Witaj Nieznajomy!
|
temat: [przyklejony] MM - problemy i porady komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 85 - 86 - 87 | |
Rabican |
Na Windzie XP gra MM8 działała u mojego kuzyna przy co drugim uruchomieniu. Co do pałacu Escatona, to wystarczy trochę połazić i ponaciskać parę przycisków (lub pociągnąć za parę dźwigni), a następnie odpowiedzieć na pytania Niszczyciela. Ewentualnie można pomóc sobie jakimś poradnikiem. A gdzie właściwie masz kłopot? |
Boryna |
ALE ja pytałem o MM&7 a nie 8. |
Boryna |
Zna ktoś chociaż jedno miejsce lub stronę internetową na świecie gdzie można kupić MM&7 po polsku? |
Acid Dragon |
www.allegro.pl Obecnie znalazłem trzy aukcje MM7. Jakby było mało - poszukaj na innych stronach aukcyjnych. Sam z Allegro mam SoD, H1, MM6 i Crusaders of MM. Polecam. |
Rabican |
Allegro to bardzo dobra rzecz. Też polecam. A co do Ciebie, Boryno (ładny nick, lubię "Chłopów"), to z MM6/7/8 na Windzie XP jest dokładnie identycznie: raz wejdzie, raz nie. |
Boryna |
Dzięki ale już kupiłem MM&7.Po zmianach w zgodności działa.Ale głosy postaci są strasznie piskiwe.Czy to normalne? |
Boryna |
Nie rozumiem dlaczego w MM&7 i 8 niemogę rozdzielać punktów biegłości jak chcę.Jak mam mistrza w magi ognia i 7 punktów biegłości w niej a chcę awansować go na arcymistrza to jak przydielam punkt biegłości to mam ich 8 ale biegłość magia ognia robi się czerwona i nie mogę na nią dać więcej punktów biegłości? |
Acid Dragon |
Najprawdopodobniej po prostu nie masz wystarczającej liczby punktów. Po dodaniu 8 punktów do magii ignia, aby przejść na 'następny poziom' trzeba 'wydać' kolejne 9 punktów. Jeśli ich nie masz, a masz np 5 punktów biegłości w magii ziemi i cały czas do dyspozycji 5-8 punktów, to nie możesz już dodać kolejnego 'poziomu' do magii ognia, ale ciągle możesz dodać kolejny poziom do magii ziemi. |
Alamar |
Cześć. Przeglądałem Wasze porady do MM 6-7 zarówno tutaj jak i Jaskini Behemota i mam kilka wskazówek na temat tej serii (może trochę spóźnionych i powtarzających się): MM6 Drzwi w Zamku Kriegspire a także w Gildii Złodziei w Frozen Highland otwierają się w wersji bez patcha (trzeba w tych miejscach zanistalować grę bez patcha). Arefakty które można znaleźć zawsze w tych samych miejscach: MORGRED - Dragon Keep w Free Haven EXCALIBUR - wbity w kamień na wyspie z Zamkiem Alamos w Eel Infested Waters MORGAN,GUINEVERE,APHRODITE - nagroda za obeliski w Dragonsand Do zniszczenia reaktora w Ulu (Hive) wystarczą łuki ze zdolościami obrażeń od ognia (najlepiej of DRAGON), nie trzeba miec miotaczy. MM7 Posiadam wersję firmy MIRAGE i jest tam "trochę" błędów: brak muzyki, niemożliwość promocji Złodzieja na Łotrzyka, niemożliwość dostania się na płycizny (Shoals), konieczność zdobycia słojów lisza (Lich Jars) z Murów Mgły w Celeste przed tymi z Zamku Thunderfist i brak najazdu goblinów w Harmondale po rozpaleniu trzech ognisk. Większość tych problemów rozwiązuje zamiana pliku EVENTS.LOD. Ściągnąć go można chyba ze strony: http://www.gospodamm.waw.pl/Download/Download.htm Acha, lamp dżinów i talii kart w MM6 nalepiej używać w dniach: 22-25 i 28. Dają wtedy premię +4 do danej zdolności (zależnej od miesiąca). Chyba najlepiej użyć ich w październiku (+8 skill points). Losowych artefaktów jest 13 (tzn. tyle można uzbierać ze zwłok smoków lub tytanów). Są jeszcze 3 miejsca gdzie można dostać 3 dodatkowe losowe artefakty: Laboratorium Clankera w Lesie Turleański, Twierdza Tytanów w Avlee i Kolonia Zod w Eeofolu. Jeżeli drużyna nie wykorzystała jeszcze limitu artefaktów to dodatkowy jest w Lincolnie na Płyciznach. Ogólnie więc można mieć 16 artefaktów na możliwych 29 (15 relikwii i 14 artefktów), Istnieje jeszcze pewien bład polegający na możliwości wykorzystania piedestałów wielokrotnie przez tą samą postać, lecz nie wiem czy można o nim wspomnieć. Jeśli tak to napiszę jak (sprawdziłem-działa w MM7 więc i w MM8 powinien zadziałać). A teraz jedno pytanie: Gdzie w MM7 można znaleźć PŁASZCZ WAMPIRA? Ogołociłem cały Antagarich (włącznie z Piwnicą z Winami w Tatalii) i nigdzie go nie ma. Czy jest on pustym artefaktem jak TOPÃR SNARGLE'A i TARCZA LORDA KILBURNA, czy może jest to kolejny błąd firmy MIRAGE? Z góry przepraszam za ewentualne błędy i czekam na szybką odpowiedź w sprawie płaszcza. Akurat garm przeszedłem MM6 i gram w MM7. |
Acid Dragon |
Po pierwsze, dzięki za wskazówki :), Po drugie - w sprawie piedestałów nie wiem o co może chodzić, więc pisz :) - wg oficjalnej wersji każdy błąd gry działający na korzyść gracza, o ile nie jest skorygowany przez patche, to NIE jest błędem :P. >>> A teraz jedno pytanie: Gdzie w MM7 można znaleźć PŁASZCZ WAMPIRA? Ogołociłem cały Antagarich (włącznie z Piwnicą z Winami w Tatalii) i nigdzie go nie ma. Czy jest on pustym artefaktem jak TOPÃR SNARGLE'A i TARCZA LORDA KILBURNA, czy może jest to kolejny błąd firmy MIRAGE? Faktycznie, wygląda to na błąd gry. Ãw płaszcz powinien być przy najwyższym wampirze w owej piwnicy z tego co pamiętam (tzn - 'na' nim). Wygląda jak zwyczajny wampirzy płaszcz (podobnie jak topór Sneergle'a czy tarcza Kilburna wyglądają jak zwykłe przedmioty), ale (chyba) ma własną nazwę. |
Alamar |
Dzięki za pomoc. Z płaszczem wampira spróbuję jeszcze podmienić plik events. Może coś to da, bo jak na razie wampir nic nie zostawiał. Piedestały Po pierwsze - co najmniej jeden człowiek drużyny nie grał na danym piedestale (tzn. nie ma komunikatu już wygrałeś, czy coś w tym stylu). Włączamy tryb walki (enter) i gdy słychać muzykę przy przełańczaniu sie trybów walki rzeczywistej i turowej, wciskamy szybko kilka razy spację. Wybrana postać wygrywa tak kilka razy pod rząd. Potem powrót z walki do trybu normalnego i powtórka, aż do znudzenia (czyli do chwili gdy wygra ostatnia postać). Może brzmi to trochę zawile, ale działa na 100%. Jeżeli komuś się uda ta sztuczka niech ją jakoś lepiej opisze. Istnieje też podobno sposób na to aby czar LOT miał 3-krotnie wyższy pułap lotu, ale jeszcze tego nie przetestowałem. Oba te sposoby pochodzą ze strony: http://telp.org/mm8/analysis/bugss.html Wprawdzie dotyczą one MM8, ale w MM7 też powinny zadziałać. To jeszcze raz ja z problemem PŁASZCZA WAMPIRÃW. Mimo, że zainstalowałem plik EVENTS.LOD, wampiry w Tatalii nie maja tego płaszcza (pojawiają się jakieś płaszcze +1 lub +3). Mam pytanie: czy ktoś kto ma MM7 wydanego przez CD Projekt mógłby mi przesłać ten plik (jest w katalogu DATA). Może taka podmiana zadziała. |
Boryna |
Już wysłałem. |
Acid Dragon |
Instalowanie czegokolwiek nie będzie jednak potrzebne. NajwyraŹniej, gdy wspominałem o tym płaszczu "coś" mi się pomyliło z MM8. W MM7 rzeczywiście, z tego co pamiętam, takiego przedmiotu nie było. Zadanie związane z piwnicą wykonywało się po prostu niszcząc wszystkie wampiry zalegające ją i wracając do zleceniodawcy. |
Alamar |
Boryna dzieki za plik. Niestety PŁASZCZA WAMPIRA nie znalazłem, więc widocznie go nie ma. Sam plik zaś bardzo się przydał. Nie dość że naprawia błędy w zadaniach (brak wazy) i nie zawiera błędów graficznych (np. zamiast strzał pochodnie), to jeszcze poprawił przetłumaczone teksty. Teraz zamiast ożywieńca mam lisza, zaś zagadka z obeliksów została spolszczona. Niestety nadal nie mam muzyki, a naczynia z Murów Mgły (teraz mam Ścianę Mgły) nadal trzeba zdobyć przed tymi z Nighon. Najważniejsze, że ten plik działa z wersją wydaną przez Mirage. ---------------------------------------------------------------------------------- DO WSZYSTKICH MAJĄCYCH PROBLEM Z MM PO WINDOWS XP Na stronie www.celestialheavens.com jest dział Might&Magic XP. Są tam opisane, co trzeba zrobić aby dana część działała pod XP (od MM1 do MM9). Dział ten jest po lewej stronie na samym dole. |
Boryna |
Na stronie http://www.angelfire.com/ns/mm8/maps/Vori.html jest mapa Vorie.Z tego co wiem tej krainy nie można było odwiedzić w MM.To skąd mapa?Dokładnie nie wiem o co w tym chodzi bo nieznam dobrze angielskiego ale może ktoś z was zna i może mi wytłumaczyć skąd ta mapa? |
Acid Dragon |
Obawiam się, że to tylko żart ;) - w kręgach fanów MM Vorie stała się prawdziwą legendą i niektórzy podtrzymują cały czas mit, że można je było zobaczyć w grach MM (nawiasem mówiąc Vorie znajduje się na północy Antagarichu, a nie na południu Jadame, więc bliżej przeciwległego bieguniu raczej). poza tym na tej samej stronie zajrzyj tu: http://www.angelfire.com/ns/mm8/vori.html (i przyjrzyj się nieco uważniej ;) Z kolei na stronie http://www.castlegobs.nl (w dziale MM7, all ways to Vorie) zobaczyć możecie mit Vorie w MM7 podtrzymywany przez głównego projektanta Might and Magic Tribute - Ribbanah. Opisuje m.in., że jedna z dróg do Vorie jest przejście przez wulkan w Nighonie ;). Znajdziecie tam także dokładne opisy wszystkich questów i lokalizacji. |
Alamar |
Acid, gdzieś w wywiadzie z kimś z ekipy MM7, wyczytałem, że Vori miała być w grze ale wydawca nalegał na szybsze wydanie gry, więc nic z tego nie wyszło (stąd na mapie w Nighonie są chimery zamiast hydr). Podobna sytuacja była z MM8 (niedokończony quest z diademem druidów). Acha, o ile pamiętam teksty z MM, to Jadame (a więc i Regna) są na zachód od Erathii (Antagarichu) i 200 mil na wschód od Enroth. Poza tym w opisie Vori na powyższej stronie, jest szara magia (grey magic). Zdaje mi się, że miała ona sie pojawic w MMT, więc może stamtąd jest ta mapka? P.S. Wypróbuje te sposoby ze strony którą podałeś (akurat jestem w Nighonie i znam latanie i town portal). A nuż się uda? WYPRÃBOWAŁEM sposób z kraterem w wulkanie. Niestety nie działa. Ktoś to załatał. Gdy byłem na dole (tuż nad lawą) klikałem spacją po ścianach i coś uaktywniłem. Niestety, zaraz potem był filmik o śmierci (sprawdzałem kilkukrotnie, za każdym razem to samo, nigdy nie dotknęłem lawy). Coś tam było, ale usunęli. A przy okazji, to wydaje mi się, że w budynku koło Jaskini Tidewater, na piętrze usunięto drzwi. |
Alamar |
Tym razem ma pytania odnośnie kilku przedmiotów z MM7. Sprawdziłem przeglądarką (tą z Groty mm7viewer czy jakoś tak) plik event.lod i znalazłem tam kilka przedmiotów których, za Chiny Ludowe nie udało mi się nigdy zdobyć. Czy i jeśli tak, gdzie można zdobyć: 1. Płasz wampira (Już się pytałem, ale jest on w tym pliku pomiędzy peleryną słońca/księżyca a Toporem Zakkara, czyli między tymi przedmiotami, które występują w grze. Topór Snargle'a i Tarcza Kilburana są o wiele niżej w tym pliku) 2. Różę (Rose) i Ludzką Kość (wiem, że są one w MM6, więc może to pozostałości stamtąd?) 3. Klucz do Ścieków (Sewer Key) - w opisie jest, że nie mogłeś go znaleŹć, ponieważ cały czas był w Erathii. Co otwiera ten klucz (jeśli wogóle występuje). Dodam, że przeglądałem wiele stron na temat MM i w większości z nich opisany jest tylko płaszcz wampira (of moon, klasa pancerza, cena, itd.) P.S. Znalazłem w tym pliku również taki wpis: Super Wampir (fix). Czyżby jednak nie dokońca fix? Bo w Piwnicy z winami w Tatalii nie ma żadnego super wampira tylko Większy Wampir (jeśli by był super wampir, to powinno być napisane Major Vampire - bo nazwy poszczególnych bossów mam po angielsku, np. Evil Eye w Lab. Clanckera, Minotaur Lord w Labiryncie). |
Acid Dragon |
No to po kolei - co do Vorie - no dobra, powiem, bo Alamarze widzę, że się zagubiłeś - to FIKCJA. Czegoś takiego nigdy nie było i nie miało być w MM7 - rzeczywiście plotki o tym chodziły (chyba nawet od NWC), ale był to ŻART :). W wulkanie nighońskim sam byłem wiele razy i nic tam nie znalazłem - podobnie przeglądałem pliki z MM7 i nie ma tam nawet *śladu* tego, że Vorie kiedykolwiek miało tam istnieć :). Co do MMT to jak już mówiłem, autorka tej strony o Vorie (Ribannah) jest jednocześnie główną autorką MMT, więc to całkiem możliwe, że zechce wepchnąć Vorie do owej gry jednocześnie łącząc fakty z napisaną przez siebie fikcją. O ile dobrze kojarzę, autorka drugiej strony też jest zaangażowana w projekt MMT. Co do przedmiotów, o których mówisz, to kość, róża, topór tego krasnoluda o dziwnym imieniu na 'S' czy kilka innych przedmiotów to po prostu nieusunięte przedmioty z MM6 albo też niewykorzystane nigdy MM7. Podobnie w grze znajduje się też kilka dodatkowych grafik ;). Choć tę pelerynę wampira chyba jednak można zdobyć jako artefakt - sam jednak na nią nie natrafiłem. Wyjątek stanowi klucz do ścieków (czy jak się go tam zwie) - on rzeczywiście występuje w grze i jest w rzeczywistości jajem wielkanocnym ;) - po prostu w MM6 był pewien błąd z otwarciem jednych drzwi, do których zabrakło klucza :P - no to NWC postanowiło wreszcie dać graczom owy klucz :) - z wyjaśnieniem, dlaczego nie było go w Enroth :P - a trzyma go Tim Lang w Dziwnej Świątyni (prawdopodobnie osoba odpowiedzialna za brak tego klucza w poprzedniej części :P). Co do diademu w MM8, to skłaniałbym się raczej w stronę twierdzenia, że to nie niedokończone zadanie, ale tym razem już CELOWO umieszczony w grze przedmiot, z którym nic nie można zrobić - zauważ, że podobna (choć chyba nie celowa.. ale kto wie :P) sytuacja była z fletem z MM6, który zastosowanie jednak znalazł... właśnie w MM8. A co do położenia Jadame, to z tego, co kojarzę masz rację co do długości geograficznej, ale ja raczej odnosiłem się do szerokości :) - na tej mapie Vorie jest POD Jadame, na biegunie południowym gdzieś, podczas gdy w rzeczywistości jest raczej bliżej biegunu północnego. Natomiast samo południe Jadame (wraz z Regną) leży w strefie równikowej (a już na pewno tropikalnej), więc raczej szczerze wątpię, by tuż pod nim mogło się znajdować lodowe Vorie - w dodatku jeszcze z Antagarichem bardziej na południu... |
Alamar |
To, że opisy z Castle White Goblin są fikcją zorientowałem się dopiero po wysłaniu tamtego postu (swoją drogą to trzeba mieć niezłą fantazję, żeby z błędów znalezionych w MM7 zrobić coś takiego). W kraterze Góry Nighon coś jest (a raczej miało być). Moja drużyna unosiła dobre 2 metry nad lawą, i gdy klikałem spacją po wnętrzu góry, był odgłos taki jak przy wykonaniu questa, buŹki wszystkich postaci były uśmiechnięte, a póŹniej...filmik, że zginąłem. NIE ZWRACAJ UWAGI ACID NA POWYŻSZĄ BZDURĘ. WYJAŚNIENIE JEST PROSTE, KOMPUTER UZNAŁ, ŻE DOTKNĘŁEM LAWY (choć to trochę dziwne). Tak samo z pustym statkiem koło Jaskiń Tidewater i brakiem drzwi nad kowalem (czy płatnerzem) w tej lokacji. Możliwe, że twórcy coś usunęli (te drzwi to na 99%) ale niedokładnie lub, jak mówisz ZROBILI SOBIE Z GRACZY ŻARTY. Co do diademu, to informację, że jest to niedokończony quest znalazłem dawno temu, tuż po wydaniu MM8, w którejś z gazet. Co do fletu z MM6 to można na nim zagrać (jak i na wielu przedmiotach muzycznych), ale nie ma napisane "przedmiot związany z misją" (quest item), a tak jest w przypadku diademu. Co do żartów NWC, to przypominam sobie jeszcze jeden: że wyjdzie patch gdzie będziemy mogli osobiście zabić Escalona. Co do braku klucza w kanałach MM6, to w spaczowanej wersji on tam jest, na którejś ścianie w "otworach przez które wlewają się ścieki" (nie wiem jak to opisać). P.S. Dzięki za wyjaśnienie i wybacz moje głupoty. Następnym razem DOKŁADNIE sprawdzę, zanim coś napiszę. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 85 - 86 - 87 |
temat: [przyklejony] MM - problemy i porady | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel