Witaj Nieznajomy!
|
temat: [mod] M&M8 - Rebirth komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 ... 16 - 17 - 18 | |
Hayven |
Gnomy były jeszcze w M&M5. |
J. M. Sower |
W MM1 także występowały. Stąd mój pomysł. Dziękuję za uwagi. Postaram się je uwzględnić. |
Sir Galuf |
Mam też propozycję do umiejek Gnoma. Zamiast zrobić go na maga proponowałbym dać mu średnią żywotność i zdolności INŻYNIERYJNE. Czy coś takiego mogłoby być w grze? |
J. M. Sower |
Ostatnio postanowiłem zmniejszyć "średniość" klas. Średni wojak byłby mniej przydatny. Przykładowo zrobiłem sobie taką oto rozpiskę drużyny: 1. Rycerz - głównie defensywny i dość ofensywny, + łuk ekspert 2. Kleryk - defensywny, healer, magia światła. 3. Wilkołak - szybki, głównie ofensywny + tylko magia mroku. 4. Elf - szybki, ofensywny strzelec, ze względu na Gnoma nie musi szkolić się w magii żywiołów. 5. Gnom - umiejętności dodatkowe (naprawa, kupiectwo itp.), magia żywiołów. Jak można zauważyć, strzelanie z łuku pozostanie jedynie u dwóch klas - Rycerz i Elf. Dzięki takim zabiegom klasy będą bardziej unikalne, a rozgrywka nie będzie taka banalna. No i skończy się taktyka "cofaj się i strzelaj". ;P No chyba, że zdobędzie się Blastery. ;) Ps. Należy jeszcze dodać, iż Gnomy odbiorą Elfom ich unikalne czary. ;) |
Sir Galuf |
Trochę szkoda. Gdyby Gnom był inżynierem mógłby np. tworzyć sobie broń palną ze znalezionych składników (np. grudek rudy). Mógłby być tym najbardziej defensywnym gościem w teamie. Na maga zrobiłbym inną, nową postać np; Jaszczuroluda lub jakiegoś szamana. Poza tym twoja rozpiska wygląda fajnie, ale wiesz... Gnom mechanik to by było w M&M coś nowatorskiego ;-) |
J. M. Sower |
Jeszcze jedna sprawa. Zastanawiam się na zamienieniem Smoków (które są IMO zbyt silne, a jak chcemy to możemy sobie nimi pograć w normalnej wersji gry) na np. Gobliny, tyle że takie jak w MM7 (ograniczenia techniczne nie pozwalają mi aktualnie na dodanie wyglądu postaci o innej budowie ciała niż człowiek). Byłaby to klasa bardziej defensywna niż Rycerz (pierwotnie tę funkcję pełniły w MM8 Trolle). Typowy twardziel na którego głowie wrogowie tępią sobie bronie. ;) Efektem takiego posunięcia byłyby jednak niewykorzystane unikalne czary smoków. |
Sir Galuf |
Mówię Ci!! Defensywny Gnom-inżynier byłby idealny!!! A zamiast smoka, może LODOWY OLBRZYM? |
Kammer |
Szczerze mówiąc - gobliny to ostatnia rasa, którą posądzałbym o bycie ultradefensywnymi. Może lepiej wziąć drzewca? W H3 wydawałyby się być rozmiaru... średniego, a dęby to jednak są solidne drzewa. |
ewerlordxp |
Skoro zwykły smok jest za mocny to może po prostu zamienić smoka dorosłego w smoczęcie? Mniejsze statystyki + pozostaje dostęp do czarów smoków. I żeby nie było za łatwo smok dosłownie wymagałby od nas jakiejś zapłaty co jakiś czas. |
mortis |
Lodowy olbrzym zamiast smoka nie byłby zły. Troll w MM8 podobnie jak rycerz był niezwykle twardym i wytrzymałym oponentem dla wrogów, ale w przeciwieństwie do wojaka, którego wytrzymałość brała się z ciężkiego pancerza troll miał dużo punktów życia i regenerację. Skoro więc zamiast trolla mamy gnoma, który fizycznie będzie jedną z najsłabszych postaci to można wprowadzić np. takiego olbrzyma- fizjonomia zbliżona do człowieka(a więc technicznie możliwy do zrobienia), duża siła i wytrzymałość + ewentualnie jakieś zdolności związane z pochodzeniem/środowiskiem życia, na przykład częściowa lub całkowita odporność na magię wody i/lub dostęp do zdolności magii wody na poziomie arcymistrzowskim. Dodatkowo nie trzeba by było specjalnie pracować nad ich wprowadzeniem fabularnym, bo przecież w MM8 mamy wzmianki o Lodowych olbrzymach z wyspy Vori. Kwestią wymagającą dodatkowej pracy byłoby stworzenie mapy tejże wyspy, ale jestem pewien że nie jest to nic z czym nasz uzdolniony kolego Sower by sobie nie poradził:) |
Kuririn |
O Sowerku, wymodelowałbyś enta :D |
J. M. Sower |
Niestety istoty typu Lodowy Olbrzym nie przejdą, gdyż owa klasa nie tylko będzie korzystać z ludzkich koordynatów grafik ciała, ale także będzie wykorzystywać te same grafiki nakładanego uzbrojenia. Zatem zakładane buty, hełm itd. Będą w tym samym miejscu i tej samej wielkości co u ludzi. Jedyna nadzieja na dodanie jakichś Olbrzymów to dodanie smokom koordynatów dla poszczególnych części ciała i uzbrojenia. Bowiem aktualnie Smoki składają się z jednej grafiki i w kodzie gry nie ma w ogóle miejsca na coś więcej. Mogę próbować coś z tym zrobić, ale nie wiem czy jestem wystarczająco dobry w programowaniu. ;P W każdym razie jeszcze w kwestii smoków nic ostatecznie nie ustalam. |
Demorator |
A czy nie mógłbyś skorzystać z ułożenia uzbrojenia na modelu trolla/minotaura, które są nieco inne niż pozostałych klas? Albo może jest w ich modelu zapisana informacja, że po założeniu zmieniana jest grafika (i pozycja) zbroi i po jej odczytaniu, dałbyś radę ją wykorzystać do innych klas. |
Sir Galuf |
A propos rozmiaru uzbrojenia. Kiedyś chyba mówiłeś, że można zmienić rozmiar ekwipunku, poprzez przeciągnięcie jakiegoś punktu na grafice przedmiotu lub postaci. Czy to nie rozwiązałoby problemu? |
J. M. Sower |
Chodzi o to, że jakakolwiek zmiana grafik będzie widoczna także u takich klas jak rycerz, kleryk, nekromanta itd. |
Sir Galuf |
No to klops :-( |
mortis |
W takim razie może gnoma jako klasę dodać zamiast smoka, a trolla zostawić. |
Kuririn |
zrobisz enta? |
J. M. Sower |
Będę się starał zrobić tak, aby było najlepiej. ;) Gdy uda mi się coś sensownego osiągnąć, to dam znać i będzie można wrócić do dyskusji. Kuririn, liczysz na model do dodatkowych ulepszeń? ;P Nie zamierzam ich aktualnie rzeźbić, jednak do jednej mapy mogłyby mi one pasować, więc kto wie. Może M&M doczeka się "heroesowych", kroczących entów. Muszę jeszcze w końcu przysiąść do tego twojego smoka... |
J. M. Sower |
Chwilowo odchodząc od Gnomów i innych mniej ludzkich stworów, przedstawiam wam wygląd ciał męskich przedstawicieli Vorijskich społeczności. ;) Póki co brak im jednak nowych modeli głów, więc im je zamazałem. Co o nich sądzicie? W ramach porównania wrzucam ponownie płeć piękną. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 ... 16 - 17 - 18 |
temat: [mod] M&M8 - Rebirth | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel