Witaj Nieznajomy!
|
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 30 - 31 - 32 ... 83 - 84 - 85 | |
Popcioslav |
planetavril: I'm not sure if I'm not wooshing myself, but...i wouldn't like this creature at level 7 Creatures this would be better:Dragon We now have 3 dragons for different factions as level 7 creatures. Each is upgradeable. We also have Wyvers, Hydras, Huge Serpents, additional 4 neutral dragons etc. Of course we could have Desert, Wind, Storm, Energy, Powder, Blood, Silver, Steel, Gray, Gay, Cowboy, Admin, Golem or Mecha Dragons for the new faction, but at this point having more dragons of every flavour and colour just feels redundant. Pancerniki <3 |
Droopy |
Mechaniczny gigant tez duzo bardziej mi sie podoba niz mecha-dragon. Wygląda mega epicko |
AmiDaDeer |
Cytat: I don't really understand that point of view. It's been a very long time since any major fan project added any kind of dragon or dragon-like creature. Since the "Factory dragon", as depicted in this thread, wouldn't be either another most powerful dragon in the whole universe, nor a regular dragon with mostly basic presence, why would it bother you?We now have 3 dragons for different factions as level 7 creatures. Each is upgradeable. We also have Wyvers, Hydras, Huge Serpents, additional 4 neutral dragons etc. Of course we could have Desert, Wind, Storm, Energy, Powder, Blood, Silver, Steel, Gray, Gay, Cowboy, Admin, Golem or Mecha Dragons for the new faction, but at this point having more dragons of every flavour and colour just feels redundant. The whole "too much dragons" statement in terms of modding seems to me as something mostly "out-dated". This was true during the "reign" of WoG, where new dragons/dragon-like creatures were kind of boring, and when it comes to the massive appearance of new ERM-based town replacements, where in almost all cases the dragon unit was basically a way for modders to recolor some graphics and call it a day. But now, the only released mod/add-on I can think of that adds new kind of dragon to the game is ToW, and it's basically an homage to H4. Mech Dragon could be easily turned into quite original and atmospheric addition to the game, and it could also fit Factory's theme very well. If anyone's against this idea of 7th tier just because "it's a dragon and there are many dragons in the game already", I am, to be honest, quite confused. |
radex115544 |
Mam pytanie odnośnie najnowszej wersji czy dyplomacja uległa w jakiś sposób zmianie? Ponieważ podczas przyłączania zgarniam zaledwie połowę danych stworów (podczas walki jest np 62 podczas przyłączania za hajs 31 problem w tym że hajs się o połowę nie zmniejsza a liczba jednostek owszem i to aż o połowę) :D |
Kammer |
It's not a bug, it's a feature. Dokładnie tak to ma działać. |
Popcioslav |
Ktoś na /vr/ podesłał unlisted filmik od Docenta. Jeśli ktoś się jeszcze zastanawia to tak - Pancernik jest na 100% w Fabryce. I tak, toczy się. |
witchking |
Pancernik: https://www.youtube.com/watch?time_continue=16&v=Lwalj8xE-Jw&feature=emb_logo |
Lord Hawk |
Ciekawie wygląda, ale jeśli tak będzie się poruszał, to będzie się odróżniał od reszty jednostek, nawet dla nowicjuszy. Chociaż pewnie to tylko dla promocji [oby]. |
Kastore |
Ale słodziak. UwU |
AmiDaDeer |
Picolan wypowiedział się na temat Pancernika na DF2. W skrócie: 1. Pancernik nie będzie miał bonusu szarży jak Kawalerzyści (choć było to rozważane) 2. In fact, Pancernik będzie jedyną jednostką w mieście bez jakichkolwiek bonusów 3. Animacja toczącego się Pancernika będzie widoczna tylko wtedy, gdy rzuci się na niego Haste. |
Kammer |
To z Haste bardzo fajne. |
Kastore |
Ciekawe, coś jak z Obserwatorami. |
Drwal |
Cytat: 3. Animacja toczącego się Pancernika będzie widoczna tylko wtedy, gdy rzuci się na niego Haste. Niech ktoś jeszcze powie, że nie mają kodu źródłowego gry robiąc takie rzeczy. :P |
avatar |
Nie mają. Gdyby mieli to już dawno usprawniliby AI, które właściwie nie zostało prawie w ogóle zmienione (thx Kastore!) od czasów SoD. |
Kastore |
Nie no, trochę zostało. |
Kertra |
Ja też uważam że HoTa nie ma kodu gry. Widać to w plikach. Oni po prostu poznali plik binarny, tzn. gdzie co i jak. Potem dodali odnośnik do pliku dll, którego stworzyli, żeby rozszerzyć wszystkie tabele np. jednostek. A z pliku dll idzie odnośnik do pliku dat, w którym to są zawarte wszystkie nowości, które wprowadzili. Osobiście gdybym umiał tworzyć plik dll, oraz dat to możliwe że bym stworzył podobny mod, dlatego że jeśli chodzi o plik binarny to poznałem go mniej więcej w całości i wiem gdzie są konkretne tabele. Nie wiem tylko gdzie jest tabelka odpowiedzialna za specjalne umiejętności jednostek. |
Kammer |
source |
planetavril |
Awesome |
Kertra |
Fajny, ale nie mogę zrozumieć jak wpadli na pomysł, żeby dodać go do zamku inspirowanym westernem. Bardziej bym się spodziewał niedźwiedzia grizli :D |
Kertra |
Ogólnie też to jestem ciekaw czy HoTa nie zmieni kiedyś nazwy swojego dodatku. Dziwne trochę by było nowe menu inspirowane westernem z nazwą Horn of the Abyss, oraz jakie będzie w przyszłości trzecie miasto. Osobiście po piratach i kowbojach, spodziewał bym się wikingów i w sumie fajnie by było. :) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 30 - 31 - 32 ... 83 - 84 - 85 |
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel