Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] Horn of the Abyss komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 80 - 81 - 82 ... 95 - 96 - 97 | |
Janosik |
Wspomnienia: Raz pamiętam ściągnąłem fajną mapę do H3. Grałem kilka miesięcy, ale nie mogłem jej ukończyć, ponieważ któregoś z tygodnia były losowe stworzenia, które pojawiły się przy brzegu i nie mogłem przycumować łodzią. Można by było dodać w edytorze miejsce, gdzie NIE pojawią się losowe stworzenia. |
thunderlord |
@Janosik - pewnie to było Jedi Story. Ta mapa stała się słynna z tego, że wielu graczy jej nie mogło ukończyć - mimo że bardzo chcieli - właśnie z powodu blokad. |
zmudziak22 |
0olecam grać na ERA + SOD MOD, wyłącza plagę i miesiące/tygodnie potworów. |
Janosik |
Hej, pytanko mam. Komputer stworzył mi mapę, pograłem trochę i przegrałem. Chciałbym jeszcze raz zagrać na niej... ale nie mogę jej nigdzie wyszukać w scenariuszach. Gdzie mapy losowe są przechowywane? ///// Chyba sobie jakoś poradziłem, zrobiłem "restart scenario", lecz to tylko połowiczne zwycięstwo a jak bym chciał zmienić zamek ? |
Drwal |
Powinieneś mieć folder random_maps w folderze z grą. Mapa jednak na pewno będzie już mieć wylosowane zamki. W takiej sytuacji najlepiej skorzystać z edytora map, ustawić losowy zamek na mapie zamiast już wybranego i umieścić mapę w katalogu Maps. Warto też ją jakoś nazwać, by łatwiej potem ją zlokalizować na liście. |
Wiwern |
W katalogu z grą i hotą masz także folder "random_maps". Znajdź swoją mapkę, przenieś do głównych map w folderze "Maps", zmień nazwę (by ci łatwiej było ją znaleźć), a potem wybierz już mapkę z poziomu gry, dostosowując zamek do własnych potrzeb. |
Janosik |
Dzięki chłopaki ! Widzę, że artefakty na mapie się zmieniają ale już stworzenia niestety nie. No nic, przerobie ją aby lepiej się grało. Fajnie że szybko odpisaliście :) |
avatar |
Znana z Armageddon's Blade piracka kampania Foolhardy Waywardness doczekała się wersji na HotĘ, by bardziej oddać jej klimat. Oto propozycja remaku dokonana przez polskiego fana: https://www.dropbox.com/s/bqurqtmppggf7j1/FOOL.H3C?dl=0 Tenże autor dokonał jeszcze większego remake'u tworząc kampanie HotA na podobieństwo tych z Price of Loyalty. Descendants https://www.dropbox.com/s/au9ppw3ryv8l8dj/Descendants.h3c?dl=0 The Voyage Home https://www.dropbox.com/s/lt8yog1kwui8zff/The%20Voyage%20Home.h3c?dl=0 The Wizard's Isle https://www.dropbox.com/s/8jw5ak3hbrjn1q8/The%20Wizard%27s%20Isle.h3c?dl=0 Few things that you should know: - I tested the campaigns and they should be doable, - some of the maps may look kinda empty, but they looked like that in HoMM2 too. The worst offender is the "Descendants" - starting heroes carry over to the next scenario, Descendants heroes doesn't - all campaigns have selectable difficulty, - in "The Voyage Home" you will be commanding 2 different heroes instead of Gallavant. I did that because I wanted to give you an ability to choose a side in the third map instead of uploading 2 slightly different campaigns. - also in "The Voyage Home" I replaced Dungeon castles with Pirate ones for the obvious reasons. I na koniec kampanie Ronalda i Archibalda: Roland campaign: https://www.dropbox.com/s/9ir3k65ph24qz0o/Roland.zip?dl=0 Archibald campaign: https://www.dropbox.com/s/f1nwekx65q5e6rj/Archibald.zip?dl=0 I've left out only 1 version of the campaigns: - version with some HoMM3 features like starting heroes (Corlagon, Crag Hack, Alamar, Halon, Gem and Lord Halton) go with you to the next scenarios and keep their levels and spells. It doesn't matter if they die though (Corlagon and Lord Halton are the exceptions in most scenarios). |
Janosik |
Wszystko ładnie pięknie, kampania stworzona przez polskiego fana... ale jak odpalam wszystko po... angielsku :) Jest polska edycja ? |
avatar |
Ja nie wiem, ale zawsze możesz wysłać maila i spytać osobiście: http://heroescommunity.com/member.php3?action=viewprofile&UserName=przemo877 |
zmudziak22 |
Propozycja, aby zrobił Nieroztropny Kaprys pod HOTĘ to był mój pomysł, z racji tego, że mamy wątek piratów to stwierdziłem, żeby podmienił Twierdze na mapach 3 i 4 na Cove. Po drugie, wersje polskie pojawią się po tym jak autor dopracuje wszystkie mapy do perfekcji i usunie wszystkie napotkane przez siebie lub testów błędów. |
Serd |
Czy ma ktoś może edytor kampanii pod Hotę? |
Janosik |
@Serd Z tego co mi wiadomo jeszcze nie zrobili takiego edytora (ale ma być). |
zmudziak22 |
Edytor jest, ale musisz gadać z członkami HOTY. Tak przynajmniej przemo877 zrobił z adaptacją kampanii H2 pod H3 HOTA. |
Janosik |
Hej chłopaki chciałbym się zapytać jaką macie taktykę gry w h3. Ja głownie gram z AI więc praktycznie przez większość gry gram tylko jednym herosem. Nie lubię rozdrabniać armii. Jak już mam innych herosów to gównie oni dowożą armię do głównego. Rozwleka się to w czasie trochę ;) Chodź sam pomału zmieniam taktykę np. aby określony teren obronić rekrutuję strażnika zamku który tylko siedzi w środku i zbiera armię. Czasem z nim wyjdę aby "przyekspił" ale i tak głównym rozwalam. Pytanko czy herosi zamku Cove też nie otrzymują punktów karnych na bagnach ? Wydaje mi się, że nie ale chce się upewnić. |
AmiDaDeer |
Terenem natywnym Cove są bagna, zatem jednostki z Cove otrzymują na nich +1 do ataku, obrony i szybkości, a jak cała armia jest z Cove - bohaterowie nie mają żadnych kar za poruszanie się. |
Janosik |
@Hobbit Ciekawe to co napisałeś. A jakby tak wprowadzić pamięć walki na danym terenie i taki heroes z Cove by po każdej 5 walce na swoim terenie dostawał bonus do następnej ? W późniejszych czasach gry taki bonus +1 atak/obrona praktycznie nic nie daje jak mamy staty 40 atak, 45 obrona. Wyobraź sobie że jesteś na mapie G, 6 miesiąc, grasz ZAMKIEM, stoczyłeś na swoim terenie 40 bitew czyli daje Ci +8 atak +8 obrona. A czemu takie coś ? Takie coś w późniejszym etapie gry spowodowało by nową strategie walki, czasem byś specjalnie pojechał na swój teren aby mieć przewagę. Teraz to nie ma sensu. Z moją modyfikacją nawet biegnąc do ślepego zaułku gdy goni Cię wróg możesz starcie wygrać! Gdy staty Ci nagle wzrosną :) Proszę się wypowiedzieć co o tym sądzicie. |
avatar |
HotA odniosło taką popularność głównie dlatego, że nie mieszała zbytnio w mechanice H3, dzięki czemu starzy gracze nie musieli zmieniać wypracowanych przez lata taktyk a dostali jedynie nowe elementy i usprawnienia interfejsu. <mówi to zatwardziały zwolennik modów> |
Warmonger |
Cytat: Nie ma czegoś takiego, jak "późniejszy etap gry". Potyczki 1 na 1 i tak trwają po kilka godzin przy czasie gry 3 tygodnie. Gry z AI na mapach FFA i tak są nudne i przydługie, gdy trzeba gonić ostatniego wroga ukrywającego się w odległym zakątku. Twoja propozycja tylko by je wydłużyła, bo gracze woleli by chować się na swoim terenie, zamiast zakończyć grę.Takie coś w późniejszym etapie gry spowodowało by nową strategie walki, czasem byś specjalnie pojechał na swój teren aby mieć przewagę. Takich pomysłów na "nowy, genialny" skrypt były już setki, ale z reguły nie prowadzą one do niczego ciekawego. Bo autor nie przemyślał dokładnie propozycji. Inna sprawa, że mechanika H3 jest już bardziej skomplikowana i kolejnych udziwnień niedzielni gracze nie strawią. |
Janosik |
Ale mnie kicha spotkała. Wybrałem mapę losową, wybrałem jednego przeciwnika. Podczas rozgrywki szybko zdobyłem graala, PC umieścił tylko 2 monumenty, ukryłem się w zamku i czekałem 23 miesiące. Zbierałem tylko wojsko 3 poziomu aby wróg mnie atakował, lecz niestety on był pasywny. w 15 miesiącu wysłałem mu połowę zebranego złota ( miał na mapie zajęte wszystkie zamki [4] 1 vs 4. W końcu nadszedł ten 23 miesiąc. zebrałem 4 typy wojsk i jadę do pierwszego zamku a tam stworzenia 1, 2, 3 poziomu (!). W zamku prawie nie zbudowana żadna budowla ( PC miał wszystkie surowce na mapie), jadę do kolejnych zamków i ... załamka. Nic nie budował :/ Liczyłem na mega bitwy i nic. Czy tak już jest czy miałem po prostu pecha przy mapie? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 80 - 81 - 82 ... 95 - 96 - 97 |
temat: [ważne] Horn of the Abyss | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel