Witaj Nieznajomy!
|
temat: [przyklejony] MM - problemy i porady komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 16 - 17 - 18 ... 85 - 86 - 87 | |
Maggot |
Ok, dzięki za odpowiedź. |
Maggot |
Mam mały problemik. Otóż gdy zbliżam się do Jaskini Czerwonych Krasnoludów, atakują mnie Gryfy...Na początku gry, gdy byłem na Szmaragdowej Wyspie, wciągałem ważki do miasta i przynajmniej miałem pomoc, gdyż walczyli z nimi także miejscowi żołnierze. Tak samo robię na Pustyni Bracada, ale gdy wlatują do miasta to atakują tylko mnie, nikogo więcej :/ |
Acid Dragon |
Ogólnie raczej nie polecałbym tej strategii - narażasz mieszkańców miasta (którzy mogą Ci pomóc lub udzielić informacji) i nie zdobywasz doświaczenia. Poza tym, jak widzisz - to, że jakieś potwory są nastawione agresywnie wobec ciebie nie znaczy, że są też wrogo nastawione wobec innych. Ot, najwyraźniej golemy i gryfy nie są wrogami. Nie musisz od razu iść do tej kopalni czerwonych kurdupli. Jest nieco lokacji i zadań pobocznych, które lepiej najpierw przejść, aby zebrać nieco złota, doświadczenia, zaklęć i ekwipunku. A jak już będziesz miał drużynę wyposażoną w łuki i jakieś podstawowe zaklęcia błogosławiące, niszczące i leczące to ruszaj i na gryfy. Na początku skuteczna może być taktyka w walce turowej i w trakcie przewy na ruch - wycofywanie się na te 5 kroków, aby dłużej móc ostrzeliwać gryfy z łuków. |
Maggot |
Wykonałem tą misję. Po prostu biegłem do jaskini :] tam taka sama strategia :] bo z tego co zauważyłem, szlam jest odporny na ataki łukiem...pzdr |
Acid Dragon |
Galaretki są odporne na wszystkie niemagiczne ataki. Omijając wrogów też nie zdobywasz doświadczenia - i to się na Tobie zemści. |
Maggot |
Wiem, zdaję sobie z tego sprawę. Ale teraz wykonałem 2 poboczne questy, więc mam nadzieję, że odrobię doświadczenie, które straciłem nie zabijając "galaretek". |
Maggot |
Witam.W którym kurchanie znajdę latarnię światła? bo wiem, że są 2 kurhany; jeden bliżej gospody, czyli Kurhan IX i nieco dalej drugi kurhan...Wyczytałem gdzieś, że jest tam jakieś sekretne wejście, które prowadzi do skrzyni z latarnią. |
Acid Dragon |
Kurhanów jest 15 + grobowiec, a nie tylko dwa. Są po prostu tylko 3 (a nie 2) wejścia na powierzchi, a dalej możesz się przemieszczać pomiędzy kurhanami odpowiednio przestawiając dźwignie przy wejściach. Nie pamiętam w którym dokładnie kurhanie jest latarnia, ale na pewno było tam sporo potępieńców :P. W niektórych kurhanach (chyba właśnie tych wejściowych) znajdziesz klucze, które otworzą mapy przy wejściach. Przydać się w kurhanach może percepcja na jednym z wyższych poziomów - ukrytych miejsc jest tam sporo. Poza tym dobrze jest wcześniej wziąć z Harmondale zadanie na promocję mnicha, bo i to za jednym zamachem (w grobowcu konkretnie) można wykonać. |
Zealot |
Percepcja może nie być aż tak potrzebna, bo po rzuceniu Magicznego oka na poziomie eksperckim, widać wszystkie przedmioty na mapie, łącznie z tymi ukrytymi za fałszywymi ścianami. Nawigacja po kurhanach jest po angielsku opisana na Castle Gobs (po angielsku, ale strona jest świetna). Tutaj masz link. |
Maggot |
WItam.Zastanawia mnie jedna rzecz...A mianowicie brak muzyki w tle...Posiadam zarówno "M&M VII" wydane przez CD Projekt oraz wydanie Cenegi (zestaw 6 gier z serii)...i w obu przypadkach stwierdzam brak muzyki w tle, a podobno jest... |
Acid Dragon |
No cóż.... odnośnie wersji CD-Projekt to być może masz zupełnie pierwszą, niespatchowaną jeszcze wersję, gdzie podobno muzyki w istocie nie było (tzn była, ale nieodtwarzana :P). Tu spróbować możesz zainstalować zarówno oficjalny, jak i fanowski patch. Co do wersji z Antologii - jeśli to wersja DVD to po prostu nie posiada ona wogle muzyki, jako, że ścieżki dźwiękowe były dostępne w formacie Audio-CD, a jak dotąd nie opracowano formatu Audio-Dvd. Może kiedyś Cenega coś z tym zrobi. |
Maggot |
Jednak mam głos...poprostu w opcji głośników miałem wyłączoną funkcję "cd player":] eh co ze mnie za matoł:] |
Maggot |
Gdzieś tutaj widziałem jak ktoś pisał o mieszaniu różnych kolorów eliksirów...dawały one wtedy np eliksir leczeniz z chorób etc...ale nie mogę tego znaleźć |
Alamar |
Eliksiry - masz poradnik do MM7 w skarbcu Groty. Co do kurhanów - latarnia jest w kurhanie nr 2 (w "ściekach" za fałszywą ścianą). |
Maggot |
Czasem na swojej drodze spotykam obeliski. Podchodzę do nich naciskam i pojawia się, to co na obelisku pisze...np. "obelisk 2# ujuasdia..." Ma to jakiś sens w ogóle? Czy ja mam jakąś wersję z błędami? |
Trang Oul |
Ma sens, po odwiedzeniu wszystkich będziesz miał pełny tekst. Przejrzyj dokładnie forum, było kiedyś opisywane. |
Maggot |
Kurhan nr 2 powiadasz...tylko jak do niego dojść?_:/ Mam linki do opisu podziemi,_ale niewiele mi to mówi_:/ EDIT: Mam małe pytanko...Kiedy wzrasta liczba punktów życia? Awansując co poziom czy dodając punkty do cechy "wytrzymałość"? |
Maggot |
http://www.the-spoiler.com/RPG/New.World.Computing/might.and.magic7.2/MM7.HTM#bd --> na tej stronce jest mapka "Doliny Kurhanów" (Barrow Downs) i jest tam cyferka 15...Znajduje się tam miejsce, które dodaje 10pkt do wytrzymałości...Problem w tym, że nie ma tam żadnego wejścia...Mam rozumieć, że to miejsce jest niedostępne? EDIT: Aha i czy wie ktoś, jak najszybciej dojść do Celeste? |
fredric |
Jedyny sposób, żeby się tam dostać to wykonanie misji głównego wątku. Wybierając ciemną strone nie masz co liczyć na miłe przywitanie. |
Maggot |
Czy wybór następcy zmarłego sędziego wiąże się z jakimiś "bonusami"? I jeszcze jedno pytanie, jak na razie ostatnie...mam możliwość latania, ale jak się wznosić do góry? Próbuje strzałkami ruchu i nic :/ A teraz dostanę odpowiedź?? gdzie jest ta skrzynka z kluczem:/ Czy teraz zrobiłem dobrze z tymi postami?? Błagam bo jestem zdesperowany...naciskam te przyciski w zamku i nie widze skrytki z kluczem,a tylko tego klucza brakuje:/ EDIT: Ok, latanie opanowałem ;) Wybrałem sędziego z Pustyni Bracada i hmmm...otoczka wokół ekranu gry zrobiła się jasna...Rozumiem, że teraz gram po stronie Jasności? :] |
strona: 1 - 2 - 3 ... 16 - 17 - 18 ... 85 - 86 - 87 |
temat: [przyklejony] MM - problemy i porady | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel