Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 125 - 126 - 127 ... 135 - 136 - 137 | |
Kammer |
Neph, coś Ty zrobił z tą animacją strzelania? :P Włosy jej latają, jakby z tyłu bił w nią konkretny strumień powietrza. Czym ona strzela, skoro oba dyski pozostają jej w rękach? No i najważniejsze, ona porusza się ruchem obrotowym, więc... to jest animacja najwyżej Shoot Down, ten dysk po prostu fizycznie nie może polecieć do przodu. |
Matheo |
Chyba nie jest tak źle. Może ruch jest nieco nienaturalny, ale ogólnie wygląda dobrze. Są w H3 gorsze wynaturzenia. Tylko czy warto to powielać. |
AmiDaDeer |
Mam wrażenie, że animacja z latającymi we wszystkie strony włosami będzie wyglądała w grze nienaturalnie... |
Zachari |
Świetnie jest oglądać jak taka modyfikacja rozwija się na moich oczach a co do animacji to nawet niezła przecież wilczym jeźdźcom podobnie latają włosy |
Warmonger |
Cytat: Z fizyki pała.No i najważniejsze, ona porusza się ruchem obrotowym, więc (...) ten dysk po prostu fizycznie nie może polecieć do przodu. Choć prawdą jest, że powinna wziąć większy zamach. To nie shuriken, który można rzucać z nadgarstka. |
Kammer |
Ale... kierunek ruchu jest styczny do toru, więc dysk nie może polecieć naprzód, bo animacja wygląda tak, że w kierunku naprzód dysk się dopiero rozpędza. Z animacji wynika, że dysk najszybciej porusza się jakoś na szóstej klatce (sprawdzałem w GIMP-ie), więc logiczne byłoby puszczenie go właśnie w tym momencie. A kierunek styczny do tej klatki animacji to jest właśnie shoot down. |
Nephretes |
Na fizyce to ja się zbytnio nie znam, ale chyba w tym wypadku Kammer ma rację. Tak jak się przyglądam to faktycznie bardziej podchodzi to pod shoot down. A co do włosów, to nie jest problemem wyrenderować animację bez takich szaleństw, chociaż zadbanie o takie szczegóły jak włosy czy ruch ciuchów jest kwestią naturalną jeśli dalej chcę się rozwijać w 3D. Mógłbym równie dobrze wykorzystać gotowe animacje czy spróbować skopiować już istniejące, ale wolę sobie utrudniać pracę by mieć z tego trochę zabawy. Generalnie dla tej jednostki staram się wpleść w animację trochę tańca i erotyki, co przy ograniczonej ilości klatek jest dość "czelendżing". Defence: |
laskovskee7 |
Witam, obserwuję progres tej frakcji już od ponad roku, w końcu postanowiłem założyć konto, wypowiedzieć się i podziękować za kawał dobrej roboty. Jestem pod wrażeniem w jakim znajduje się teraz Oasis. Moim zdaniem dobór jednostek jest doskonały, z całą pewnością w klimacie H3. Najbardziej podoba mi się skorpion zarówno ten ostatni w wersji nieulepszonej (złoty z blado zaczerwienionym odwłokiem) jak i ulepszony czarny. Mam nadzieję, że nie będzie on już przechodził jakiejś dużej metamorfozy :P. Kolejnym wyróżniającym się stworem jest na pewno Lamassu. Widać, że zadbałeś o detale i jest zrobiony bardzo dokładnie. Bardzo fajny pomysł na wprowadzenie Husyry. Według mnie pasuje ona dużo bardziej niż jej poprzednik (Osa). Jedyną zmianę jaką mogę zaproponować jest wzbogacenie ulepszonego "Ducha" o jakąś tarcze lub jeszcze bardziej rozbudowaną zbroję, żeby wyglądał trochę groźniej i bardziej różnił się od swojej nieulepszonej wersji. Co do kolorystyki jednostek, bardzo podobają mi się turkusowe wstawki. Tworzą fajny kontrast dla przeważających pustynnych barw. Życzę powodzenia, zapału do pracy, a przede wszystkim jak najszybszego wydania miasta ;) |
Zachari |
A jak stoicie pod względem fabularnym? Macie już jakiś pomysł jak wprowadzić to miasto do gry? |
avatar |
Kogoś interesowała fabuła w HotA? :) Oasis jest tworzone pod VCMI. Na obecnym stanie zaawansowania tej platformy nie ma co tworzyć fabuły (crashe i brak AI komputera). |
Zachari |
Szkoda, ale fabuła w HotA nie była oczekiwana, a wyszła naprawdę spójnie z uniwersum M&M. |
Nephretes |
@laskovskee7 Witamy serdecznie na forum. Cieszę się, że nasze prace przypadły Ci do gustu :) Dziękuję za sugestie, do ulepszonych jednostek jeszcze nie dotarłem po rewolucji kolorystycznej. @Toffi Faktycznie miasto jest na VCMI. Po cichu liczę, że uda się także wydać je na ERĘ. Zarys fabuły już jest, zostało też stworzonych kilka mapek wstępnych, ale faktycznie póki VCMI nie domaga nie ma co się za to poważnie brać ====== A tutaj w którą stronę atakuje, że tak zapytam nadwornych fizyków Groty? -L- Na ten moment prace trochę zwolniły, muszę wreszcie napisać magisterkę ._.' |
Kammer |
Obrona w postaci wyciągnięcia nóżki do przodu fajna i udana, dobrze toto wyszło. A ten strzał to jest, moim zdaniem, albo shoot up (jeżeli na ósmej klatce zabrać jej dysk, że już poleciał), albo attack straight (szósta klatka byłaby momentem uderzenia w przeciwnika). Fajnie tymi nóżkami przebiera podczas ataku - coś podobnego widziałem u faktycznych derwiszek/tancerek brzucha jakoś w Turcji czy gdzieś tam. No i udało Ci się zrobić porządne ruchy włosów - brawo! Ogólnie - bardzo smakowita jednostka i animacja. :P |
Zachari |
Ta jednostka jest tak dobra, że łatwo będzie zapomnieć o pustynnej larwie, osie czy koncepcji wybuchającej mrówki EDIT: laskovskee7 też założyłem konto tylko po to by się tu wypowiedzieć :) |
Eggyslav |
Ja wiem, że to nie ten krąg kulturowy, ale ta tancerka mogłaby być moją Waifu, świetna robota Neph-san! @.@ |
Nicolai |
thunderlord: @Nephretesie, czy rozważałeś taki schemat, aby ta 'tancerka ostrzy' w wersji podstawowej miała jeden dysk (shuriken) (...) Czakram ;) |
Kastore |
therrolund: Ekhm...Gdyby nie fakt, że wszystkie jednostki strzelające w H3, mają atak z dystansu już w wersji podstawowej - zasugerowałbym trochę szaloną innowację therrolund: Aha.
Jeżeli chcesz to podaj argumenty mając na uwadze, że gram w trójkę od dziecka, gdybyś chciał jeszcze raz zarzucić mi brak wiedzy o jednostkach H3. |
avatar |
To się nazywa dorabianie faktów do tezy :) Jeżeli w H3 są wyjątki, to Derwiszka też może być wyjątkiem - i to wciąż będzie w klimacie H3. Gremlin w wersji nieulepszonej uderza kulą, w ulepszonej nią rzuca. Podobnie z Tytanem - raz uderza niczym mieczem, po ulepszeniu błyskawico-miecz sieje za odległość. Nie ma więc żadnego argumentu na to, by nieulepszona Derwiszka mogła dyskiem podżynać gardła, a ulepszona zabijać dyskiem z dystansu. |
Matikun |
Ruszyło coś do przodu? Wiem, że cierpliwość jest cnotą, ale zjada mnie ciekawość, czy zdążyłeś cokolwiek zrobić, czy nie miałeś jednak czasu. Czekam na moda od dnia pierwszego posta w tym temacie i już nie mogę się doczekać na jakąś pierwszą wersję, a tymczasem od niemal dwóch miesięcy cisza :D. |
Nephretes |
Prace powoli idą do przodu, ale nadal jestem zbyt zajęty magisterką, by pokazać coś konkretnego. Soon™ |
strona: 1 - 2 - 3 ... 125 - 126 - 127 ... 135 - 136 - 137 |
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel