Witaj Nieznajomy!
|
temat: Might & Magic X - problemy komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 - 10 - 11 | |
kratylos |
Niby jest rozwiązanie na stronie, ale nie mogę sobie z tym poradzić.Chodzi o kuźnię żywiołów i odprysk ciemności - łamigłówka.Idę po teleportach: 1 potem 2, zgodnie z instrukcją ze strony i zaczyna się problem, bo po wybraniu 2, wywala mnie daleko od 3 i nie mogę w niego wejść.Mogę wybrać albo 1 6 lub 7? |
Acid Dragon |
Przyznam szczerze - nie wiem. Niewykluczone, że na stronie znajduje się jakiś błąd. Ktoś z zainstalowanym MMX musiałby to zweryfikować. W tej chwili nie mam takiej możliwości. |
Dark Dragon |
Cytat: Możesz.
moge wybrac albo 1 6 lub 7 ?? |
kratylos |
Tak mogę, ale który wybrać? aby dostać się do ołtarza? |
Górski |
Mam problem? Można w tej grze uniknąć tych zagadek? |
Andruids |
Nie, ale można się trochę pogłowić, albo przeczytać odpowiedzi w internetach. |
Alamar |
Acid: Numeracja teleportów się zgadza.
Przyznam szczerze - nie wiem. Niewykluczone, że na stronie znajduje się jakiś błąd. Ktoś z zainstalowanym MMX musiałby to zweryfikować. |
SCorPioN |
Błąd z podróżą do kuźni żywiołów u Leva, nie podświetla się linijka, kasowałem ja i nic a nie obczajam co podmienic w tej linijce. prosze o pomoc oto oryginalna linijka : <condition xsi:type="PrivilegeUnlockedCondition" privilegeID="1001" failState="DISABLED" /> |
SCorPioN |
jakby co juz działa zassałem dobry plik LevDialog. Pozdrawiam |
Alamar |
Jako że postanowiłem nadrobić zaległości, to przy okazji przechodzenia przez MMX (kolejny raz), stworzyłem też krótki poradnik zakupoholika - dla wszystkich, którzy polują na najlepszy (i niebieski) egzemplarz z danego rodzaju. Prosiłbym o sprawdzenie, czy wszystko się zgadza (niestety, nie zawsze sprzedawca ma na stanie najlepsze sztuki): Miecze: Morska Przystań, Srebrne Ostrza (Smoczy Kieł i Większy Jedwabny Miecz) Topory: Doki Karthalu - Walka na śmierć i życie (Złoty Topór i Topór ze Smoczej Kości) Maczugi: Doki Karthalu - Walka na śmierć i życie (Krasnoludzki Obuch i Maczuga ze Smoczej Kości) Włócznie: Grań - Dom Mojo (Smocza Włócznia) Sztylety: Grań - Broń z drugiej ręki u Largo (Ofiarny Puginał) Łuki: Doki Karthalu - Walka na śmierć i życie (Łuk ze Smoczej Kości) Kusze: Slumsy Karthalu - Kryjówka Czarnego Kła (Krasnoludzka Kusza) Różdżki: Doki Karthalu - Kosmiczny Krąg (Smocza Kula) Kostury: Doki Karthalu - Kosmiczny Krąg (Arcymagiczny Kostur) Szaty: Grań - Zbroje dla każdego (Szata z Księżycowego Jedwabiu) Zbroje Średnie: Morska Przystań - Zbroje Gregora (Zbroja ze Skóry Żmija) Zbroje Ciężkie: Doki Karthalu - Pancerze dla elegantów (Smocza Kolczuga) Tarcze: Doki Karthalu - Pancerze dla elegantów (Ogniozłota Tarcza i Smocza Tarcza) Korony i Hełmy: Slumsy Karthalu - Kryjówka Czarnego Kła (Smocza Korona i Hełm Shantiri) Bransolety i Rękawice: Slumsy Karthalu - Kryjówka Czarnego Kła (Naramienniki Arcymaga i Słoneczne Rękawice) Sandały i Buty: Slumsy Karthalu - Kryjówka Czarnego Kła (Majestatyczne Buty i Smocze Buty) Amulety: Grań - Dom Mojo (Amulet Morskich Elfów) Pierścienie: Slumsy Karthalu - Kryjówka Czarnego Kła (Rubinowy Pierścień) _____________________________ Przy okazji rozwiązanie buga z awansem Obieżyświata (Rangera) na Strażnika: Problemem jest to, że trzeba dwukrotnie kliknąć na klatki ze zwierzętami (ze Spikiem). Za pierwszym razem będzie normalny dialog dotyczący Spike'a, za drugim (lub kolejnym - należy klikać do skutku) będzie właściwy dialog, traktujący o uwolnieniu reszty (niewidocznych :P) zwierząt. Dodałem uzupełnienie tego zadania w komnacie MMX. |
czata |
Warto dodać alternatywne ukończenie zadania "Klątwa Volos". Wystarczy oddać połowę naszyjnika "innej kobiecie" i wyjść z lokacji. Nagroda 750 punktów doświadczenia. |
Alamar |
Dzięki. Opis zadania został uaktualniony. |
bohunmike |
To mam takie pytanko: Czy da się jakoś zmusić tą grę aby sterowanie przypominało to z MM IX ? |
Alamar |
A dokładniej? |
bohunmike |
Swobodny ruch tak jak w VII, VIII, IX oraz typowy rozglądanie się jak w FPS-ie... |
Garett |
A jak ty to sobie wyobrażasz, skoro gra została skonstruowana na wzór MM1-5? :P |
Alamar |
Rozglądać możesz się przytrzymując prawy przycisk myszy. Swobodnego ruchu nie ma i nie będzie - powód masz podany post wcześniej. |
bohunmike |
Tak rozumiem no cóż... Kiedy doczekamy się godnego następcy IX... |
Acid Dragon |
MM9 pozostaje akurat najgorzej ocenianą częścią Might & Magic. Zaś MMX mimo umiarkowanie dobrych recenzji nie sprzedało się zbyt dobrze, więc w tej chwili nie ma żadnych planów na kontynuację i wg mnie - również żadnych szans w najbliższej przyszłości. Pewnie będzie musiało minąć kolejnych 10 lat. |
bohunmike |
A według mnie IX niesłusznie została tak oceniona. To była bardzo dobra gra, lecz zabrakło jej kilku smaczków z części poprzednich i przypuszczam trochę budżetu na podrasowanie całości (miasta klonów chociażby). X nie jest zła choć powrót do sterowania dawnych części trochę psuje tą grę... oprawa graficzna jest ciekawa choć jak dla mnie zbyt bajkowa... Nie rozumiem jak można zaprzepaścić taką serię z milionami fanów na świecie. Przecież przepis na idealne MM nie jest taki trudny. To co znamy z poprzednich części, sensowna oprawa graficzna, tryb walki czasu rzeczywistego oraz walki turowej, odpowiednia duża ilość przedmiotów, zaklęć, umiejętności i ciekawa fabuła + kilka smaczków. Tak naprawdę zarys jest gotowy i dziwi mnie że żadne studio do dnia dzisiejszego nie postanowiło tego wykorzystać... a wszystkie projekty fanowskie upadły (chyba że się mylę w tym względzie) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 - 10 - 11 |
temat: Might & Magic X - problemy | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel