Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 39 - 40 - 41 - 42 - 43 | |
zeryss |
Koga Buda navayal wersja Grove? |
Saki |
Although I'm not sure (maybe there is some secret project going on), I'm afraid there won't be any. |
zeryss |
kshoda |
avatar |
Granie przeciwko Grove jest irytujące ze względu na pewien błąd. Jeśli na polu walki chcemy sprawdzić ile wroga jednostka Grove ma pozostałych punktów życia, bądź na którym jest poziomie doświadczenia, to kliknięcie prawym przyciskiem myszy powoduje... crash. Czy mógłby ktoś obejrzany przejrzeć mod pod tym względem? |
avatar |
Kolejny bug: Resource Silo NIE dodaje +1 drewa i +1 węgla. Co ma czasami kluczowe znaczenie, gdyż zauważyłem, że generowane przez VCMI losowe mapy mają tendencje do generowania lokacji, do których nie ma dostępu. |
Kuririn |
W pliku town.json znajdź ("primaryResource" : i zamiast (przykladowo)"sulfur" daj "primaryResource",) Chyba ze to w VCMI zmienili :P |
zeryss |
http://www.pl.image-share.com/upload/342/179.gif Krillin jako prawdziwego testu, aby wprowadzić tego rodzaju na mapie |
avatar |
Dzięki Kuririn na naprowadzenie. Resource Silo działa i działało. Tylko opis wprowadza w błąd. Budynek generuje +1 kryształ a nie drewno i rudę, jak sugeruje informacja. |
zeryss |
Made in China Grove |
Loremaster |
the link has expired. had anyone a chance to download it? |
zeryss |
prace linku |
avatar |
Poprawiłem miasto Grove, aby było bardziej kompatybilne z wersją VCMI 0.98e. Można tę wersję nazwać 'commander edition', gdyż jest częścią mego mini-moda, który ma na celu wprowadzić/zmienić/poprawić dowódców w sześciu grywalnych miastach Abyss, Grove, Preserve, Bastion, Forge, Cove). Zmiany w stosunku do wersji 0.96. - Dowódcą została jednostka z wersji pod ERĘ II. - Treebeard został neutralną jednostką 5 poziomu z własnym siedliskiem (aczkolwiek nie mogłem tego przetestować, gdyż jeszcze nie zdarzyło mi się, by generator umieścił i jednostkę i siedlisko na mapie). VCMI nie umożliwia jeszcze funkcjonalności z wersji pod ERĘ, czyli po wybudowaniu specjalnego budynku można ulepszać np. Drzewce do Treebeardów - stąd taka decyzja. - Aby wybudować City Hall nie trzeba mieć wybudowanego Castle - linia budownicza została zmieniona do standardowej linii H3 (tu chyba był błąd twórców Grove) - poprawione info Resource Silo: generuje +1 kryształ dziennie. - lekko ulepszona grafika creatureBackground (wzięta z chińskiej wersji miasta) - Dowódca po osiągnięciu mistrzostwa w Ataku i Szybkości teoretycznie powinien się nauczyć strzelać. Ale tego nie robi - zgaduję, że to "wina" samego VCMI, które przestało rozwijać WoGa. - siedliska stworów Grove poprawnie generują się na mapie przygody. W logach wciąż się pojawiają na żółto WARNY, ale nie potrafię ich zlikwidować: WARN global [1568] - Warning: identifier Cure is not in camelCase! WARN global [1568] - Warning: identifier Nightstalker is not in camelCase! WARN global [1568] - Unexpected length of town buildings requirements: 2 WARN global [1568] - Entry contains [ // grove "mageGuild1", // grove "dwellingUpLvl3"] WARN global [1568] - No templates found for 70:0 WARN global [1568] - No templates found for 172:0 WARN global [1568] - No templates found for 186:0 WARN global [1568] - No templates found for 189:0 Instalacja: po rozpakowaniu skopiować do katalogu VCMI/mods i ENABLEić miasto w VCMI/launcherze. Przed skopiowaniem najlepiej usunąć - jeśli jest - starszą wersję. Jeśli po odpaleniu gry będzie crash - proszę się nie zrażać. Zazwyczaj za drugim, bądź trzecim razem wszystko odpali poprawnie:) Grove CE pod VCMI 0.98e |
zeryss |
Sapphire Fortress can not be built in the castle??? |
Ursus |
@avatar Twój gaj chodzi świetnie, tylko za każdym razem kiedy zaczynam grę to mam wybudowaną stocznię niezależnie od tego czy miasto leży przy brzegu czy w samym sercu lądu. |
avatar |
@zerrys - all dragon's dwelling CAN be build! @Ursus89 - faktycznie, nie zauważyłem tego. Poprawiona wersja - chyba działa! https://www.mediafire.com/?0vozt2tb2c886hw |
zeryss |
yes built ---zmrożone--- Sapphire Fortress hire a satire in it |
avatar |
Er.. you're right. Strange bug. Open file town.json in your grove/content/config/grove diretory and find lines: "dwellingUp2Lvl7" : { "cost" : { "gold" : 20000, "ore" : 20, "crystal" : 25 }, "description" : "The Sapphire Fortress allows you to recruit Sapphire Dragons.", "id" : 44, Now change id from 44 to 50, save file and.. that's it! |
zeryss |
do defy thisGrove map ---zmrożone--- "fort" : { "animation" : "grove/map/town-fort.def" } "citadel" : { "animation" : "grove/map/town-citadel.def" }, |
Ursus |
Istnieje jakaś wersja Gaju z jednostkami Tritha pod VCMI 0.98? |
avatar |
Jak podeślesz jakąś starą wersję - to przerobię. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 39 - 40 - 41 - 42 - 43 |
temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel