Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 20 - 21 - 22 ... 24 - 25 - 26 | |
Andruids |
Zrobiłem czerwoną kulkę, która zastępuje niebieską kulkę podczas animacji Szału Krwi (w VCMI). https://cdn.discordapp.com/attachments/422934446170308608/490786021622153228/bloodbath.zip indżoj! |
avatar |
Looks like RiGCz :) |
Kuririn |
Ale przecież to - "żądzę krwi" trzeba zaprogramować, a grafika jak w większości, była wypożyczona z innego czaru. :P |
Andruids |
No, tak, ale widocznie są ważniejsze rzeczy do programowania niż świecenie na czerwono, a w ten sposób przynajmniej jest taka namiastka ^^ A tu obrazek: |
Kuririn |
Andruids: Wiadoma sprawa :D
są ważniejsze rzeczy do programowania niż świecenie na czerwono |
avatar |
Combine Grail (v 1.1). UWAGA: Wszystkie własności tych pięciu składowych Grala artefaktów są jedynie wstępnie pokonfigurowane oraz ustawione jako MAJOR. Oznacza to, że generowane są na mapach losowych nie za często ani nie za rzadko. Udostępniam ten mod w celu sprawdzenia czy przy takim ustawieniu jest łatwo bądź trudno znaleźć wszystkie składowe Grala. W końcu to ma być konkurencyjna metoda otrzymania Grala - ani nie szybsza niż odsłoniecie obelisków, ani też nie zbytnio trudniejsza. W tej chwili bonusy artefaktów wyglądają następująco: Sutra Wysyczacza Magii (Magic Sweater Sutra): Wróg nie może rzucać czarów 1 poziomu. Patron Jadowitego Ognia (Patron Of Venomous Fire): Obniża o 10% zdrowie wrogiej armii. Chronometr (Chronometer): Wieże oblężnicze strzelają dwa razy. Woliera Żywiołu Eteru (Ether Elemental's Aviary). Jednostki mają bonus RECEPTIVE czyli są podatne na pomocne zaklęcia mimo, że normalnie są na nie niewrażliwe. Szkatuła Magnusa (Magnus Coffer): Wszystkie machiny wojenne mają +50 wytrzymałości. Te pięć artefaktów umieszcza się je w slotach różnych jak na zdjęciu wyżej. Trith zrobił także inne grafiki, nie umieszczone w modzie: Warto rozszerzyć zestaw? Wówczas część z nich musiałaby być w innych slotach niż MISC. A może stworzyć dwa konkurencyjne zestawy gralowych artefaktów (choć tego akurat nie wiem czy da się zrobić)? |
Alistair |
A co one dają łącznie? I dlaczego nie da się zrobić konkurencyjnych zestawów, skoro udało się zrobić jeden zestaw? Czy to oznacza, że te zestawy różnią się od już istniejących? I czy moje pytania mają jakikolwiek sens (jeśli nie, to prosiłbym o taką informację, zawsze to jakieś potwierdzenie, że nie mam się odzywać)? |
Kastore |
Cytat: Chyba Graala.A co one dają łącznie? Strasznie mocne są te dwa pierwsze. |
Alistair |
Aha, skoro Graala, to co? W sensie jaki graal wypada? Zależny od frakcji początkowej czy frakcji bohatera, który go znajdzie? |
AmiDaDeer |
Graal to artefakt. To, o czym mówisz, to budynek graala. |
Kastore |
Chyba ten: Edit: Po co te składowe artefakty w ogóle coś dają? :/ |
avatar |
Kastore - może i mocne, zawsze można oznaczyć je jako RELIC, czyli jeszcze rzadziej występujący. Poza tym po złożeniu w Grala i wybudowaniu Sanktuariumte artefakty znikną - więc może warto zmusić gracza do konfuzji czy naprawdę się opłaca złożyć tego Grala :) Alistair - zamysł moda było stworzenie alternatywy dostania Grala oprócz odkrywania Obelisków i kopania w ziemi! |
Kastore |
avatar: Nie warto, IMO niepotrzebne mydlenie graczom wody w głowach, które będzie tylko denerwować. Ja bym nie dawał tym artefaktom żadnych właściwości i niech sobie będą major i niech ich będzie tylko 5, żeby nie zaśmiecały mapy.
więc może warto zmusić gracza do konfuzji czy naprawdę się opłaca złożyć tego Grala :) |
Warmonger |
Większe artefakty bez właściwości jakoś mi nie leżą. Tym bardziej, że na standardowych mapach losowych rzadko występują, a pula jest duża. Co do liczby - 5 jest w sam raz, więcej nikt nie zbierze. Co prawda obelisków na mapie losowej również nikt nie zbierze, ale to nie jest argument za tym, aby powielać bezużyteczne funkcje :P |
Lord Hawk |
O ile sam pomysł na drugi zestaw jest ciekawy, to technicznie chyba będą problemy, już samo to że gral ma być łączony sprawi że pewnie ten wykopany da się rozdzielić [jak każdy inny łączony artefakt] i tu jest problem, bo o ile to proponowane rozwiązanie jest ok, to gdyby były 2 zestawy łączące się w to samo, to po rozdzieleniu w co by miało się dzielić ? w zestaw 1 czy 2, a może losowo ? Dlatego 1 zestaw będzie ok, pozostałe przedmioty można użyć jako nowe artefakty lub jako składowe czegoś innego, no chyba że ma być jakiś inny alternatywny gral o innym wyglądzie, wtedy nie było by raczej problemu [inna nazwa pewnie by musiała być]. Osobiście uważam że całe 5 miejsc w różnościach to odpowiednia ilość, tylko czy składanie będzie jakoś ograniczone jako 1 na mapę, tak żeby nadal mógłby być tylko 1 na całą grę, czy obecnie będzie można mięć więcej ? |
Kastore |
Lord Hawk: ...tylko czy składanie będzie jakoś ograniczone jako 1 na mapę, tak żeby nadal mógłby być tylko 1 na całą grę Lord Hawk: Co?...nadal... |
Lord Hawk |
Kastore tak wiem że da się ustawić i to nie tylko w WoGu, ale w zwykłej wersji w edytorze się już dało dawno, jednak chodzi o zwykłe rozgrywki, gdzie jak już ktoś wykopał to nikt inny [bez kodów] nie miał. Oczywiście jakby była możliwość mieć i ten wykopany i ten składany, czyli aż 2 na jedną grę, to nawet mogło by to być ciekawe. |
Andruids |
Zrobiłem małego głupiego moda, który sprawia, że kiedy bohater ma w armii Czarne i Złote smoki, może awansować ich nieulepszone formy, ale na smoka przeciwnego stronnictwa (czyli czerwone na złote, a zielone na czarne). Koszt awansu na złotego smoka to 1500 złota + 2 kryształy, a na czarnego 1600 złota + 2 uncje siarki. LINK: corrupting_dragons.rar Enjoy! |
Kastore |
Ale dziwne. To już prawie forma sztuki artystycznej. |
Andruids |
Prawie. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 20 - 21 - 22 ... 24 - 25 - 26 |
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel