Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 162 - 163 - 164 | |
vinius |
Przyznam, że nawet niezłe, tylko musiałaby się jeszcze ruszać peleryna i głowa - i troszeczkę szybsza animacja. ale sam wygląd mi się podoba :) PS. Szcz - zaprezentujesz nam w końcu tego Liczyrzepasa? PS 2. Żmiju Lazurowy - wspomniałeś kiedyś, że mój Leszy przypomina Twój twór, który robiłeś na sesji. posiadasz go jeszcze aby go ukazać :) ? |
Altair |
Tak wiem to na razie tylko wstępna animacja. |
Quba |
Aha, ale że co, jak zrobie fanją jednostkę, to do WoGa ją dają? |
vinius |
Zależy, co rozumiesz przez słowo "fajna". Animacja musi być naprawdę ładna, kompletna, innowacyjna i nie powinna być tylko przekolorowaniem (to się zdarzało w starych wersjach WoGa). Ponadto musi uzyskać akceptację WoG Teamu itd itp. Tak więc sprawa łatwa to nie jest. |
tomek_ka |
Ech... Widzę, że jednak więcej uwagi jest przywiązywane do grafiki niż pomysłu na jednostkę... Wiem, wiem, łatwo coś powiedzieć, a trudniej zrobić, a widzę, że zrobienie pełnej animacji jednostki to kuuupa roboty :( Jednak nie poddaję się! ;) Oto dwa kolejne pomysły na jednostki: 1. Enwut - jednostka zadająca stosunkowo małe obrażenia jak na swój poziom, jednakże razem z zadanymi obrażeniami zaraża ofiarę szkodnikiem, który potroi (zpięciokrotni?) zadane teraz obrażenia, ale dopiero po kolenych trzech rundach. 2. Frenzied Gnasher Czy Jakoś Tak - jednostka, którą widziałem w H4. Oprócz immune magic, berserk i chauncing bonus dałbym jej jeszcze "growing up", czyli z każdą rundą coraz lepsze statystyki ataku, obrony, punktów życia itd. Ponawiam deklarację, że wszelkie wykorzystanie tych i poprzednich moich pomysłów tylko poprawi mi humor ;)> |
Quba |
Oto mój pomysł na "Pnączaka" oceńcie sami. Tomek, taka mała rada, przestań pisać, zacznij tworzyć :) . |
Trang Oul |
Mnie się podoba. Mógłbyś jeszcze przemalować żywiołaka na zielono (albo od razu zrobić z żywiołaka minerałów), aby był bardziej "roślinny". |
Quba |
Właściwie to tylko prototyp. Ale dzięki za rade. Zrobienie animacji to kwestia czasu. |
vinius |
Popieram Tranga całkowicie. |
RebeliaMuppet |
Przedstawiam wam kilka moich pomysłów. http://img180.imageshack.us/img180/8031/lista2ed5.jpg 1Antypaladyn 2jeszcze nie ma nazwy 3jeszcze nie ma nazwy 4potwór morski 5szkielet z łukiem 6wielki paladyn 7mroczny smok 8zgłębiczart Piszcie która jednostka jest najlepsza to postaram się zrobić jej animacje. |
Tilogour |
1,2 i 4 przypadły mi do gustu:) Ale najbardziej 1:) |
AmiDaDeer |
A mi się podoba 3. 7 też jest fajna. |
TeHniK |
Potwór morski jest bardzo interesującą jednostką. Ósme stworzenie również wygląda intrygująco. Ładne jednostki - szacuneczek :) |
Quba |
Następny projekt: Heretyk albo Piekielnik. I jak wam się podoba:]. |
RebeliaMuppet |
Ma ktoś może pomysł na nazwy dla moich jednostek chodzi mi o 2i3. PS:Quba musze powiedzieć że robisz ŚWIETNE jednostki. |
vinius |
Tak, robi jednostki równie niebywałe co błędy ;) RM, mnie się podoba się nr 7. |
MCaleb |
Może tak ich nazwać: 2. Herszt Najemników. 3. Najemnik. A co do ulubionych jednostek, to 2 i 5 (szkielet łucznik). |
Vatras |
To i ja pokaże swoją jednostkę Tylko zaznacze że to moje pierwsze "dzieło" no i jest bez animacji Nazwałem sobie ją "Demonolog po przejściach". Mówiąc krótko jest to człowiek (a raczej był to człowiek), który zaczął bawić się w przywołoywanie demonów i takie tam. Ale pewnego dnia demony przejeły nad nim kontrolę i powstało takie coś. |
Quba |
No wiesz w niektórych grach Demonolog to osoba która wybitnie bawi się ogniem ale może być i tak:). Vinius napisałeś: Tak, robi jednostki równie niebywałe co błędy ;) Możesz sprostować bo troche niekapuje oco chodzi:D |
AmiDaDeer |
Vinius - jak mi się dobrze wydaje - chciał powiedzieć, że błędy są bardzo niebywałe, a twoje jednostki tak samo. Bo one są rzeczywiście bardzo dobre. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel