Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 24 - 25 - 26 | |
avatar |
Oprócz Hoty - wszystkie animowane. |
Kuririn |
Senkjówa! HotA - jako jedyna, nie ma animacji w menu. :D |
Fandor |
Móc grać w VCMI z ekranem RoE, wielkie dzięki Av. <3 |
avatar |
Proszę bardzo☺️ Możesz próbować bawić się fontann i przekopiować tę z HotA cz AB do odpowiedniego katalogu RoE! |
Magiellan |
Super inicjatywa avatarze :). A jest może coś takiego także pod ERE? I jeszcze jakby był ten mod odblokowujący specjalnych bohaterów to już w ogóle byłoby miodzio... |
avatar |
Jeśli chodzi o Erę to pytanie bardziej do Szamana i Kurkova ale z tego co się orientuję potrzeba do tego większych umiejętności graficznych gdyż era nie obsługuje przezroczystych teł. |
Szaman |
Avatar: tego co się orientuję potrzeba do tego większych umiejętności graficznych gdyż era nie obsługuje przezroczystych teł. Achh... Co bym dał, żeby ERA obsługiwała formaty PNG. Oczywiście jest to do zrobienia na ERE, ale poza zdolnościami graficznymi wymagane też jest idealna lokalizacja "stref działania" ikonek, co do pikseli! (bo nie koniecznie musisz kliknąć obrazek, by gdzieś wejść). Jest to proces długotrwały, więc wymagana jest duża cierpliwość:) No i bez deftoola też się nie obejdzie, bo to jedyny program który "emituje transparentność". |
planetavril |
I PORTED THE SNOWCASTLE FOR VCMI,WANTED BRING THE FORGE CHINESE BUT I HAVE ONE PROBLEM WITH THE COORDINATES X,Y,Z |
planetavril |
http://www.planetavril.altervista.org/forgechinese.rar |
planetavril |
I HAVE BROUGHT THE SNOWCASTLE,REDCASTLE AND CETATEA FOR VCMI AS NEW CITY DONT AS MODIFICATION OF THE ORIGINAL CITY,THE LINK UNDER Http://www.planetavril.altervista.org/RedCastle.rar Http://www.planetavril.altervista.org/SnowCastle.rar Http://www.planetavril.altervista.org/Cetatea.rar |
Szaman |
Write in english, google translate is terrible;) |
Szaman |
btw... Mam mała prośbę. Czy ktoś by mógł mi zrobić Herosowe puste okno dialogowe?:P Tym większe tym lepsze;) |
zeryss |
http://i11.pixs.ru/storage/0/3/5/2017030716_8504482_25419035.png |
avatar |
What problem with x,y coordinates you have? It's taugh work, you must set them mostly manually. |
avatar |
Campaign Heroes v1.1 W pierwszej wersji moda było 12 bohaterów kampanijnych, ale w grze można znaleźć portrety dodatkowych siedmiu, którzy nie są nowymi bohaterami a działają w grze na zasadzie modyfikacji herosów w edytorze map. W wersji 1.1 są już normalnymi bohaterami. Oczywiście najlepiej będzie ich wykorzystać w przyszłym edytorze map, choć i teraz są dostępni również i w mapach losowych (w randomach nie chodzi o fabułę, więc chyba nikt nie będzie miał mi za złe, że młoda Gem będzie walczyła ze starą Gem :) Oto oni. 1. Finneas Vilmar. Nekromanta. Występuje w kampaniach SoD. 2. Generał Kendal. Rycerz. Występował w edytorze map RoE. 3. Young Sandro. Nekromanta. Przedstawiać nie trzeba :) 4. Young Yog. Czyli jeszcze jako Wizard. Ma umiejętność zwiększonej mocy Łańcucha Piorunów. W kampanii Birth of the Barbarian nie mógł nauczyć się żadnego czaru. Tu oczywiście może, co czyni z niego dość groźnego bohatera. 5. Young Christian. Rycerz. Postać z kampanii AB Foolhardy Waywardness 6. Young Gem. Druidka. Postać z kampanii SoD New Beginning. 7. Ordwald. Druid (?) Tu mam problem określić jego klasę. Z jednej strony był kiedyś Warlockiem z Lochów, ale w grze był (bo zmarł) Druidem. A Druidzi należą do AvLee, a Warlocki do Nighon. Nie wiem na której dokładnie mapie występował w kampanii Dragon's Blood, więc biografię skleciłem z materiałów z wiki a nie z samej gry. Ale w modzie jest Druidem, całkiem żyjącym i może znów spróbować zgładzić Mutare:) |
Fandor |
Wielkie dzięki Avatar, kolejny bardzo użyteczny mod. :) O ile w randomowych mapkach nie chodzi o fabułę, więc fakt, nie zjemy nikogo za to że np Kaśka walczy z Rolandem, o tyle czekam na jakiś skrypt, który zablokuje starą Gem jak kampanijna jest w grze, starego Yoga jak młody jest w grze, Christiana jak zagramy kampanijnym (i vice versa) i resztę "Tarnoobów" jak zagramy jednym z nich. |
zeryss |
Ciberium City Your text to link here... |
Fandor |
Proponuję, żebyś wrzucił do tego miasta Zeryssie "odpadki" z Forge MDT. Trochę tych modeli się nazbierało a szkoda zostawiać te słabe modele oraz dublować minotaura i ogra. |
zeryss |
to jest złe? |
Fandor |
To nie tak, że coś jest źle. Jedyne co mi przeszkadza, to to że dublujesz Minotaura oraz Ogra z Forge. Oprócz tego proponuję po prostu, żeby skorzystać z lepszej jakości modeli jeżeli MDT wyrazi zgodę. http://www.wog.acidcave.net/bank_stworow_13._inne_ii%2C_neutralne_i.html Na 2 lub 3 poziom proponuję cyber zombie Hobbita (2 rząd, 1 i 2 jednostka od lewej) na 4 poziom Złe Oko Tritha (6 rząd, 3 i 4 jednostka). Na 5 poziom Gryfy Tritha (6 rząd, 1 i 2 jednostka). I na 6 lub 7 Drednought od Sowera (5 rząd,1 i 2 jednostka). Z ładnych modeli w miarę w temacie są także Smocze Golemy i Armaty od Tritha. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 24 - 25 - 26 |
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel