Witaj Nieznajomy!
|
temat: Heroes 7 komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 93 - 94 - 95 ... 105 - 106 - 107 | |
Acid Dragon |
Ubisoft o H3 HD napisał to: - H3HD from Deluxe edition: H3HD will be available directly in your Uplay/Steam library, no key will need to be redeemed. Please contact Customer Support if any questions regarding this title: https://support.ubi.com Czyli nie powinien być potrzebny żaden kod. |
Dark Dragon |
Edycja Kolekcjonerska nie zwiera H3HD. Tylko Edycja Cyfrowa Deluxe. |
Sovelias |
W takim razie wszystko w porządku, myślałem że kupując kolekcjonerkę dostanę wszystko ;/ |
morthi |
Ja dostałem kod na Heroes III HD - tyle, że złożyłem zamówienie na edycję kolekcjonerską przez ubishop. Kod został wysłany na mój adres email chwilę po tym jak aktywowałem Heroes 7 na uplay. Za to niestety nie mam dostępu do cyfrowej wersji soundtracka - tylko na cd :( |
earendilus |
Dla edycji Deluxe Digital (kupiony z błędu cenowego) dodało do konta Ubi, a po kliknięciu graj otwiera Steama i uruchamia w nim aktywację H3HD, które już działa bez Uplaya. |
flapdzak |
Jak odblokować kampanię Solmyra? Mam go jako bohatera w Hotseat, ale na lampę przy stoliku nie mogę kliknąć. |
Ursus |
Dodatek z Solmyrem to nie jest kampania, tylko mapa scenariusz w trybie solo. |
flapdzak |
A dzięki. Nie wiedziałem. |
Andruids |
Wiem, że "w porę" się zorientowałem, ale pająki w H7 to nieumarli. W sensie, mają ten atrybut, który czyni je odporne na różne rzeczy i podatne na inne. Zdaję sobie sprawę, że to od nich wywodzi się to całe tałatajstwo, ale to jednak bez sensu. |
Antonsky07 |
Tak samo jak wszystkie jednostki twierdzy w H6 mają demoniczną krew, choć według ashanowskiego lore tylko orkowie, gobliny i cyklopy powinny mieć tę umiejętność. Zabieg z pająkami, o ile denerwujący, ma odzwierciedlenie w gameplayu. Nie miało by to sensu, gdyby wszystkie jednostki necro były odporne na obniżenie morale, trucizny i te wszystkie inne negatywne stany, a pająki nie. |
Andruids |
Z innych ciekawostek (z tego co słyszałem) kampania mrocznych elfów to jakieś nieporozumienie. Według narracji mamy prowadzić różnorakie działania sabotażowe, prowokacje i morderstwa, wszystko subtelnie i bez zwracania na siebie uwagi. Nawet Jorgen otwiera kampanię słowami "słowa są ostre niczym ostrza", ale tak naprawdę, bez 100 cieni, kuszniczek i troglodytów nie ma co się nigdzie wybierać. |
Alamar |
W H6 tylko orki (w tym cyklopy i gobliny) mają demoniczną krew ("Dziedzictwo demonów"). Centaurki czy harpie nie mają. @Andruids A co? Samemu będziesz latał z pochodnią, sztyletem i młotem/kilofem, czy jednak weźmiesz ze sobą drobny oddział sabotażystów? Poza tym Heroesi zawsze opierali się na uogólnieniach - chyba nie sądzisz, że armia ponad 1000 stworów podróżuje na jednym wierzchowcu? |
Andruids |
Umówmy się. Gra, która mówi Ci "jesteś królem skrytobójców, działasz z ukrycia, jesteś cieniem" itd, ma za zadanie dostarczyć Ci narzędzi żebyś poczuł się jak zabójca z prawdziwego zdarzenia. A nie "zbierz armię i zdobądź miasta A, B i ewentualnie C, jak w każdej innej misji". Zwłaszcza, że gra ma wiele możliwości urozmaicenia celów rozgrywki. |
Tallos |
Graj w strategię i narzekaj, że prowadzisz armię. |
Tallos |
Jakby ktoś bardzo chciałby zagrać bohaterem z daną umiejętnością na AM, sporządziłem taką oto listę owych arcymistrzów. Kolejność od biegłości najbardziej do najmniej elitarnej. Przeznaczenie: Leśny Magia ognia: Inkwizytor Magia wody: Zaklinacz Dowodzenie: Rycerz, Strażnik Magia powietrza: Mag bitewny, Zaklinacz burz Dyplomacja: Paladyn, Szeryf, Kościany strażnik Eksploracja: Szaman, Leśny, Ostrze mroku Magia światła: Kapłan, Spowiednik, Szeryf Ekonomia: Rycerz, Alchemik, Rycerz śmierci, Balsamista Magia ciemności: Czarny rycerz, Nekromanta, Mroczny wróżbita, Czarownik Magia ziemi: Zaklinacz ziemi, Siewca cierni, Mistyk, Gwiezdny śpiewak Okrzyki bojowe: Egzekutor, Podżegacz, Barbarzyńca, Mściciel, Cichy zabójca Atak: Egzekutor, Czarny rycerz, Nekromanta, Podżegacz, Mściciel, Cichy zabójca Cnota: Spowiednik, Alchemik, Czarodziej, Szaman, Mistyk, Szachraj Magia pierwotna: Kapłan, Mag ostrzy, Czarodziej, Zaklinacz, Balsamista, Archon, Czarownik, Tkacz cieni Sztuka wojenna: Inkwizytor, Mag ostrzy, Mag bitewny, Rycerz śmierci, Barbarzyńca, Wódz, Zaklinacz burz, Siewca cierni, Ostrze mroku Obrona: Paladyn, Kościany strażnik, Archon, Wódz, Zaklinacz ziemi, Strażnik, Gwiezdny śpiewak, Szachraj, Mroczny wróżbita, Tkacz cieni |
Andruids |
Skoro kampania mrocznych elfów jest bardziej łopatologiczna i pozbawiona taktyki od orków to chyba jednak ktoś do końca nie przemyślał sprawy. |
Tallos |
@up Z tym się zgodzę. Tyle że z drugiej strony, HoMM nigdy jakoś specjalnie taktyczna nie była. |
Yogoort |
Poza tym wszystkim, dużo łatwiej wysłać skrytobójcę, czy też dokonać sabotażu, w chaosie wojny. Także ta cała armia to tylko zasłona dymna, żeby wysłać jednego, małego Cienia w festyniarskich ciuszkach, żeby zrobił komuś killim ;) |
Tallos |
Tak w okolicy, czy tylko mnie śmieszy, że podstawową umiejętnością Cienistego Zabójcy są okrzyki bojowe? Nie jest to aby zaprzeczenie tej nazwy? ;) |
Zawiej36 |
Ile miejsca na dysku zajmuje w pełni zaktualizowana wersja siódemki? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 93 - 94 - 95 ... 105 - 106 - 107 |
temat: Heroes 7 | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel