Witaj Nieznajomy!
|
temat: [przyklejony] MM - problemy i porady komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 85 - 86 - 87 | |
madzia |
Spróbuję, może się uda... EDIT: Udało się! Wielkie dzięki!!! |
Klekot |
Mam problem. Mam kroniki might and magic, instaluję mm6, wszystko ładnie, pięknie, instaluje patcha moka, potem spolszczenie i włączam, a tu wyskakuje włóż cd 2, wkładam płytkę dvd i nie działa, pomóżcie. |
madzia |
Miałam to samo, bo też próbowałam. Chciałam zobaczyć jak to będzie przetłumaczone. Ale wolę jednak gry po angielsku. Nie wiem czemu, ale mają one wtedy lepszy klimat. |
złoty smok |
Do czego służy przycisk "kasuj" w wyborze postaci? EDIT: Ok, dzięki, myślałam że to kasuje całą postać. |
Zealot |
Widzieliście kiedyś coś takiego? Klik Jak widać na załączonym obrazku, błąd wyskoczył podczas zapisywania gry. Podniosłem różdżkę Malvicka, przebiegłem kilka metrów i chciałem zapisać. I właśnie to mi wyskoczyło, tak z 8 razy, z tym że w polu "Kod=" były różne numery. Restartowałem grę, kompa lecz nie pomogło. Pomocy :( Gram na patchu Moka, na takim sprzęcie: PIII733/256Ram/GeForceFX5200, gra jest zainstalowana w C:\Program Files\3DO\Might and Magic VII\ |
Altair |
Oczywiście, że widziałem sam miałem coś takiego :) Długo (kwadrans) zastanawiałem się co jest przyczyną (do dziś nie jestem w 100% pewien). Spróbuj przed uruchomieniem gry wyłączyć program antywirusowy (lub jakiś inny program bo najwyraźniej coś blokuje) U mnie pomogło. ;P Nie wiem czy zapisane stany gry (podczas błędu) da się odzyskać. EDIT: Zawsze miałem problemy z interpunkcją. |
Zealot |
Taak, teraz nie ma żadnych problemów, wielkie dzięki :) |
Maggot |
Witam serdecznie wszystkich. Aktualnie wykonuję misję, w której mam znaleźć sygnet Darricka gdzieś u złodziei. Problem w tym,że złodziei znalazłem, wybiłem ich, ale nie mogę znaleźć ich kryjówki:/ proszę o jakąś podpowiedź...wiem tylko, że jest dobrze ukryta. THX |
Crag Hack |
hmm... Co do klucza do Gharik's Forge to pojawia się losowo w różnych lokacjach (np. raz był w Temple of Tsantsa). |
Zealot |
U mnie klucz zawsze pojawiał się w posterunku na wyspie Mist. To chyba faktycznie zależy od wersji, bo sam grałem parę razy w 6 (ostatnio samym Magiem xD), i był za każdym razem na swoim miejscu. Grę mam z któregoś wydania ŚGK. Tak przy okazji, czy istnieją jeszcze jakieś inne wersje, oprócz tej, i wydanej ostatnio w Antologii? |
złoty smok |
Gdy grałam w MM7, zapisałam, chciałam wyjść, ale przy drugim kliknięciu na wyjście... gra się zawiesiła. Cztery razy miałam ten błąd, według schematu wyjść do Windy XP (mam laptopa): Menedżer zadań, Menedżer zadań, wyładowanie baterii, wyładowanie baterii. Przestałam grać, póki nie dowiem się, co się zepsuło. Pomocy! EDIT: Ok, postaram się. EDIT2: Nieaktualne, przestało się wieszać. |
Maggot |
Witam. Mam mały problem. Żadna cecha np. moc, wytrzymałość, celność, etc. nie wzrasta mi nawet jak awansuje poziom wyżej postaci...Gdzie leży przyczyna? Idę do "koszar", jak mam zielone punkty doświadczenia i za pieniądze awansuje poziom wyżej. Dostaję 5pkt do rozdysponowania pomiędzy biegłości, ale podstawowe moje cechy jak właśnie wytrzymałość, celność, moc itp. nie wzrastają...proszę o radę... |
Maggot |
Dzięki za pomoc. :) Wiedziałem, że te beczki dodają punkty do cech, ale zawsze miałem problem z zapamiętaniem, który kolor jakiej cesze odpowiada :] dzięki. :] |
Nie_mam_nicka |
No to ja też mam małe pytanko, które nurtuje mnie od jakiegoś czasu. Mianowicie, co dają w Might and Magic 7 czerwone jabłka zrywane z drzew i podkowy, które można podnieść najczęściej koło stajni? Z początku myślałem, że z jabłek się robi mikstury, ale się nie da. Po użyciu tego jabłka, albo podkowy nie zauważyłem, żeby coś się stało. Wie ktoś, po co to jest? |
Maggot |
Mam problem z miksturą. Mam 4pkt biegłości "alchemia" plus wynajętą elfkę, która dodaje mi kolejne 4pkt tej biegłości. Zakupiłem przepis na "Czarną miksturę wytrzymałości", jednakże nie wiem jak ją stworzyć...Pisze "wymieszaj odpowiednio 2 odczynniki koloru czerwonego,4 niebieskiego i 1 żółty..." Mam to mieszać w buteleczce? Czy jakoś po kolei wsadzać do butelki? :/ plz o pomoc |
Alamar |
Aby uwarzyć czarne eliksiry, trzeba mieć arcymistrzostwo w alchemii (czyli w praktyce druida po drugim awansie w MM7 lub lisza w MM8), katalizator nie jest potrzebny (zwiększa on tylko siłę eliksiru). W MM6 każda postać może uwarzyć czarny eliksir (który dodaje tylko 15 punktów jednej cechy kosztem 5 punktów innej). Dokładna rozpiska alchemii do MM7 i 8 jest w poradniku do MM7 w skarbcu Groty. |
Maggot |
WItam:] Czy jest ktoś w stanie powiedzieć mi, gdzie znajdę patcha do M&M 6?? Zakupiłem "Antologię" Cenegi i z tego co czytałem, Wasze patche nie działają z tą wersją...(wiem wiem:] niektórzy powiedzą, że źle wydałem pieniądze, ale cóż...)Więc będę wdzięczny za okazaną pomoc...thx |
Acid Dragon |
Póki co ani oficjalne, ani nieoficjalne patche do tej wersji nie powstały, z tego, co wiem. |
Maggot |
Pytam się, gdyż myślałem, że patch zmieni grafikę na ładniejszą. Bo widać pikselki...chyba, że 6 część ma tak właśnie wyglądać:] |
Acid Dragon |
owszem, ma tak właśnie wyglądać i żaden patch tego nie 'poprawia'. Wsparcie dla akceleratorów 3D wprowadzono od MM7. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 85 - 86 - 87 |
temat: [przyklejony] MM - problemy i porady | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel