Witaj Nieznajomy!
|
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 ... 83 - 84 - 85 | |
Warmonger |
Na razie wygląda to tak sobie, ale z czasem na pewno Faktoria zostanie dopracowana. Jest na co czekać :) |
witchking |
Udało mi się zidentyfikować kilka budynków: Siedlisko rewolwerowca: Siedlisko niziołków: Kuźnia mocno wzorowana tą z Forge: Moim zdaniem tawerna: Pompa naftowa coś jak ta z forge: budynek specjalny, jakaś kopalnia, troche przypomina mi budynek piromanów ze szkiców forge jakiś specjalny budynek: Ktoś znający cyrylice mógłby przetłumaczyć zdolności niziołków? |
Andruids |
Nie wiem czego się spodziewałem. |
Popcioslav |
Trith: Też tak właśnie pomyślałem, ogółem ekran i to wszystko wygląda spoko, ale po cudzie jakim bym Cove, po prostu spodziewałem się czegoś trochę więcej, albo przynajmniej trochę lepiej zshaderowanego. Ale to wszystko... Dziwne. Jest coś w tym sposobie oświetlenia/wyrenderowania miasta co mi w jakiś sposób nie pasuje. Czy Zatoka też tak wyglądała dla ludzi przed wyjściem po tamtym jednym trailerze? |
Kastore |
Nie. |
Kuririn |
A na moje oko, brak jest ręki alex-andra |
avatar |
Ja wyczuwam z kolei rękę DrSlash-a czyli nie jest źle! |
J. M. Sower |
Moim zdaniem ciekawy i oryginalny klimat. Coś pod me gusta. ;) Ekran miasta póki co nie jest na takim poziomie jak w Cove, ale jest bardzo przyzwoity. Ja bym specjalnie na niego nie marudził. ;P |
radex115544 |
Cóż... spodziewałem się większego bum. Miasto wnętrzem przypomina mi stylem drugą część Heroesów. Dla obrony można powiedzieć że jest to bardzo mocna przedwczesna wersja i wiele pewnie ulegnie zmianie. Z wizerunku mapy przygody wypada to moim zdaniem znacznie lepiej. W każdym razie wzbudza to we mnie spore kontrowersje z jednej strony jest to coś nowego z drugiej strony już wolałbym tą cywilizację krasnoludów ze smoczym golemem na 7dmym :D |
avatar |
Informacje na temat umiejek Niziołków i Kowboi. - Halflings Bombers (ul. Niziołki) mają umiejętność Contusion, która uniemożliwia kontratak wybranej jednostki wroga - Gunslingers mają jeden a Headhunters nieskończenie wiele tzw. wyprzedzający strzał (pre-emptive shot). Niestety nie wiadomo co dokładnie ma to oznaczać. |
Andruids |
avatar: Brzmi jak wyprzedzający odwet na dystans albo w starciu. Ewentualnie pierwszy ruch (niezależnie od szybkości reszty jednostek) w danej rundzie.
tzw. wyprzedzający strzał (pre-emptive shot) |
Lord Hawk |
Też uważam że to będzie wyprzedzający strzał, bo któż nie zna westernów z pojedynkami w "samo południe", gdzie to rewolwerowiec potrafi nawet swój cień wyprzedzić zanim ten wyciągnie spluwę ^^ [jakby ktoś nie wiedział, np. Lucky Luke], więc to na 99% będzie wyprzedzający strzał, zapewne też z bliska zamiast ataku też strzał. Chociaż ulepszenie jakby miało 2x to było by lepsze niż nieskończoność, bo to może być trochę OP, ale pewnie to czas zweryfikuje. |
Kastore |
To jest w ogóle jednostka 6. poziomu. |
AmiDaDeer |
Na Hirawce czujne oko jednego użytkownika wykryło, że w trailerze Factory możemy zobaczyć bohatera o znanym nam dobrze imieniu Agar: Pomijając kwestię tego, w jaki sposób Agar miałby się pojawić w swojej żywej formie w Fabryce (pamiętajmy, że według fabuły MM6 stał się liszem, a potem został zeradykowany), to może nam sugerować, że jedną z nowych jednostek w Factory może być coś nawiązujące do dzieł Agara... |
Popcioslav |
W SUMIE NIE POMYŚLAŁEM O TYM Sępy akurat lepiej się kojarzą z westernem niż pierzaste węże. Jeśli niziołek to jednostka pierwszego a kowboj badass szóstego, to może dostaniemy dwie latające jednostki gdzieś pomiędzy 3-5 poziomem? W demie nie było żadnych innych jednostek poza kowbojami, niziołkami i ich ulepszeniami prawda? Ciekawe co się stało z piromankami, czy przechodzą przez redesign, czy coś innego. |
Droopy |
Bardzo to wszystko fajnie wygląda i ma mega klimat nie mogę się doczekać. Mam tylko jedną uwagę co się stanie ze starym siedliskiem niziołka ? Jego chata pójdzie w odstawkę czy będzie to tylko element dekoracyjny ? Mam nadzieje że miotacze ognia są dalej w składzie zamku |
Kastore |
Hobbicus: To nigdy nie było problemem w MM. :P Pomijając kwestię tego, w jaki sposób Agar miałby się pojawić Hobbicus: Proszę nie.
może nam sugerować, że jedną z nowych jednostek w Factory może być coś nawiązujące do dzieł Agara... |
ShEv441 |
Mnie się bardzo podoba. Lubię kolejne nawiązania do Forge - wygląd zamku czy kuźni. Trzeba przyznać, że jakość niektórych obiektów na mapie przygody czy wnętrza zamku jest przeciętna. Jestem jednak przekonany, że bliżej premiery będzie to wyglądać znacznie lepiej. Zaskoczył mnie wysoki poziom Kowboja, zapowiada się drugim najmocniejszym strzelcem w grze. Jednostki walczące z dystansu tylko na 1 i 6 poziomie mogą wymuszać interesujący gameplay. Ciekawa wydaje się też posiadana przez niego umiejętność - atakowanie jako pierwszy? Wastelands wyglądają coraz ciekawiej. Ekran bitwy już teraz wygląda dobrze. Na mapie pojawiły się też jasnoniebieskie kałuże oraz kolejne kaktusy i skały. Rewelacyjnie wyglądają też portrety jednostek. P.S. Dlaczego nie pojawiają się praktycznie żadne newsy na stronie głównej AcidCave na temat Fabryki? To chyba największe wydarzenie w serii Might and Magic od kilku lat, więc spodziewałem się informowania o każdej drobnostce, a tutaj zupełna cisza. |
Kastore |
Teraz zobaczyłem, że te skały w oddali podczas bitwy wyglądają dziwnie, zazwyczaj tło sprawia wrażenie przerobionego zdjęcia a tu tło wygląda jak modele 3D z jakimś filtrem. |
Andruids |
ShEv441: To jest nieprawda - https://www.acidcave.net/newsitem1785.htmlP.S. Dlaczego nie pojawiają się praktycznie żadne newsy na stronie głównej AcidCave na temat Fabryki? Kastore: Na moje oko, większość, jak nie wszystkie, pola bitew (i elementy dalszego tła ekranów miast) są fotomontażem.zazwyczaj tło sprawia wrażenie przerobionego zdjęcia Tak mimochodem dodam, że jaskrawość badlandów jest rażąca. To wygląda jak żywcem wzięte z dwójki i z każdą nową zapowiedzią coraz mniej pasuje mi do stonowanej palety trójki. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 ... 83 - 84 - 85 |
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel