Witaj Nieznajomy!
|
temat: Heroes 7 komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 60 - 61 - 62 ... 105 - 106 - 107 | |
Zehir-12 |
Dziwne... :P Śniło mi się dzisiaj, że mój starszy brat grał w Heroes VII i się go spytałem jak gra, a on powiedział, że bardzo fajna. Oby to był sen proroczy xd. Choć raczej ta część z bratem się nie spełni, bo nie grał w tę serię od Heroes 3 i raczej nie uznaje innych herosów, więc pewnie bardzo by się zdziwił, widząc tą grę. |
Górski |
Ja też kiedyś miałem fajny sen. :< Śniło mi się że wyszedł dodatek do heroes 3 HD, gdzie było wprowadzane The Forge. Ale to okazało się tylko snem, a potem do szkoły :(. |
Zehir-12 |
No widzisz ;) https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/heroes-vii-now-available-for-pre-orders A tym czasem artykuł o kole umiejętności, czy coś w tym stylu. Może ktoś przetłumaczyć, bo nie chce mi się samemu czytać po angielsku dzisiaj :P |
Alamar |
Filozofia podczas tworzenia koła umiejętności Mam tylko jeden komentarz odnośnie całej tej "filozofii": I moje ulubione cytaty: Cytat: No tak, dostęp do wszystkich umiejętności nie oferuje tyle swobody, co dostęp do z góry narzuconej ilości.First of all, our reference games (HIII, HV) never provided such freedom. Cytat: Za to wg Ubi barbarzyńca koniecznie musi znać się na obronie i dyplomacji.We don’t want freeform heroes and spellcasting barbarians. Zapomnijcie o stworzeniu np. krasnala, który posługuje się magią natury czy lodu, musi koniecznie bawić się ogniem. Hej, z takim podejściem to ani Kaspar, ani Archont Belketh ni mogli by istnieć w H7. :P Cytat: Co świetnie ukazało H5. :PYes, a hero class is defined by a fixed skillwheel. It’s a set of possible skills, which is a logical design. A Knight can always have offense, he can never have dark magic, that’s what defines a knight in Ashan. Rycerz nie będzie mógł zostać np. upadłym paladynem, ale trupy w swoich wojskach jak najbardziej będzie mógł posiadać. Logiczne! |
Wolfheart |
To co robi Ubi jest trochę dziwne. Co oni knują? |
Zehir-12 |
A co może szykować Ubi? :P Skok na kasę prawdopodobnie xd |
Nicolai |
@Heteryk Jogurt: Co knują? Sprawa jest prosta, to kwestia PRowa. Ze wszystkich stron narzeka się na SkillPizzę, więc trzeba było zrobić oświadczenie, że niczego nie zmienią bo wszystko jest cacy... przynajmniej oficjalnie. Bo mniej oficjalnie to niczego nie zmienią, bo brakuje czasu i pieniędzy, a każdy narzeka na co innego, więc nawet nie wiadomo co zmienić :P |
Eruanno |
Heroes 6.2 Zaczęło się na kiczowatych miastach i skończyło na niedorozwiniętej mechanice. Najbardziej przerażające jest jeszcze to, że na oficjalnym forum są ludzie, którzy tego bronią. Ręce opadają. Artykuł to jeden wielki absurd. |
Tarnoob |
Bez przesady – nie jest jakoś źle. Bardzo mnie ucieszyła pominięta tu informacja, że bohaterowie będą mieli specjalizacje jak w Heroes III, V i VI: Cytat: Wydawałoby się, że 6 klas na miasto – każda z innym skillwheelem – to wystarczające zróżnicowanie bohaterów, a tu proszę, taka miła niespodzianka.7. On starting skills: Yes, each hero has a starting skill rank (no ability), and possibly another if that is his specialization provides. Zgadzam się też z ich komentarzami nt. Heroes V – tamten system nie był wystarczająco wyjaśniony na starcie. Pisali też coś o zdobywaniu umiejętności i zdolności w budynkach na mapie przygody – dość negatywnie. Obawiam się, że to oznacza w ogóle wywalenie takich budynków, zamiast zrobić to rozsądnie – czyli dać wybór, czy się chce nauczyć umiejki, czy nie (znany mankament Heroes III i chatki wiedźmy to właśnie niemożność odmowy). |
zmudziak22 |
No w H3 i H5 było uciążliwe. O ile Hordy wprowadziły Mentora do zmiany zdolności, to w H3 dalej miałem nie pomocne: Sokoli wzrok, namiot medyka czy t. magiczny(jest dobry ale tylko ze specjalizacją) |
Alamar |
Tarnoob: ...który rozwiązano w Heroes 4 i przeniesiono stamtąd do WoG-a.znany mankament Heroes III i chatki wiedźmy to właśnie niemożność odmowy Co z tego, że bohaterowie mają specjalizacje, jeśli na chwilę obecną bohater specjalizujący się w np. Wilkach jedynie zwiększa ich przyrost w danym mieście. W H3-5 taki bohater co ileś poziomów zwiększał statystyki jednostek. Zamiast więc dynamicznej (procentowej) umiejętności, dostaniemy statyczną (o określonej i stałej wartości). EDIT: Zapomniałem, że chyba Marzhin gdzieś wspomniał, iż owe X w opisach specjalizacji niekoniecznie oznacza określonej liczby, ale może też określać procentową wartość. Mimo wszystko, jeśli specjaliści od jednostek będą zwiększać tylko przyrost w danym mieście, to niezbyt będą się nadawać na bohaterów głównych. |
Rademenes777 |
No właśnie. Specjalizacja +3 do przyrostu jakiejś jednostki nie jest zbyt dobre. Nie wiem już nawet ten przyrost, plus atak i obrona co dwa lvl, jest lepszy. Albo jak Czarodziejka Wody +X do skuteczności wody. Mogliby się bardziej wysilić i dać Mynasli przykładowo +1 tura trwania chłodu i przemoczenia (gdyby były) po zaklęciu wody, albo, nie wiem, innym bohaterom np. gdyby Cabiry spajały konstrukty tylko 3 razy w walce, to u Saabiry spajałyby te 4 razy. Można wiele pomysłów dodać, czego już 3 przykłady podałem. |
Morgan Grin |
Wysyp Żywych Trupów - czyli powrót kilku znajomych, których dawno powinno się pogrzebać. |
Górski |
Ooo, Charna. Widzę, że kolejny powrót do korzeni ;). |
Haarald |
Wiadomo, ilu bohaterów na każdą frakcję będzie przewidzianych? Oby nie poskąpili, jak z czarami. |
Markham98 |
Czy przypadkiem Merikh powinien być nieobecny w Heroes VII? Przecież Sandro wykończył go w Danse Macabre. Edit: Przepraszam, wszystko jasne po przeczytaniu biografii. Ciekawe czy Merikh będzie planował zemstę na Sandre lub przynajmniej będzie wobec niego jak pies z podkulonym ogonem. Pytanie - co z Sandrem? Cieszyłbym się, gdyby Belketh pojawił się w Heroes VII. |
Haarald |
Rademenes777: No właśnie. Specjalizacja +3 do przyrostu jakiejś jednostki nie jest zbyt dobre. Nie wiem już nawet ten przyrost, plus atak i obrona co dwa lvl, jest lepszy. Albo jak Czarodziejka Wody +X do skuteczności wody. Mogliby się bardziej wysilić i dać Mynasli przykładowo... .... albo umożliwić w kilku wypadkach delikatne udoskonalenie specjalizacji. W przypadku przyrostu stworzeń, np. +1 do przyrostu co każde 5 poziomów stworzeń poz. 1 i 2, dla stworzeń poziomu 3-4 co 6 poziomów. |
Markham98 |
Wydaje mi się, że zrezygnowali z tego typu specjalizacji(np. +1 do ataku i obrony dla powiedzmy Pająków za każdy poziom, od poziomu 4), bo być może zaburzało to balans, aczkolwiek bez profesji tego typu bohaterzy z przyrostem są, ,jałowi''. Na dodatek jednostki są bardziej defensywne, niżeli u poprzedniczki. A szkoda, umiejki jednostek sprawiały sporo frajdy na polu bitwy. Substytutem tego jest oflankowanie i atak w plecy. |
zmudziak22 |
Sandro będzie na Ashanie do jego śmierci w Lorekeep. Markal będąc jego uczniem chce zemsty na tych co zabili mistrza oraz na Godryku za wygnanie z Imperium. |
Alamar |
Filmik wprowadzający do kampanii H7. Tłumaczenie jak zwykle w pełni profesjonalne. :P |
strona: 1 - 2 - 3 ... 60 - 61 - 62 ... 105 - 106 - 107 |
temat: Heroes 7 | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel