Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 ... 24 - 25 - 26 | |
Kuririn |
I ten brak w VCMI koloru czarnego... |
Warmonger |
W jednej paczce znajdują się Daleki, T-Rex i stwory z Forge. Jak dla mnie to się kupy nie trzyma :P |
MinosKing |
Tak wiem Warmonger, lecz chciałem pokazać również te zapomniane jednostki z Old Forge i dać im nowe życie. |
zeryss |
Inferno Creatures Inferno Creatures |
WhiteKaiser |
Convenant town make my VCMI crash ;( |
zeryss |
Covenant error correction |
avatar |
Random Skins v1.0 Mod "inspirowany" Hi-Res Menu modem pod VCMI oraz modem pod ERĘ Random Skins. Z tego pierwszego są ikonki i kod, z tego drugiego grafiki. Mod zawiera nowy ekran startowy, 27 ekranów wyboru scenariusza oraz 31 ekranów ładowania mapy. Z oczywistych względów ten mod konfliktuje się z modem Hi-Res Menu, który trzeba wyłączyć. Uwaga: mod jest skonfigurowany pod rozdzielczość 1280x800, której używam na co dzień. W przypadku innych rozdzielczości, należy ręcznie zrobić mały trik. 1. Należy otworzyć plik mainmenu.json, który znajduje się w content.zip w katalogu config. 2. Trzeba odnaleźć następujące linijki: "images": [ {"x": 500, "y": 321, "name":"NEWGAME"} ] oraz "images": [ {"x": 500, "y": 321, "name":"LOADGAME"} ] 3. Metodą prób i błędów wpisać takie wartości parametru "x", by bitmapy NEW GAME oraz LOAD GAME pojawiły na środku ekranu w waszej rozdzielczości. Dla przykładu - w przypadku rozdzielczości 800x600 wpisanie "x": 200, daje całkiem zadawalający rezultat. W razie problemów, piszcie śmiało! |
avatar |
Update do moda Axolotl Creatures Pack o trzy nowe jednostki: Thug, Scorpohand (podstawa+ulepszenie) oraz Cockatrice. |
Warmonger |
Spoko. A jakieś screeny będą? |
Zachari |
Nie wiem czemu ale kuroliszek strasznie nie pasuje mi do neutralnego tła :/ |
avatar |
Tło to 'mały' problem. Najgorzej znaleźć z necie pakiet pasujących dźwięków. A screeny może porobię jutro. |
Zachari |
Tak, to też prawda chociaż do kuroliszka pasują "kurze dźwięki" np. pianie koguta podczas śmierci. Wiem że w sumie ta sugestia nie ułatwia szukania Ps: Nie aktualizowałem jeszcze moda więc nie wiem jakie dźwięki dostał. |
Mistrz |
Dźwięki kuroliszka z wiedzmina 3 są świetne! |
val-gaav |
http://forum.vcmi.eu/viewtopic.php?p=15912#15912 Mały (bardzo mały) mod mojego autorstwa poprawiający AI w VCMI. A raczej dający AI prawie nielimitowane surowce na rozwój przez co gra zauważalnie lepiej :) Zgodnie z opisem na mapkach S komputer może być nie do pokonania zależnie od mapy. Na M,L i XL doświadczeni gracze nie powinni mieć większych problemów. |
Drwal |
Oj, chyba nie tędy droga. Rozumiem chęci poprawienia AI, ale w taki sposób to psikanie "szprejem" na szambo w celu pozbycia się zapachu. |
val-gaav |
Zdecydowanie się nie zgadzam. Już w oryginalnym h3 dodawałem surowce graczom AI bo zwyczajnie bez tego AI nie dawało rady. Fakt, że potrzebowało mniej tych surowców niż Ai w Vcmi ale i tak potrzebowało tej pomocy bo bez niej nie stanowiło żadnego wyzwania ani zagrożenia. Hirki to zbyt skomplikowana gra by liczyć na to, że AI bez oszukiwania sobie poradzi. BTW w oryginalnym h3 AI też oszukuje. |
Drwal |
Ja tam na ostatnim poziomie miewałem problemy z komputerem bez wysyłania surowców. Poza tym, to też nie jest argument, gdyż jeżeli coś uważamy za słabe lub średnie, to trzeba to ulepszać, a nie tkwić w tym jeszcze bardziej. Oczywiście rozumiem sens modyfikacji. Pewnie się przyda kilku osobom i zawsze jestem ostatnią osobą do krytykowania "robienia" modów. Chcę tylko podkreślić, że powinna być to tylko doraźna opcja. Dam przykład z mojego życia. Gram z dziewczyna lub siostrą w Heroes III - "ej, Czarek, ustaw mi gralla w edytorze zanim zaczniemy i niech przed zamkiem będą skrzydła anioła". Ok, ustawie, by zrównać szanse, bo one grają rzadko i nie są w tym dobre. Docelowo jednak, jeśli chcą wejść na wyższy poziom, powinny dla mojego komfortu i polepszania swoich umiejętności próbować grać bez takich pomocy. Komputer ma być trudny, bo potrafi dokonywać dobrych wyborów, a nie dlatego, że ma. Małe podsumowanie ode mnie: Jeżeli mod ma być dla osoby, która jest ultra dobraw Hirki i chce się sprawdzić z rywalem co ma wszystko, jestem za. Jeżeli to ma być alternatywa do poprawienia AI i w te stronę ma iść usprawnianie AI, to podziękuje. |
val-gaav |
Ostatni poziom w herosach właściwie robi podobną sztuczkę, czyli daje surowce AI a odbiera je całkowicie człowiekowi. AI w Vcmi po prostu potrzebuje mocniejszego kopa niż to w oh3. Mod właściwe nie powinien być wyzwaniem dla średnich graczy, takich którzy znają tą grę (ta gra ma 15 lat i raczej totalnie początkujący w nią nie grają). Myślę, że osoba która dostanie grala i skrzydła anioła poradzi sobie z takim AI bez problemu. Opisując dokładnie zachowanie AI w VCMI. AI ma tendencje do tracenia sporej ilości jednostek na walkach neutralnych w oh3 rozgrywa te walki "oszukując" i traci ich w ogólnym rozrachunku mniej niż w Vcmi, dlatego też nielimitowane surowce na większości map nie oznaczają tego że AI w Vcmi poradzi sobie tak samo jakby poradziło sobie bez problemu surowców w oh3. Co z tego że AI się rozbuduje lepiej niż my skoro sporo potraci? Ogólnie rzecz biorąc AI w VCMI pewnie się poprawi, ale jak mniemam trochę to potrwa :P Nigdy jednak raczej nie będzie tak dobre by nie musiało oszukiwać w ten czy inny sposób. W żadnej części herosów nie jest na tyle dobre. To są nierealne oczekiwania. |
avatar |
Z okazji 18-lecia HoMM3 przygotowałem nostalgicznego moda-skórkę, który spowoduje że czcionki, ekran startowy, ekran wyboru scenariusza i ekran ładowania mapy będzie wyglądał jak w starych czasach, gdy na dysku było zainstalowane kolejno Odrodzenie Erathii, Miecz Armagedonu i Cień Śmierci (Róg Otchłani jest w gratisie). Oczywiście, tylko jeden submod może być włączony jednocześnie, by uniknąć konfliktów. Konflikty z innymi modami oczywiście z tymi, które również modyfikują ekrany startowe, jak new-menu i randomSkins. Grafiki z WoGa nadpisuje bez problemu! H3 Themes v1.0 |
Drwal |
Nie mogę teraz sprawdzić. Pierwsze tło - animowane czy też tylko zdjęcie? :) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 ... 24 - 25 - 26 |
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel