Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H7] Bugi i problemy techniczne komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 11 - 12 - 13 | |
Alamar |
Patch 1.6 ma to naprawić. |
Zoltar |
O. to świetna wiadomość! :) A nie wiadomo czy już zepsute zapisy będą na nowo normalnie działały czy trzeba będzie od nowa zaczynać mapę? |
Alamar |
Niestety będzie trzeba zaczynać od nowa. Ma zostać naprawione występowanie samego błędu, a nie usnięcie błędu w zapisach gry. :( |
Zoltar |
Kurcze, to szkoda - całe szczęście, że dopadło mnie to na w miarę wczesnym etapie mapy :) EDIT: Nowy patch i nowy problem :) Zacznę od tego, że w herosów gram na dwóch komputerach - na jednym przechodziłem kampanie, a na drugim grałem w mapy pojedyncze i hot seat. Wczoraj chciałem pograć na drugim komputerze i uplay załadował mi zapisy z komputera na którym przechodziłem kampanie (było one w cloudzie) - skorzystałem z opcji przywrócenia zapisu lokalnego i wszystko było tak jak chciałem. Problem zaczął się dziś gdy chciałem grać w kampanię na pierwszym komputerze - bez żadnego pytania, ostrzeżenia czy informacji uplay załadował mi zapisy z gier solowych i hot seat. Z początku nie było możliwości przywrócenia zapisu lokalnego jednak po ponownym uruchomieniu gry wyskoczyła mi informacja o niezgodności zapisu lokalnego i tego z clouda - tyle tylko, że wczytywanie zarówno zapisu z clouda jak i lokalnego daje mi te same zapisy. Próbowałem dogrzebać się zapisów w komputerze i znalazłem w "\Documents\my games\Might & Magic Heroes VII\MMH7Game\Savegames" pliki z rozszerzeniem *.SHOT (których data utworzenia pasuje do dat utraconych zapisów). Czy jest zatem możliwość przywrócenia zapisów z plików *.SHOT? Lub jakakolwiek inna możliwość ich przywrócenia? Ewentualnie czy jakaś dobra dusza nie ma zapisów do pożyczenia? :) |
Zoltar |
Ewentualnie wie ktoś może w którym dokładniej miejscu są przechowywane kopie zapisu lokalnego? |
Flexor |
Nie wiem, czy ktoś już o tym wspomniał, jeśli nie, to piszę. Znikające oddziały jednostek. Kiedy zaczynam walkę, brak niektórych oddziałów, które mój bohater ma w armii. Wczytuję grę i wtedy znów jest to samo, chyba że pozamieniam jednostki miejscami w armii bohatera, wtedy wszystko działa. Bezsensownie duża liczba bohaterów wroga. Gracze komputerowi rekrutują 4-5 bohaterów, którymi jeżdżą bez celu i bez armii. Nie wiadomo po co i skąd biorą na nich kasę. Gram na patchu 1.6. |
Zoltar |
To mój komputer obrał inną taktykę - rekrutuje hordy bohaterów bez armii (lub z jakimś mięsem armatnim), którzy robią sztuczny tłum przed jego zamkiem. A główny bohater albo siedzi w zamku albo kręci się po mapie nie kwapiąc się zbytnio do ataku. Z kolei innym dość męczącym bugiem jest nieprawidłowe działanie handlarza artefaktów - przy sprzedaży artefaktów często sprzedawany jest inny artefakt niż jest zaznaczony, a przy kupowaniu artefaktów kupowany jest pierwszy w kolejności. |
Idai |
Czy ta gra nie działa, gdy Uplay ma problemy techniczne? Myślałem, że można grać bez połączenia online. |
martius89 |
Hej. :) Nie wiem, czy gdzieś było. ale problem mam w 4. misji Necro. Po całej pogadance po zdobyciu czaszki i po rozwaleniu miasta Akademii wywala mi grę do Windowsa. Miał już ktoś coś takiego? Z góry dzięki za info. |
Flexor |
I kolejny błąd: podczas grania w taką mapkę 3 osobową z pustynią i wulkanem ("ogień i krew"?) podbiłem miasto twierdzy. Jego dochód wynosił 20000 tysięcy złota. O jedno "0" za dużo. |
lord szszszsz |
Litości! Mam h7 oryginał wersja cyfrowa, od kilku m-cy próbuję przejść całych herosów, ale na etapie kampanii Przystani "Uczta Bogów" i Sylvan "Niebezpieczeństwa na Morzu i Wojnie" jednostki strzelające tracą możliwość ataku na dystans! Można atakować nimi tylko wręcz, opcja strzelanie jest nieaktywne, wyszarzałe! W pozostałych kampaniach nie ma takiego błędu... Czy ktoś ma też taki problem? Żaden z kolejnych patchy tego nie naprawił. |
Yogoort |
Jest chyba taki tydzień, że jednostki dystansowe nie mogą atakować, może to to, a nie bug ;) |
lord szszszsz |
To to! Dzięki, bo już mi cierpliwości brakowało ☺ |
david36 |
CZEŚĆ! Mam tą grę od niedawna, ale już zauważyłem kilka błędów. Byłoby miło gdybyście mi powiedzieli, czy to tylko mi się tak przytrafiło, czy to jakiś ogólny problem. 1. Podczas gry Sylvanem w walce nie mogę wystawić jednostki... tak jakby przestawała istnieć. Przy wystawianiu armii jej nie ma, ale po zakończonej walce, w statystykach, jest. Tak samo na mapie przygody. Problem dotyczy różnych jednostek, ale do tej pory zawsze jak był ten błąd, to brakowało jednej jednostki. 2. Jest błąd przy wymianie artefaktów pomiędzy bohaterami. Albo znikają przy próbie zamiany (co najdziwniejsze LOSOWO, nie zawsze ten który chciałem wymienić) albo pojawia się całkiem inny artefakt, a mój znika. 3. Gargulce kończą swój ruch TYŁEM :D Czy ktoś z Was spotkał się z czymś podobnym? A może to kwestia mapy? |
Alamar |
2. Błąd znany i miał być naprawiony w dzisiaj wydanym patchu 1.7. 3. Podobnie jak dżinny - patrz wyżej. |
WhyMe |
Witam, Mam problem z drugą misją kampanii Tales of Axeoth. Po pokonaniu maga powietrza oraz wykonaniu wszystkich zadań nic się nie dzieje. Czy ktoś wie może o co w tym wszystkim chodzi? |
Kurek |
Mam ogromny problem. Unreal editor z HVII wywala mi się podczas zapisu mapy, a nawet jeśli tego nie robi, to po wyłączeniu i włączeniu programu dostaję mapę sprzed zapisu. Wszystko jest zupełnie tak, jakbym nic nie zmienił w mapie przed 6 godzin pracy. TAK! 6 GODZIN! Poszło się... armageddonować! Zapytałem też na Heroes Community, tam powiedział mi jeden koleś, że "package" musi się nazywać tak samo jak mapa, żeby nie było tego problemu. Wychodzi, niestety, że w nazwie nie ma żadnego problemu. Nic już nie kumam. Jak nie uda mi się z tego wybrnąć, nie ukończę mojej frakcji i jej nie opublikuję dla was. |
dvoytek |
@KUREK Rozumiem, że nowe jednostki itd. masz w osobnej paczce. Żeby działało na mapie, należy wszystkie obiekty z zewnętrznych paczek przenieść do paczki, która tworzy się automatycznie przy zapisie mapy (nazywa się jak mapa). Zaznacz wszystkie assety z innych paczek i przenieś przy pomocy "move or rename" do tej głównej. Ścieżki do których się odnoszą te pliki zostaną automatycznie skorygowane, tak by odnosiły się do głównej paczki. Teraz przy pewnych czynnościach jak np. test mapy w edytorze, program się będzie za każdym razem pytał czy zapisać tamte paczki, które opróżniliśmy, więc oczywiście tego nie robimy. Najlepiej zresetować edytor po zapisie mapy, żeby nie irytował tymi powiadomieniami, chyba że zrobiłeś wcześniej kopie tych paczek :P Assety przenosimy a nie kopiujemy, bo z jakiegoś powodu przy stworzeniu kopii, ścieżki do plików dalej wskazują na te z zewnętrznej paczki. Ja za to już od poprzedniego patcha mam problem na swojej mapie, że nie mogę zbudować oświetlenia :< Zawsze przerywa na "running lightmass". Sprawdzałem na tej samej mapie na cudzym komputerze i prawidłowo zbudowało oświetlenie, także też mam utrudnioną zabawę. |
Kurek |
Wszystko trzymam na domyślnej, wewnętrznej paczce edytora, o tej samej nazwie co mapa, nic nie kombinowałem przy paczce. Co ciekawe, zmiany w mapie przeważnie edytor zapamiętuje, ale zmodyfikowaną zawartość już nie. |
dvoytek |
Zobacz czy pliki w paczce dobrze się do siebie odnoszą. Tzn. Creature do odpowiedniego Visuals, Visuals do modelu itd. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 11 - 12 - 13 |
temat: [H7] Bugi i problemy techniczne | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel