Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 130 - 131 - 132 ... 142 - 143 - 144 | |
J. M. Sower |
Ja nie widzę powodu dorzucania zapychaczy. Ostatni ekran poniekąd przez nie cierpiał na przepchanie ;P. Poza tym Forge, to bardziej coś jak kompleks różnych futurystycznych budowli (fabryka wojska) niż mieścina pełna ludu pracującego, z fortem i koszarami. |
Bychu |
Cóż, może i masz rację z tą fabryką, a nie mieściną. Co do pytania czy każde, wydaje mi się, że tak, każde. To co póki co zrobiłeś jest dla mnie mega pozytywne, bo ma ręce i nogi. ;) |
MinosKing |
@Mitlandy bardzo ładna próba tła;) J.M.Sower też ładnie się postarałeś by to jakoś wyglądało:P A co do zapychaczy Ekranu to zgadzam się z tym co powiedział Sower. |
Dren |
Według mnie kuźnia na ekranie miasta od mitlandy pasuje lepiej od kuźni na ekranie miasta od sowera |
The Doom |
Popieram przedmówcę. Chciałbym się zabrać za rysowanie puzzli – przy czym mam dwa pytania. Po pierwsze: czy „cewka” ostatecznie zostaje – i po drugie – czy jakiś człowiek dobrej woli mógłby streścić tutaj krótko line-up (najlepiej z grafikami, o ile to możliwe). Szukam potrzebnych informacji w temacie, ale jest on dość obszerny, poza tym nie wiem, czy na przestrzeni ostatnich miesięcy nie zaszły jakieś zmiany. Z góry dziękuję. PS Myślę, że o puzzle możecie być spokojni – choć nie chcę zapeszyć. Niemniej na razie nie zawracajcie sobie nimi głowy :P |
Kuririn |
A ja postaram się wymodelowac alternatywe dla Forge. Witchkingu co ty na to? |
Tarnoob |
Fantastyczne. :-) Wygląda jak połączenie planowanej pijawki (na bazie suckerów z MM6), ważek z H3/MM7, wiwern i Elratha z Heroes VI. :-D Dzięki temu wygląda na sci-fi, ale przy fantasy też nie razi. |
AmiDaDeer |
I właśnie dlatego nie pasuje - bo jest zbyt podobne do innych jednostek. Cytat: Cewka zostaje, dopóki nie będziemy mieć czegoś lepszego.Po pierwsze: czy,, cewka" ostatecznie zostaje - i po drugie - czy jakiś człowiek dobrej woli mógłby streścić tutaj krótko line-up (najlepiej z grafikami, o ile to możliwe). Szukam potrzebnych informacji w temacie, ale jest on dość obszerny, poza tym nie wiem, czy na przestrzeni ostatnich miesięcy nie zaszły jakieś zmiany. Line up masz tutaj. W opisie prezentuje się następująco: 1. Tarczownicy - coś w rodzaju bezrasowej milicji. 2. Gobliny z blasterami. 3. Gogi z miotaczami ognia (a właściwie rozpylaczami ich własnego ognia). 4. Pijawki rodem z Enroth. 5. Ogry z wyrzutniami rakiet. 6. Minotaury na jetpackach. 7. Juggernauty - krabowato-humanoidalne bestie. |
mr_R |
Średnio mi pasuje do herosa, twój projekt Kurin jednak sam w sobie ładnie wygląda. Jeżeli mógłbym coś zasugerować to bardziej pójść w stronę latającego węża. Głównie chodzi o wydłużenie ogona. |
Kuririn |
No tak, na tym bym się bazował, i stworzyłbym jakiegoś robo-smoka jak w hmm3. To tylko luźna propozycja. Albo pójść w stronę Wiwierny... :D |
Wyznawca Pustki |
@Hobbit - Moim zdaniem właśnie dlatego, że to jest podobne do innych jednostek, pasuje do tego miasta. To przecież Forge. Jakbyś tworzył maszynę to wzorował byś się raczej na czymś co znasz. |
AmiDaDeer |
Jeśli coś nie pasuje do gry, ale pasuje do zamysłu miasta, to znaczy, że należy zmienić zamysł miasta. My to zrobiliśmy - daliśmy dość oryginalne jednostki, starając się przy tym zachować klimat starego Forge. I w tym kierunku należy iść. Żadna powtórka w stylu "Wiwerna, ale mechaniczna" się nie sprawdzi. Jedyne co mogłoby się sprawdzić to zmechanizowany smok jako potężny neutral. Ale tylko tyle. |
Kuririn |
Poczekam jeszcze na zdanie Witcha. Hobbit, tak zgodzę się, ale to jest alternatywa. Ja do oryginalnego line-upu się nie wtrącam. Widziałem rożne wasze projekty. Jest dobrze. Tak czy inaczej czekam na wypowiedz szefa alternatyw... |
Andruids |
Line-up Forge:: 2. Gobliny z blasterami. 3. Gogi z miotaczami ognia (a właściwie rozpylaczami ich własnego ognia). 5. Ogry z wyrzutniami rakiet. 6. Minotaury na jetpackach. Hobbit o Robo-wiwernie: HERP.nie pasuje - bo jest zbyt podobne do innych jednostek. Chyba, że alternatywne jednostki to jakiś sirius biznes. Wtedy wszystko cofam. |
AmiDaDeer |
Te nowe-stare jednostki, które wymieniłeś, znacząco się różnią od oryginalnych. Z tego samego powodu zrezygnowaliśmy z gryfa. |
Andruids |
Wiem, widziałem je, są super, ale no, to tylko alternatywa. I pewnie dałoby się ją zrobić tak, żeby nie przypominała protoplasty. Mogłaby np. zamiast gryzienia, rozpylać toksyny. Ale skoro już o tym mowa, czemu zabrakło naga-czołgu? I jak ona sprawowałaby się w ramach alternatywy? |
AmiDaDeer |
Problem polega na tym, że jeżeli jakaś przeróbka oryginalnej jednostki miałaby się pojawić w Forge, to powinna mieć inną funkcję. I tak: - gobliny zamiast łazić strzelają, - ogry zamiast łazić strzelają, - minotaury zamiast łazić latają, - gogi zamiast strzelać łażą. Z tego m.in. powodu zrezygnowaliśmy z nagi, zombiaka i gryfa. Aczkolwiek coś podobnego do nagi i coś podobnego do zombiaka może się faktycznie pojawić jako alternatywy. |
J. M. Sower |
Cyber Zombie musi się pojawić, przynajmniej jako alternatywa ;). To taki mój postulat ;P. Witch, ten twój projekt umarlaka był całkiem fajny. Podeślij mi go kiedyś to może po ukończeniu pierwszej wersji ekranu miasta zajmę się jego dopracowaniem i animacją. Poza tą jednostką i moimi Mechami jako alternatywy nie mam więcej żądań ;P. Nagi mi się raczej zbytnio nie widzą, a Gryfy i Beholdery są zbyt podobne do swoich oryginałów (na siłę można jednak użyć którejś z tych dwóch jednostek). Można ew. dorzucić te pozostałe jednostki jako neutrale coby wzbogacić nimi kampanię, ale to nie jest aktualnie ważne. |
AmiDaDeer |
Na cyberzombiego się bez problemu zgodzę, jeżeli będzie tak naprawdę czymś w rodzaju cyborga, a nacisk na zombiaka nie będzie kładziony. Coś jak w Hocie - tam to bardzo dobrze rozwiązali. |
J. M. Sower |
Na tym ostatnim renderze wyglądał już całkiem przyzwoicie. Jeśli się za niego zabiorę to postaram się uwzględnić twoją uwagę Hobbicie. Rzeczywiście powinien się nieco bardziej różnić od oryginału, ale ogólny koncept zostawiłbym niezmieniony (ciało martwe i piły ;3). Może ulepszenie przechodziło by bardziej w coś w rodzaju cyborga, podczas gdy wersja podstawowa bliższa byłaby normalnym zombiakom. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 130 - 131 - 132 ... 142 - 143 - 144 |
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel