Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 28 - 29 - 30 ... 162 - 163 - 164 | |
tymolord |
Mam pomysł. Może by tak stworzyć smoka zombie? A o to i on (a razej koncepcja) i przy okazji jego siedlisko: http://img66.imageshack.us/img66/7779/miecz9im.png @Tilogour dzięki ;) |
Tichondrius |
Kozio Animation - Animacja kozia. Zrobiłem instalacje wogową. Instrukcja instalacji. 1.Ściągnij plik z mojego servera : http://myuiq.pl/Kozio.wog 2.Przenieś plik do katalogu UPDATE w katalogu WoG'a. 3.Kliknij na H3wUpd.exe. 4.Wybierz ENGLISH. 5.Zaznacz Kozio [Optional]. 6.Odpal grę. Gotowe! UWAGA: Plik podmienia zwykłą nagę. Wkrótce będzie dodawał się jako 3 naga. Przy kupowaniu nagi po ulepszeniu siedliska nagi, będzie obok ul. Nagi. Plik zmienia tylko grafikę animacji. Nie zmienia avatara itd. Ale wkrótce będzie zmieniał avatar itd. oraz statystyki. Jeśli chcesz użyć tej jednostki w modzie pisz na moje gg (Podane w profilu lub na email) |
AmiDaDeer |
Ta animacja jest trochę dziwna. Bardzo długi jest ten Kozio, oprócz tego chodzi jak pokraka. Przykro mi. |
tymolord |
Ja twojego projektu nie ściągałem, ale wygląda raczej fajnie. Musisz zrobić poprawki. Ale powiedzcie, jak mój smok zombie się podoba Wam. |
Cichy |
Smok zombie OK, tylko trochę za mało mięsa ma :P A tak przy okazji nieumarłych... http://img244.imageshack.us/img244/2415/art19ky.png (sztuka dla sztuki) |
Quba Drake |
No co jest, tło jest piękne (sam je robiłem), to jest smok, który jest przerażający, a właśnie pasie się na łące_(jest roślinożercą). Smok jest odmianą tego z Xeen, w wyniku ewolucji ma długą szyję, aby obgryzać koronę drzewek. Skoro moje tło wam się nie podoba, to go poprawię. |
Acid Dragon |
Było to już kiedyś poruszane. Te miejsca są bardziej problematyczne niż inne i jak dotąd nie udało się ich wykorzystać bez generowania całej listy błędów. Kiedyś, przed wielu laty w projekcie 'The Memory', autor, a późniejszy programista w WoG Teamie próbował wykorzystać te sloty, ale działało to tylko do pewnego, ograniczonego stopnia. Wydaje mi się, że WoG Team nie będzie ich próbował 'zakodować', chyba, że już skończą się pozostałe miejsca i okaże się to ostatnim możliwym rozwiązaniem. |
Quba Drake |
Tymolordzie ja się za smoki nie biorę bo to trudno zanimować i wogule. |
tymolord |
"Sztuka dla sztuki": Skrzydlata bestia z Władcy Pierścieni: http://img156.imageshack.us/img156/6503/mieczln4.png |
madzia |
Inny rodzaj zmory: Tymolord -> bestia mi się podoba. |
tymolord |
- nowy projekt paladyna, gdyby komuś się nie podobał obecny. Madzia: fajny stwór |
Dark Dragon |
2,3,5,6 najbardziej przypadły mi do gustu. |
Tichondrius |
Ech, a chciało mi się zrobić coś ciekawego. I poprawiłem strzelca na klimat ***** do dodatku ****** (Musi wyglądać jak ***** elf) [[Dodałem włosy i zmieniłem ubranie i kolor łuku]] |
Cichy |
Sztuka, sztuką, ale to już naprawdę arcydzieło ;P 'Przecudnej Odwagi Gryf Bojowy' |
Ginden |
Czy można wiedzieć gdzie są przechowywane avatary jednostek? Dziękuję z góry za odpowiedź. |
Trang Oul |
TWCRPORT.def w h3sprite.lod . |
Micki |
Oto mój pomysł Smoczego Jeźdźca : Podoba się Wam? Mam zamiar go zanimować. |
Cichy |
@Micki: Jeździec w porządku. Najlepiej dodaj smokowi zbroję i przekoloruj kryształy na inny kolor :). Lepszą bronią dla jeźdźca może być wg mnie halberda. |
Quba Drake |
Micki (żeby teraz cię nie urazić) jednostka nie jest ani zła, ani ładna.Smoka wystarczy przekolorować na kolor piaskowy i dodać siodło dla jeźdzca bo mam przeczucie że jest mu niewygodnie (tarczki wbijają mu się w ciało:P) |
Cichy |
Moja wersja Jeźdźca Błękitnego Smoka - "połączenie" najemnika z obosieczną halberdą, który dosiada smoka. Obok najemnik dla porównania. EDIT: No dobra, może trochę przesadziłem, ale w archiwum Alfa był projekt nazgulego jeźdźca, nieprawdaż? Nie da się nic zrobić z wielkością smoka - musiałby zajmować ze cztery heksy, co jest (i tu cytuję) nierealne. Jeśli komuś naprawdę zależy, mogę zrobić jeźdźca czerwonego lub zielonego smoka, albo "rzucić" to wszystko i zająć się najemnikami. Co wy na to!? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 28 - 29 - 30 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel