Witaj Nieznajomy!
|
temat: Heroes 7 komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 98 - 99 - 100 ... 105 - 106 - 107 | |
Lord Baffourd |
Hmm, nawet ciekawy artykuł ktoś wysmażył na temat nowej kampanii. http://pl.blastingnews.com/rozrywka/2016/02/the-lost-tales-of-axeoth-ubisoft-wyciaga-reke-do-starszych-graczy-00797203.html Cieszy, że jest zainteresowanie serią HoMM w środowisku dziennikarskim. |
Vusapion |
Mam pytanie odnośnie funkcjonowania Zemsty Natury w grze. Czy kontratak również oznacza cel? I ogólne odczucia, czy ta umiejętność nie jest zbyt mocna, bo wydaje się, że rozwinięta maksymalnie daje ogromne korzyści, nieproporcjonalne do innych rasówek. |
zbyniu1908 |
mam problem nie wiem czy to bug ale w 5 misji opowieści z axeoth gdy zabijam tych kapłanów i wracam do tego zombiaka to mi aktualizuje misje albo jak pherlonem pokonuje przeciwników w statku to nie dostaje tych jednostek co niby powinienem dostać po wykonaniu misji o co tutaj chodzi? możne coś źle robie? |
Markham98 |
Czy coś wiadomo na temat dalszego rozwoju Heroes VII? Od dawna nic nie słychać. |
Alamar |
Twórcy z jakiegoś powodu (czytaj: pijar :P) postanowili udzielać się na forum Steama. Tam też można znaleźć jakiekolwiek nowinki. Ogólnie Heores 7 jest nadal rozwijane i nowe łatki powinny się ukazać, ale na razie brak jakichkolwiek konkretów co, gdzie, kiedy i odnośnie ewentualnego dodatku. |
Andruids |
O! To dobrze wiedzieć. Dzięki Alamar. |
Alamar |
Modding z Axeothu, czyli jak przenieść bohaterów czy muzykę z Zaginionych Opowieści na swoje własne mapy (ale już nie do standardowej gry). Czy tylko ja mam wrażenie, że to nie żaden modding, a zwykły eksport zawartości? |
Pointer |
Mam 2 pytania: 1. Czy działa Wam generator map losowych w edytorze map? Chciałem sobie ostatnio stworzyć jakąś mapkę do gry z kumplem na Hot Seat, ale niestety mapa się tworzy, ale wyświetla się info, że mapa nie będzie wyświetlana na liście map... 2. Czy działają Wam specjalności bohaterów zwiększające przyrost jednostek w mieście? Jeśli tak, to gdzie powinien być bohater, żeby zwiększać przyrost? |
Alamar |
2. Bohater powinien być gubernatorem w mieście, w którym jego "specjalizacja"* ma zadziałać. *"specjalizacja" (+2 do Mocy czy +10 do przyrostu) a specjalizacja (+5%x co y poziomów) to dwie różne rzeczy. :P |
Alamar |
Patch 1.8 wraz z drugą częścią Zaginionych Opowieści z Axeothu powinien już być udostępniony do automatycznego poprania - 2.6 GB (1.5 na Steamie). |
Belegor |
Coś im uplay nawala, bo nie mogę pobrać aktualizacji w ogóle. |
Pointer |
Cytat: 2. Bohater powinien być gubernatorem w mieście, w którym jego "specjalizacja"* ma zadziałać. Może to głupie pytanie, ale jak takiego bohatera owym gubernatorem uczynić? I co z tym generatorem w edytorze? I jeszcze jedno: nie działa mi artefakt "Szata Alchemika" czy jakoś tak... Ten co ma dawać losowy 1 rzadki zasób dziennie... Jak u Was z tym wygląda? Działa? |
Kammer |
Gdy jesteś bohaterem w mieście - przeciągasz jego portret do takiego bajeranckiego kółeczka w górnym, lewym rogu. Potem możesz nim sobie pojechać nawet na drugi koniec mapy, bohater będzie gubernatorował telepatycznie. :P |
Alamar |
Pointer: Pytanie może i... niezbyt wybitne, ale powtarza się już tyle razy, iż Ubisoft powinien ten punkt obowiązkowo dodać do samouczka i instrukcji. A tak, zapomniałem, od czasów Heroes 5 nie mamy żadnych instrukcji, jedynie "ulotki" instalacji gry. :PMoże to głupie pytanie, ale jak takiego bohatera owym gubernatorem uczynić? Jak awansować bohatera na gubernatora? Należy chwycić ikonę bohatera na ekranie miasta i przeciągnąć go na puste miejsce w lewym-górnym rogu miasta. Pointer: Jesteś pewien, że specjalny tydzień nie niweluje przychodów z kopalń, przez co i Szata Alchemika nie działa?
I jeszcze jedno: nie działa mi artefakt "Szata Alchemika" czy jakoś tak... Ten co ma dawać losowy 1 rzadki zasób dziennie... Jak u Was z tym wygląda? Działa? |
dvoytek |
Alamar: Jeżeli to tak działa, to i tak mamy bug, bo artefakt to nie kopalnia.Jesteś pewien, że specjalny tydzień nie niweluje przychodów z kopalń, przez co i Szata Alchemika nie działa? W sumie i tak jeden z mniejszych. Wiele bugów zgłoszonych przy wcześniejszym patchu i jeszcze wcześniejszych dalej nie jest naprawionych, np. zdolność koordynacja w lochach. Wczoraj bawiąc się ifrytem zauważyłem, że przy pomocy tarczy chaosu rzucił olśnienie na przeciwnika. W opisie -4 ataku i -4 do obrony, ale w praktyce kara do obrony nie zadziałała. Pamiętam, że we wcześniejszych wersjach gry to działało, aczkolwiek nie wiem czy u ifryta. Poza tym jeszcze są krytyczne kwestie. 25. marca zgłaszałem na forum Ubi i w dokumencie na google docs do raportowania błędów, spierdzielenie się zapisów na mapie "Morze Sztormów". Gra się crashuje przy loadingu. Psucie się zapisów to problem, który występuje od pierwszej bety. Nie dostałem żadnej odpowiedzi od kogokolwiek z Ubi/limbic mimo że prosiłem o odzew w komentarzu, a oni zarzekają się, że czytają to forum :P Za to jeden z użytkowników mnie poinformował, że tak się dzieje z zapisami nie tylko na tej mapie, tylko ogólnie na dużych mapach. |
Alamar |
Któryś z twórców się w tej sprawie wypowiadał i jeśli dobrze pamiętam, to ze względu na proces tworzenia łatek (terminy, ważność błędu), zgłoszony błąd nieraz naprawiany jest dopiero w kolejnych łatkach, a nie w najbliższej. To nie tylko w Ubisofcie tak jest, ale w każdej firmie zajmującej się więcej niż jedną grą. Cytat: Nie wiem, jak to działa w H7, ale w H6 Tydzień świąteczny redukuje przychody o połowę, wliczając w to artefakty (chyba, sprawdzę wieczorem). A jako że H7 garściami czerpie z H6...Jeżeli to tak działa, to i tak mamy bug, bo artefakt to nie kopalnia. Cytat: Jeśli dobrze pamiętam, to od początku Limbic miał problemy z zepsuciem sejwów wraz z czasem trwania rozgrywki. Duża mapa = długa rozgrywka = większe szanse zepsucia sejwu. Niby któryś patch to naprawił, ale chyba nie do końca. Ewentualnie może kontynuujesz grę na sejwie sprzed patcha?
Za to jeden z użytkowników mnie poinformował, że tak się dzieje z zapisami nie tylko na tej mapie, tylko ogólnie na dużych mapach. |
dvoytek |
No tak, ale w przypadku niszczenia się zapisów mówimy o krytycznym błędzie, który na dodatek pojawił się już w pierwszej becie. Teraz mamy 1.8 :P Oczywiście coś poprawiono w tej kwestii, bo częstotliwość występowania problemu się zmniejszyła. A odpowiedzieć na forum i tak powinni, nawet jeśli to coś w stylu "dzięki za feedback, przekażemy to dalej". Niekoniecznie, że już rozwiązują. W sumie się zastanawiam czy po prostu nie zgłosić do pomocy technicznej, bo wtedy będę musiał dostać odpowiedź :D Tylko że to było w wersji 1.7 więc nie wiem czy mnie przez to nie odprawią. Edit: Grę zaczynałem w 1.7 i zapisy zepsuły się w 1.7 Oczywiście w 1.8 dalej nie działają :P A ochoty na dalszą grę przez kilka godzin, tylko po to żeby sprawdzić, że dalej nie możemy ukończyć mapy, to nie mam :P Pamiętam, że kiedyś zepsute save'y były dużo większe od działających, ale te zajmują tyle samo miejsca na dysku co zwykłe. Przyczyna raczej ta sama. "Morze sztormów" to duża mapa z podziemiami, a zapisy się zepsuły po długiej rozgrywce. Edit2: No i nie będę zamęczał osoby, z którą gram. To było już drugie nasze podejście do tej mapy. Pierwsze miało miejsce niedługo po premierze gry i nie ukończyliśmy wtedy rozgrywki z tego samego powodu. Tylko, że wtedy problem wystąpił dużo szybciej, więc jest jakiś progres XD |
Kurek |
W Edytorze H7 po ostatnim patchu znajduje się... magia runiczna? Ten dodatek z krasnalami to już pewniak! |
Alamar |
Możesz (albo ktokolwiek inny) zamieścić screenshota? |
dvoytek |
Magia runiczna była w edytorze H7 nie od ostatniego patcha, a od zawsze. Są tam tez posągi kapłana krasnali z Heroes 5 i jeszcze krasnoluda pierwszego poziomu :D Link do filmu który to prezentuje Od 2:00 są posągi, a od 2:27 magia runiczna. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 98 - 99 - 100 ... 105 - 106 - 107 |
temat: Heroes 7 | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel