Witaj Nieznajomy!
|
temat: Heroes 7 komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 | |
Ursus |
A Forteca dalej nie ma kapitolu :/ |
kochan |
Z racji swej brzydoty H7 znudziła się mi bardzo szybko, więc postanowiłem pograć na kodach. Popsułem klimat, ale odkryłem śmieszną zależność. Po użyciu build all otrzymujemy wszystkie budynki, dzięki czemu mamy możliwość rekrutacji 2 czempionów. Wystarczy zabrać armię tradycyjnie do swojego ekwipunku, kliknąć rekrutuj wszystko i proszę, mamy drugiego czempiona. Może ta informacja przyda się moderom. |
Tarnoob |
Będę bronił dobrego imienia H7. To najładniejsza część od czasu Heroes III. ---wymrożone--- Acid ma rację, że krasnoludy to zło tego świata. |
Kastore |
Tarnoob: To chyba graliśmy w jakieś inne H7.Będę bronił dobrego imienia H7. To najładniejsza część od czasu Heroes III. Grafika w tej części to tandeta od strony technicznej i tym bardziej od artystycznej, bo jak to ktoś słusznie powiedział, wygląda jak tanie mmo. :P |
Lord Baffourd |
@up Popieram. Szarobrązowa masa udająca teren, uchwycona w momencie zachodu słońca, zabita ciężkimi dechami interfejsu - faktycznie najładniejsza część HoMM. Moim zdaniem, pod tym względem wygrywa niestety H6. Aczkolwiek interfejs najbardziej podobał mi się w "czwórce". |
Kastore |
Cytat: H2? H3? Szóstka jest równie brzydka co siódemka.Moim zdaniem, pod tym względem wygrywa niestety H6. Cytat: Podobanie podobaniem, ale czwórkowe międzymordzie sprawiało wrażenie niedokończonego, choćby stosując zwykłe listy poleceń, napisane standardową czcionką, zamiast jakiś ładnych obrazków czy bardziej eleganckiej czcionki jak np. w trójce.
Aczkolwiek interfejs najbardziej podobał mi się w "czwórce". |
Sir Galuf |
Kurczę... wszyscy strasznie hejtują siódemkę. Ja tam jeszcze nie grałem, ale te komentarze mnie ciut niepokoją. Ale nie zniechęcam się! Nie mogę się doczekać, kiedy zagram w siódemkę. :) |
Orlando Boom! |
U mnie pudełeczko stoi i czeka, by włożyć płytkę do napędu :P, ale musi poczekać na swoją kolej, napierw szóstka, do której mam mieszane uczucia. Z drugiej strony może to i dobrze zagrać już w spatchowaną, ukończoną wersję, żeby potem nie było, że wychodzi jakiś patch po 10 GB, kiedy ja jestem w jakiejś dziczy. |
ShEv441 |
Ostatni raz grałem w Heroes VII chwilę po premierze Trial by Fire. Chciałem zobaczyć co się zmieniło. Pograłem z 2h i wyłączyłem. Minął ponad miesiąc, uruchamiam Uplay i program każe mi pobrać ponad 3GB patcha. Też tak macie? Wiadomo co ten patch dodaje? |
Dark Dragon |
Masz to w newsie i 10 postów niżej. |
Matikun |
Ja gram od kilku dni i jestem pozytywnie zaskoczony :D. Mało która gra potrafi mnie wciągnąć na dobre 5-6h nocnego grania, wcześniej tylko gry z serii Diablo i Heroes 3. Pola bitew posiadają więcej przeszkód, co razem z możliwością flankowania zwiększa głębię taktyczną. W każdym mieście jest wiele alternatywnych budynków, co wymusza sporo wyborów zależnych od sytuacji. Opowieści zawarte w kampanii mi się podobają (za to polski dubbing już mniej :P), ale najbardziej jaram się opowieściami z Axeoth, których niestety jeszcze nie zacząłem, więc nic o nich nie powiem. Umiejętności jednostek nie jest za dużo, ani za mało - jak dla mnie w sam raz. Nie przeszkadza mi design nieproporcjonalnych budynków i jednostek na mapie, jednak nie wszystko jest widoczne na pierwszy rzut oka. Graficznie gra nie wymiata, ale jest znośna, ekrany miast bardzo fajne (mimo pewnego braku logiki). Początkowo myślałem, że w pojedynczych scenariuszach będę używał losowych umiejętności, jednak skillwheel jest zrobiony naprawdę przyjemnie. Głównym problemem gry jest SI, która jest jedną z najgłupszych w serii (pamiętacie HIV? No, to wszystko jasne). Dodatkowo miałem problemy z ustawieniem dedykowanej karty graficznej w opcjach gry, ale udało mi się tego dokonać. Ogólnie pierwsze wrażenia z gry są bardzo pozytywne! Jedna z lepszych części serii, polecam :D. |
Górski Krasnolud |
Mi również Heroes VII się podoba, nie przeszkadzają mi modele z części szóstej, wolę aby pieniądze zostały przeznaczone na ważniejsze cele, jak np. aktualizowanie gry. Muzyka w tej części jest świetna, najbardziej podoba mi się Fortress theme, a także snow theme, genialny jest też motyw muzyczny Inferno, szkoda że nie trafili do tej odsłony, ale nadzieja umiera ostatnia. xd :D Ekrany też super, zwłaszcza krasnoludzki przywodzący na myśl Erebor. Fabuła też interesująca, cieszy mnie, iż wybór padł na opowieści, gdyż jest luz czasowy (kampania Lochu najlepsza, fajnie by było jakby jeszcze postanowili coś rozszerzyć w sprawie Vayarona). Składy armii klasyczne, cieszy powrót Behemotów do Twierdzy, czy Rycerzy Śmierci do Nekropolis. Fajne są smaczki dla fanów frakcji demonów, widać że Limbic się stara, aby zadowolić każdego. Jak kolega wcześniej wspomniał jedyną wadą jest sztuczna inteligencja, ale zawsze można sobie podwyższyć poziom trudności. ;) Ja w tej grze spędziłem niezliczone godziny dobrej zabawy i uważam ją za trzecią najlepszą część. Jak ktoś ma wątpliwości, to serdecznie polecam. ;D |
anonim1233 |
Miałem okazję zagrać w H7, ale nigdzie nie spotkałem w Nekropolii rycerzy śmierci. |
Kammer |
Bo Rycerze Śmierci są bohaterami mocy. :P Acz pewnie chodziło o Ponurych Jeźdźców. |
anonim1233 |
Domyśliłem się, że chodzi o ponurych jeźdźców. Mi w niczym nie kojarzą się z rycerzami śmierci (poza tym, że jeżdżą na koniach). |
Matikun |
Chciałbym zgłosić, że na stronie Groty o H7, nieco pozmieniały się statystyki stworzeń (wiem, aktualizacja), niektóre są niedorzeczne i kują trochę po oczach (np. wyższe obrażenia w wersji nieulepszonej i inne kwiatki) :P. |
Nicolai |
A można wiedzieć gdzie są owe kwiatki, czy to tajemnica? :P Bo przejrzałem na szybko i poza Landknechtem i Zielonym Smokiem żadnych błędów nie widziałem ;) |
Matikun |
Chociażby drzewiec, oprócz wymienionych przez ciebie. Ulepszenie miało mniej ataku niż podstawa, ale już jest w porządku, chyba, że to był jakiś błąd strony, hp szmaragdowego smoka powinno być napisane na zielono, z uwagi na to, że się podwyższa, tak samo jak obrażenia behemota (za to jego obrona jest na zielono, mimo, że pozostaje taka sama, tak samo jak atak u czarnego smoka). Szybkości ponurego jeźdźca i żniwiarza są zamienione. |
Nicolai |
1) Drzewiec - Nothing to do ;) 2) Szamaragdowy Smok - Fixed ;) 3) Behemot - Fixed ;) 4) Czarny Smok - Fixed ;) 5) Ponury Żniwiarz - Fixed ;) Serdecznie dziękuję za pomoc ;) |
karmazynka |
W opisach do dodatku pisze, że dodane zostały nowe zaklęcia 4. poziomu. Jakie to są zaklęcia? Nigdzie nie mogę ich znaleźć. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 |
temat: Heroes 7 | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel