal diabeł widać że jest wyżej w hierarchii. Jedynie kolor skóry z poprzedniej grafiki mógłby zostać, ale czy ten czy tamten to teraz ta jednostka wygląda bardzo dobrze i bez zbędnych dodatków i udziwnień, od razu widać że to kolejne ulepszenie. |
Kuririn |
|
Lord Hawk |
W powiększeniu wygląda jeszcze lepiej. |
Mistrz |
Mniejsze rogi wyszły na plus. Kolor skóry podoba mi się ciemniejszy, ale nie ma to znaczenia oba są dobre. Sądzę, że trafiłeś. Już nic bym tu nie zmieniał. |
Kuririn |
No cóż, zostało mi gmeranie przy twarzy. Chciałbym, aby wyglądała bardzo zbliżona do oryginału. A spójność kolorów jest bardzo ważna. |
Lord Hawk |
Kuririn: No cóż, zostało mi gmeranie przy twarzy. Chciałbym, aby wyglądała bardzo zbliżona do oryginału. A spójność kolorów jest bardzo ważna. Czyli jest dobrze, ale może być jeszcze lepiej ^^. Co do koloru, jeśli chcesz jeszcze przy nim majstrować, to polecam dać ten sam co przy 2 ulepszeniu diabła. Ulepszony czart już ma taką skórę jak diabeł i arcydiabeł, dlatego kolejne ulepszenie pasowało by żeby miało takie samo, lub takie jak 2x up diabeł, a on z tego co pamiętam ma ciut ciemniejszy od oryginalnych. Inaczej mówiąc można by zrobić taki motyw kolorystyczny właśnie w tym aspekcie, bo jeszcze i magog i effret mogli by mieć podobnie w tej kwestii [demon i imp to tak trochę mniej]. Chociaż cokolwiek byś nie wybrał, to ta różna skóra na tej jednostce czy jaśniejsza czy ciemniejsza, to wygląda dobrze. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 187 - 188 - 189 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel