Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 14 - 15 - 16 | |
Trith |
Startując na wodzie miałoby się pewną przewagę. Przeciwnik startujący na lądzie musiałby kupić/znaleźć/przywołać sobie statek. Startujący na wodzie już z jednym zaczyna. Pojawiają się jednak pytania. Co z kolejnymi bohaterami? Statki się mnożą darmowo przy zakupie bohatera z tawerny? Koszt łodzi jest wliczony w koszt nabycia bohatera? Jaki sens mają wtedy stocznie? A co z zamkami bez stoczni? |
Zachari |
diabełek412: 3. Czy robienie takich grafik jest trudne? Zależy jaki efekt końcowy cię interesuje (jeżeli taki jak zamieszczony poniżej to nie :P). A jak już jesteśmy w temacie to ostatnio wyszło mi takie coś wiem że jakość nie jest najlepsza dlatego pytam was robić resztę czy dać sobie spokój? co radzicie? |
Andruids |
Toffi: Budowla z drewna i słomy na skale wulkanicznej? Aż się prosi, żeby była cała zwęglona i rozżarzona.
ostatnio wyszło mi takie coś wiem że jakość nie jest najlepsza dlatego pytam was robić resztę czy dać sobie spokój? |
Kastore |
Ale startowanie na wodzie się totalnie nie opłaca z miliona powodów, które są chyba oczywiste. Tak tylko przypominam. |
witchking |
@Toffi moim zdaniem jak na początek to wygląda nieźle. Działaj dalej:) |
AmiDaDeer |
Trith: Tak jak w wodnej tawernie w Hocie - statek wtedy nic nie kosztuje.Co z kolejnymi bohaterami? Statki się mnożą darmowo przy zakupie bohatera z tawerny? Trith: Sytuacja taka sama jak w mieście na suchym lądzie bez dostępu do wody - stocznie są zablokowane.Jaki sens mają wtedy stocznie? A co z zamkami bez stoczni? Kastore: To i tak byłoby typowe tylko dla map, w których miałoby to jakieś uzasadnienie (np. mapa złożona z niemalże samej wody). Przy czym można byłoby sprawić, żeby takie miasta nie pojawiały się na wodzie na mapach losowych.Ale startowanie na wodzie się totalnie nie opłaca z miliona powodów, które są chyba oczywiste. Toffi: Niestety jakość psuje nieco obraz i w efekcie kolory są przekłamane, ale sama grafika wydaje się być w porządku.
A jak już jesteśmy w temacie to ostatnio wyszło mi takie coś wiem że jakość nie jest najlepsza dlatego pytam was robić resztę czy dać sobie spokój? |
Zachari |
Andruis: Budowla z drewna i słomy na skale wulkanicznej? Aż się prosi, żeby była cała zwęglona i rozżarzona. Dlatego efekt osmolenia wydaje mi się bez sensu... I tak na bastionie nie wyglądał najlepiej (chwile się bawiłem efektami w photoshopie) choć może być to kwestia znikomych umiejętności :P Macie resztę bastionów: Fort Cytadela Zamek |
Zachari |
Kapitol Bastionu Twierdza Fort Cytadela Zamek |
Warmonger |
Powtórzę swoje zdanie z początków tego moda: bez osmolenia i innych efektów mod traci sens, bo grafiki i tak nie będą do siebie pasować. |
witchking |
Moim zdaniem grafiki wyglądają dobrze, wklejenie zamków na odpowiednie tereny to sporo pracy, ewentualne osmolenie można dodawać w późniejszym terminie. |
Zachari |
Przesadziłem i to solidnie... |
avatar |
...i wyszło całkiem dobrze! |
Nephretes |
Wygląda nieźle. Poszedłbym w tym kierunku i poprawił też bastion w ten sam sposób. |
avatar |
Nic dalej w tym temacie? :( |
diabełek412 |
Coś się zmieniło w tym modzie czy raczej nic z tego? |
J. M. Sower |
O, przeoczyłem, że ktoś kontynuował moje dłubanko. ;) Z pewnością jeśli ktoś zrobi coś nowego, to sam da w końcu znać. ;) |
Zachari |
O, zapomniałem w ogóle że miałem coś robić w tym kierunku, jednak na tę chwilę potrafię zrobić jedynie zamki na wulkanicznym terenie. Reszta wymagała by modelu 3D czego (jeszcze) nie potrafię zrobić. |
J. M. Sower |
Modelu 3D? Ja tam wszystko w Photoshopie kleiłem. ;P |
Zachari |
O to bardzo dobrze, myślałem ze podłoże było modelowane bo gdzies tam przewinął się model od Tritha. Pamiętasz może jak zrobiłeś efekt ośnieżenia? (jeśli był twojego autorstwa :P) |
J. M. Sower |
Nie było w tym nic nadzwyczajnego. Z tego co pamiętam to ograniczało się to do mniej więcej trzech głównych warstw w Photoshopie. Jedna miejscowo zmieniająca kolor na niebieski (oblodzenia), następna z półprzezroczystą bielą, i na koniec miejscami dodatkowa warstwa bieli tworząca mocno ośnieżone fragmenty. Sugeruję jednak się pobawić i poeksperymentować. ;) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 14 - 15 - 16 |
temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel