Witaj Nieznajomy!
|
temat: Szacowana sprzedaż H7 komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 | |
Acid Dragon |
Nie i raczej nigdy się tego nie dowiemy. Jedyne co nam pozostaje to zgadywać i szacować. Oczywiście jest to obarczone ryzykiem popełnienia istotnego błędu, ale mamy takie dane jakie mamy. Faktem jest jednak, że dane ze steamspy to tylko jedna strona medalu, a drugą jest kontekst. Przykładowo - wspomniany już fakt, że inne gry mają za sobą szereg promocji i wyprzedaży lub fakt, że takie H3 HD było głównie dystrybucją cyfrową, a w przypadku H7 istotniejsze mogą być pudełka. H7 w mojej ocenie (a raczej przy moim zgadywaniu) ani nie miało dużego budżetu (to było nawet oficjalnie wspominane), ani kosztów marketingu (tego zaś się domyślam po ilości reklam H7 i ofert reklamowych na polskich portalach - a w zasadzie braku i jednych, i drugich). Więc teoretycznie przy niskich kosztach sprzedaż wciąż może być na tyle dostateczna, żeby to przyniosło jakiś zysk. Ale nawet jeśli, to co dalej? Czy w przypadku Heroes VIII będziemy musieli sobie sami rysować jednostki, bo nie wystarczy i na to budżetu? :P. |
Dark Dragon |
Acid: Warto zauważyć, że wersje pudełkowe H3 HD miały klucze steamowe, gdyż ta gra wyszła tylko na Steama.H3 HD było głównie dystrybucją cyfrową, a w przypadku H7 istotniejsze mogą być pudełka. H7 jest dostępne cyfrowo na dwóch platformach, a wersja pudełkowa zawierała klucze do rodzimego Uplaya. Myślę, że możemy bezpiecznie założyć, że więcej właścicieli posiada właśnie wersję Uplayową. |
amanis |
Mnie niska sprzedaż tego, nie bójmy się określenia, BADZIEWIA nie dziwi. To jest ostatni raz gdy dałem się nabrać UBI. Nie nauczyłem się na części 6 to mnie część 7 nauczyła. Nigdy więcej gier tej firmy, a szczególnie na dzień premiery. Może po 2 latach w jakimś bundlu za 30zł... Do gry wróciłem, po wielkim rozczarowaniu w dniu premiery, patch 1.7 (czyli gra już 7 razy była łatana)i co zastałem? No nie powiem, nie ma już błędów uniemożliwających przejście misji!! Hurrra! Niesamowite! A pozostały wszelkie inne: - błędnie obliczana ilość zadanych obrażeń - błędnie wyświetlana kolejka stworzeń - absurdalne zachowanie AI - skrajna nieczytelność mapy (nie wiadomo co jest budynkiem, a co tylko ozdobą, puste obszary) - nieczytelność pola walki - nie działajace lub źle działajace umiejętności(np strzał kusznika pokazuje inna trajektorię przed i po strzale) - nieczytelność systemu magii - i wiele wiele innych - paskudny i nieczytelny interfejs, przedpotopowe ekrany miast Jeżeli takie mają być kolejne odsłony Heroesów to niech ta seria już umrze, bo jest w agonii i okropnie się na to patrzy. |
flapdzak |
Forteca została ogłoszona, więc mam pytanie: czy Heroes 7, porównując do h5 i h6 sprzedało się dobrze? Chcę wiedzieć czy mogę liczyć jeszcze na Sanktuarium i Inferno. |
Kammer |
Możesz. W formie modów od fanów. :P |
flapdzak |
Nie! :( To samodzielny dodatek, czyli koniec Heroes 7? :O |
Tarnoob |
Nie bój żaby – „Wojownicza Księżniczka” do KB: Legend też była samodzielna. |
Alistair |
Naprawdę nie wiem kto wymyślił, żeby określać Wojowniczą Księżniczkę jako dodatek do Legendy. Dla mnie to jakaś bzdura do kwadratu. Wojownicza Księżniczka jest samodzielną kampanią, z zupełnie inną historią, innym bohaterem, zmieniono drzewka rozwoju i parę innych rzeczy. Dla mnie to osobna gra. |
Ursus |
Od momentu założenia tego tematu trochę użytkowników wg steamspy: *do H3HD przybyło ok. 50000 graczy, *do H6 ok. 16000 graczy, *do H7 ok. 25000 graczy, * MMX straciło ok. 7000 użytkowników. |
Nitj'sefni |
Jestem w tych 50000! Szczególnie dziwi mnie wzrost zainteresowania Heroesem 6. Mnie ta gra zniechęciła zaraz po instalacji. |
Ursus |
@Nitj'sefni Najpewniej mogło to być spowodowane tym, że po premierze H7 było skopane i niektórzy postanowili zapoznać się z poprzednimi odsłonami, ale i tak dobrze, że H7 podgoniło przez te pół roku. |
Ursus |
Stan na dzień dzisiejszy: *Heroes 6 jest posiadane przez ok. 653 000 osób, *MMX jest posiadane przez ok. 180 000 osób, *H3HD jest posiadane przez ok. 426 000 osób, *Heroes 7 (wliczając w tym Trial by Fire) jest posiadane przez maksymalnie ok. 114 000 osób. |
Ursus |
Stan na dziś: * H6 jest posiadane przez maks. 660 000 osób, * H3HD jest posiadane przez maks. 440 000 osób, * MMX jest posiadane przez ok. 180 000 osób * H7 wraz z dodatkiem jest posiadane przes maks. 118 000 osób. |
Belegor |
Dobrze, że choć trochę rośnie. Co do MMX to się nie dziwię. Pomysł był raczej słaby, zwłaszcza że użyli recyklingu postaci z poprzednich części. Szkoda, że wówczas nie dali tych pieniędzy na Dark Messiaha 2, ale nie wiem czy wówczas planowali go w ogóle. Może już wtedy Ubi postanowiło jedynie "ścinać kupony" od serii. |
Ursus |
Z ciekawości zobaczyłem na statystyki innych gier MM na Steam i wygląda to następująco: *Dark Messiah jest posiadane przez ponad 1000000 osób, *H5 podstawa jest posiadane przez ok. 363 000 osób, *Kuźnia Przeznaczenia -//- przez ok. 246 000 osób, *Dzikie Hordy -//- przez ok. 278 000 osób, *DoC -//- przez ok. 621 000 osób, *Heroes Online -//- przez ok. 232 000 osób, *Clash of Heroes -//- przez ok. 270 000 osób. |
Acid Dragon |
Dla starszych gier te dane są niereprezentatywne, gdyż za czasów ich premier (czyli w okresie, kiedy grę kupuje najwięcej klientów) nie były na Steamie. W rzeczywistości więc mają znacznie więcej właścicieli. Oprócz tego były też w wielu wyprzedażach, rozdawane prawie za darmo, więc liczba właścicieli niekoniecznie oznacza realny poziom zysku dla producentów. Niemniej jednak w porównaniu do H7 z jego poziomem 100 000, to wygląda to smutnie. |
Drwal |
Z tego wynika, że Heroes III HD było co prawda małym, ale sukcesem. |
Acid Dragon |
Owszem, wg moich szacunków H3 HD zarobiło na siebie. Niewiele, ale zarobiło. W przypadku H7 jednak bardzo słabo to widzę. A o "Trial by Fire" lepiej nawet nie wspominać... |
Nicolai |
Ursus: Nie zdawałem sobie sprawę, że DM był aż takim sukcesem. Aż dziwne, że tytuł poszedł w odstawkę, chociaż sprzedał się dużo lepiej niż Hirki.Dark Messiah jest posiadane przez ponad 1000000 osób Drwal: I to przy zerowej kampanii marketingowej ;)
Z tego wynika, że Heroes III HD było co prawda małym, ale sukcesem. |
Ursus |
Skoro H5 i DM mają na samym Steam po 1000000 posiadaczy, a zostały wydane na grubo przed Steam to na bank łącznie musiały się sprzedać w nakładzie w liczbie kilku, albo nawet kilkunastu milionów sztuk. |
strona: 1 - 2 - 3 |
temat: Szacowana sprzedaż H7 | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel