Witaj Nieznajomy!
|
temat: [przyłatany] Modyfikacje do Heroes V komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 16 - 17 - 18 ... 21 - 22 - 23 | |
Kammer |
Przed państwem: Uzurpator, od dziś już w Grocie! |
Alistair |
W opisie do moda - nową kampanię składającą się z siedmiu kampanii opowiadające, co działoby się, gdyby Mroczny Mesjasz nie uwolniłby Kha-Beletha; proponuję poprawić na: - nową kampanię składającą się z siedmiu kampanii opowiadających, co działoby się, gdyby Mroczny Mesjasz nie uwolnił Kha-Beletha; Nie pisze się"gdyby nie uwolniłby". No i jakoś dziwnie brakuje mi przecinka w "nową kampanię, składającą się" (tam, gdzie go wstawiłem), ale mogę nie mieć racji. |
Hayven |
A tak w ogóle to w Uzurpatorze nie są przypadkiem dwie kampanie, w sumie siedem misji? |
Andriej |
Mogę wiedzieć, jak zainstalować mody Xazardous Combat i ubrania dla elfek z lochu (niedawno dodany do Skarbca)? |
Matheo |
Zazwyczaj mody do H5 trzeba po prostu rozpakować i wkleić do folderu data. |
Matheo |
Genialne te jednostki. Dla zainteresowanych link do wątku o Teorii Chaosu w Tawernie. Tutaj zwiastun. https://www.youtube.com/watch?v=VBQuyuulra8 |
alex2016 |
Hmmm... widzę, że jest sporo modyfikacji do Heroes 5... to chyba najczęściej modowana części. |
Godzilla B |
Grą z serii Heroes, która posiada najwięcej modów, jest Heroes of Might and Magic 3, Heroes 5 jest drugie pod względem ilości modów. |
alex2016 |
No w sumie faktycznie. |
Etharil |
Godzilla: Stratowanie za 3...2...1...HoMM III to najsłabsza część serii. Pytanie odnośnie M&M: 5.5 - mianowicie gram sobie w to już od pewnego momentu i zastanawia mnie jedno: przy wyborze "forów" dla AI mamy kilka różnych ustawień. Teoretycznie możemy ustawić, by komp nie miał cheatów, jednakże za każdym razem odnoszę wrażenie, iż AI nadal dostaje extra surowce. Czyżby mój brak doświadczenia w H5 wychodził na wierzch czy też rzeczywiście coś jest nie tak z ustawieniami? |
zmudziak22 |
Po prostu jest tak oskryptowane, aby Komp miał równe szanse w walce z tobą. W Podstawowych Dzikich Hordach komputer był słaby, nic nie czyścił, dzielił armie tak, że łatwo było go pokonać(nie sugerujmy się kampaniami, bo mają komputer ma tam oskryptowane armie + wyexpionych przez skrypty bohaterów). |
Aayren |
Trzy (3), mody które polecacie. Tak na szybko, jaki i dlaczego. Czego sami używacie i dlaczego. Jestem otwarty na wszelkie sugestie. |
Kammer |
1. Necro/Rage Button - dodaje takie bajeranckie przyciski na górze, które pokazują kolejne stopnie szału i co z czego zrobi nekromanta; 2. Xazardous Skillwheel - po prostu skillwheel w grze; 3. Reanimation Mod - dodaje strefy kontroli, konwersję miast i możliwość robienia drużyn podczas gry. |
Kastore |
Tak na szybko i bez zobowiązań polecam moda Heroes 5.5, który pomijając dodatkowe artefakty, areny, lokacje, etc. dosyć znacząco zmienia system umiejętności bohaterów, czyniąc go jeszcze bardziej erpegowym i dając więcej swobody w kreowaniu wymarzonych herosów, bo w końcu co stoi na przeszkodzie, żeby stworzyć rycerza-zdrajcę, pałającego się nekromancją? Nota bene to wszystko jest tak cudownie wykalkulowane, że sprawdza się naprawdę wyśmienicie. Jeżeli jesteś zainteresowany to możesz także spenetrować stronę główną moda na Heroes Community, tylko ostrzegam, że temat ma bardzo dużo stron, acz niewykluczone, że jak już się w niego zagłębisz to może Cię wciągnąć, gdyż sam proces powstawania modyfikacji, przynajmniej dla mnie, był w miarę intrygujący. |
Matheo |
Polecam dwa mody graficzne, o których informowaliśmy we wcześniejszym newsie w komnacie HV. Nowe oblicze Heroes V |
Aayren |
Co do grafiki to ciekawostka - po kilkunastu turach sypią mi się całkiem tekstury i wszystko wygląda jak jakies gumowe dilda. To znak że już wystarczająco długo gram i czas na przerwę :p |
zmudziak22 |
Pre Rendered Textures jest w części zawarte w Heroes 5.5(magno miał lekką któtnie z xuxo na temat użytych tekstur). Do Heroes 5.5 powstaje też nowy skillwheel do użycia podczas gry. Wcześniej był to bardziej pdf zrobiony jako mod(kilkustronicowe rozpisanie umiejętności, rozwój zdolności oraz szanse podczas awansu). |
desmond |
Sylan stworzył ostatnio dwie modyfikacje do H5: 1. podmiana kilku krasnoludzkich jednostek w fortecy na nie-krasnoludy. pobierz 2. odrębny wygląd dla każdej z 3 profesji bohatera w ramach frakcji w modzie H5.5. pobierz |
Header |
Mógłbym prosić o powyższy mod (podmiana jednostek Fortecy), ale w wersji gdzie tylko berserkerzy są podmienieni? |
Ursus |
@Header Raczej istnieje tylko wydanie zbiorcze. Może lepiej będzie jak spytasz się w temacie na HC http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=42671 |
strona: 1 - 2 - 3 ... 16 - 17 - 18 ... 21 - 22 - 23 |
temat: [przyłatany] Modyfikacje do Heroes V | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel