Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 52 - 53 - 54 ... 86 - 87 - 88 | |
krasnolud99 |
Poprzednia wersja jakoś bardziej przypadała mi do gustu. |
Drwal |
Dla mnie obie wersje są bardzo dobre i najmniej bym się spodziewał poprawek właśnie w tej jednostce. Wydaję mi się, że nowa wersja ma trochę więcej gracji i wdzięku. Zmiany więc chyba na plus. |
Kuririn |
Drwal: Nephowy styl. Joł joł. ^^
nowa wersja ma trochę więcej gracji i wdzięku |
Fandor |
Profesjonalizm w najczystszej formie, jednostka nie może być dobra, nie może być bardzo dobra, musi być idealna, po MDT w każdej chwili można się spodziewać poprawek, całkiem nowego modelu lub zastąpienia jednostki lepszą. Nowa driada mi się bardzo spodobała, znacznie lepsza od poprzedniej, gratuluję chęci pracy i umiejętności Neph. |
Mistrz |
Mnie również bardziej podobała się poprzednia wersja. Lepszy kolor skóry i delikatniejsza twarz. |
Nephretes |
Zamierzam dokończyć nową driadę. Nie jest to jeszcze finalna wersja. Dla entuzjastów starego modelu, będzie on również dostępny. |
Nephretes |
Ostatnio jesteśmy zajęci, ale znalazłem trochę czasu by pokombinować. Łapcie dwie animacje, projektu ulepszonej wiedźmy i wilkołaka |
Kammer |
Czym się będzie różnić ulepszenie trollicy od podstawy? Jakie, ostatecznie, specjalne zdolności będzie miał wilkołak, by rekompensować brak wampira? |
Nephretes |
Nie chcę Ci psuć Kammerze niespodzianki, więc dowiesz się przy wydaniu moda -L-. |
Andruids |
Jaki rozkoszniak : D Powodzenia Panowie. I powodzenia w obronie! |
Mistrz |
Modele piękne, tylko czy wilkołak pasuje do Necropolis? |
Zachari |
Z tego co pamiętam, to ulepszenie wilkołaka miało być bardziej nekro, odsłonięte kości, mięśnie itp., więc jest to jedyne miejsce, gdzie w miarę pasuje. Bardziej ciekawi mnie,czy dostanie zdolności nieumarłych. |
Kuririn |
Posterunkowy: Biustem!
Czym się będzie różnić ulepszenie trollicy od podstawy? |
Mistrz |
Wilkołak to bardzo popularny i niezagospodarowany potwór, choć przyznaję że w HoMM 3 niezbyt jest dla niego miejsce. najszybciej widziałbym go w Stronghold na 6 poziomie, z upgradem do Niedźwiedziołaka/Berserka. Ot moje trzy grosze. |
Matikun |
Mi najbardziej pasuje właśnie do Nekro, to, że jest alternatywą dla wampira też jest bardzo ciekawym motywem nawiązującym do popkultury. Będzie musiał być potężny, żeby wynagrodzić latanie, blokowanie kontrataków i przede wszystkim drenaż życia wampirów. Frapuje mnie ta jednostka :D. |
Mistrz |
W Necro chciałbym zobaczyć Bone Golema/Flesh Golema. Może nawet jako alternatywę smokňw. |
Kammer |
Kuri: Genialny pomysł! Proponuję, by po ataku trollica miała 75% szans na zahipnotyzowanie zaatakowanego oddziału!Posterunkowy: Biustem!Czym się będzie różnić ulepszenie trollicy od podstawy? Mistrz: Wilkołak to [...] niezagospodarowany potwór Dlatego też byłem przeciwnikiem dodawania wilkołaka do alternatyw - zostawmy WoG-owi, co wogowe. |
Kastore |
Kammer: Tak ikoniczny potwór ma ugrzęznąć w tak anachronicznym już modzie? :P
Dlatego też byłem przeciwnikiem dodawania wilkołaka do alternatyw - zostawmy WoG-owi, co wogowe. |
Andruids |
Matikun: To, jak mi się wydaje, jest jego głównym powodem do bycia tam. To fajna jednostka, mało używana w którejkolwiek z gier Might & Magic (jedynie w MM6 zaludniały jeden Loch).Mi najbardziej pasuje właśnie do Nekro, to, że jest alternatywą dla wampira też jest bardzo ciekawym motywem nawiązującym do popkultury. Matikun: Można mu bez przeszkód dać blokowanie kontrataków. Co do reszty, trzymam kciuki za wyobraźnię MDT. Ja osobiście dałbym Wilkołakowi "zarażanie Berserkiem", ale żeby zrównoważyć wampiry, potrzeba by czegoś w stylu "zarażania likantropią", czyli po prostu wskrzeszania po zakończeniu bitwy pewnego procentu jednostek zabitych przez Wilkołaki, jako... Wilkołaki. Moim zdaniem to byłoby nawet lepsze od wampów i równoważyłoby przewagę tychże w oblężeniach.
Będzie musiał być potężny, żeby wynagrodzić latanie, blokowanie kontrataków i przede wszystkim drenaż życia wampirów. Frapuje mnie ta jednostka :D. |
avatar |
Muszę trochę stonować Wasze propozycje. Silnik VCMI nie pozwala prawie na żadną egzotyczną specjalność. Ba, nawet wogowska Likantropia nie jest zaimplementowana. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 52 - 53 - 54 ... 86 - 87 - 88 |
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel