Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nowe artefakty komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 | |
Viktoriusz J. Lezublideusz |
Nie, nie podoba się, ma zaburzaną równowagę między składnikami a korzyściami z z niego płynącym i w ogóle jest dziwny. "100 punktów magi" Magi może być 100 kropel, 100 punktów to magii. |
AmiDaDeer |
No cóż, Sauron, nie chcę zbyt wiele mówić, ale... do oceny tego artefaktu trzeba wiele powiedzieć. "Mithrilowy miecz przeplatany piórem feniksa" Już sama nazwa za długa i zbyt głupia. "Artefakt łączony: - Ostrze armagedonu - Krew smoka - 10 Świętych feniksów ofiary - 100 punktów magi - 10 sztabek mithrilu składany może być tylko w pełnie księżyca, niemożliwe rozłożenie" Artefakty łączone składają się TYLKO I WYŁĄCZNIE z innych artefaktów. "Właściwości: - +10 do Ataku, Obrony, Wiedzy i Mocy;" Już jest mocnym artefaktem - tylko dzięki jednej właściwości. A ich jest więcej! "- Co tydzień 1 feniks Święty i sztabka mithrilu" Też zbyt mocne - Święte Feniksy rekrutują się specjalnie, tak jak wszystkie jednostki 8 poziomu. W dodatku CPU nie umie korzystać z mithrillu. "- Wszystkie jednostki mają tarczę ogniową i zadają podwójne obrażenia jednostkom podatnym na ogień" Jeszcze raz mocne - tarcza ogniowa jest jedną z najlepszych (najlepszą?) właściwości jednostek w trzeciej części Heroesów, a tu nagle wszystkie jednostki ją mają? "- Wszystkie feniksy przyłączają się do bohatera" Feniks jest bardzo dobrą jednostką. Jeżeli masz ten artefakt i walczysz z Wrotami Żywiołów (Confluxem), to wygrasz w mgnieniu oka. "- Dowódca i Bohater zna wszystkie czary magi ognia i takie czary zadają 10% więcej obrażeń" 1.ZnaJĄ 2.MagiI 3.MoCNE "- Wszystkie feniksy w armi mają +5 do ataku i obrony, + 10 do obrażeń" 1.ArmiI 2.Jedyna dobra właściwość. "Podoba się?" NIE :P EDIT: Kto skasował tamten post? Teraz nikt nie wie, o co chodzi. :P |
Sauron |
Jak nie to nie... =( Ale taki artefakt byłby bardzo oreginalny, tego nie zaprzeczycie... Np. ta pełnia księżyca albo mana... Masz bordzo krytyczny punkt widzenia jeśli chodzi o pomysły innych, HOBBICIE |
tymolord |
Ja mam pomysł inny: -Święte ostrze- artefak łączony, bardzo potężny. +25 ataku +10 Obrony +20 Mocy, zyskujesz umiejętność szał bojowy, jednostki uodpornione na zaklęcie chmura śmierci (czy to coś czym strzelają lisze). Wymagania: Miecz sprawiedliwości, znak świętości, pierścień żywotności, gladius tytanów, klucz do bram miasta, kula firmamentów. |
Trang Oul |
Wg mnie to jest niemożliwe do wykoniania. 1. Niektóre artefakty są częściami innych łączonych atrefaktów. 2. 2 miecze?! |
tymolord |
1. Tutaj nie ma artefaktów łączonych. 2. Tak, 2 miecze. Jeden wkuwamy na lub w drugi. To jest możliwe. Można też przetopić miecze i stopić w jeden stop. Niemożliwy jest na pewno Anielski sojusz, bo co, z butów i hełmu powstaje miecz? |
MCaleb |
1. Przeczytaj uważnie ten punkt w poście Tranga - Twój artefakt łączony zawiera artefakty z innych łączonych artefaktów. 2. Czyli łączenie łączonego artefaktu? Przez to zabierasz dodatkowe miejsce na ten "stop". "Masło maślane..." Nie widzę tego, może spróbuj inne artefakty wybrać. |
tymolord |
Dobra, wybiore inne. Ale to że jakiś artefakt ma już elementy które mogą zostać użyte do innego artefaktu to co z tego? Nie będze można stworzyć jednego artefaktu a drugi będzie można, no i trudno. To może tak: Gladius tytanów, znak świętości, kula firmamentów, pierścień żywotności, klucz do bram miasta, Sygnet mocy slavy. A o to wygląd: |
Viktoriusz J. Lezublideusz |
Wygład jak dla artefaktu minor. |
AmiDaDeer |
Tymolordzie, Sygnet mocy Slavy jest artefaktem dla dowódcy. A obrazek całkiem... piorunujący. |
tymolord |
Piorunujący? Co masz na_myśli, Kiepski czy Fajny? Wiem, nie ma jelca. Jelec chroni ale bez niego nieco lepiej się walczy. Miecze rohańskie z władcy pierścieni i rzymskie gladiusy też nie miały jelca :I . |
Vatras |
--> rzymskie gladiusy też nie miały jelca :I . Tak się składa że gladiusy miały jelec :P Co prawda mało wydatny ale jednk miały. A wracając to artefaktu: czym jest ta umiejętność szał bojowy? Bo jakoś sobie czegoś takiego w Herosie nie przypominam. |
tymolord |
Bo tej umiejętności niema. Pomyślałem, żeby wprowadzić tą umiejętność do WoGa. W dziale "Co by tu dodać, aby WoG był jeszcze fajniejszy" jest pare moich i innych postów na temat tej umiejętności. |
Quba Drake |
Na twoim obrazku zauważyłem jeden zgrzyt ostrze jest troszkę krzywe. To mówisz że rohańczycy nie mieli jelców.Z tego co pamiętam rohańczycy nie mieli dużo piechoty a jeźdzcy używali tych no włuczni. |
tymolord |
Czy można dodać "pusty" artefakt? A czy da się zrobić za pomocą jakiegoś edytora lub bez nowy, gotowy artefakt? |
Trang Oul |
A po co Ci "pusty" artefakt? Puste artefakty są po to, aby gracze mogli nadawać im właściwości za pomocą ERM. |
Tilogour |
Oto mój nowy pomysł na artefakt. Nazwa: Medalion rytuału Artefakt dodaje +2 do wiedzy i ma dodatkową właściwość-> rzuca czar "Rytuał" Opis czaru: Gracz traci x stworzeń i dostaje y pkt magii,przeciwnik dostaje x stworzeń[o tej samej ilości i o tym samym rodzaju] Moc razy wiedza dzielona przez poziom stworzenia = ilość utraconych stworzeń Za każde utracone stworzenie powyżej 4poziomu gracz dostaje y pkt magii Za jedno: Stworzenie poz. 7 =15pkt magii[jeżeli ulepszone 15+1 pkt magii] 6 = 8pkt magii 5 =3 pkt. magii Za 3 utracone stworzenia poz. 4 = 1pkt magii Za 7utraconych stworzeń poz. 3=1pkt magii zaa 11utraconych stworzeń poz. 2 = 1pkt magii Jak podoba się wam mój pomysł? :P [ktoś mógłby go "doszlifować" :] ] |
tymolord |
Pomysł całkiem niezły, mi się podoba. |
Quba Drake |
To bez sensu po co mam tracić jednostki za jakąś głupią mane.Wiem wiem magii używam dużo ale nie będę tracił jednostek za ciężko zarobione pieniążki na jakaś głupią manę nielepiej iść do studni i masz zadarmo manę. |
tymolord |
Chyba źle przeczytałem. Mogło by to być poświęcenie jednej, dwóch tur na zregenerowanie many. |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 |
temat: [H3/różne] Nowe artefakty | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel