Witaj Nieznajomy!
|
temat: [zgadywanka] Kolejne możliwe frakcje w Ashanie komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 | |
orodreth |
Tutaj jeszcze dodam, że Jaszczurludzie pewnie wyznają postać Ashy Matki. |
AmiDaDeer |
mr_R: Nie wiem co masz przeciwko modliszce, ale zgadza się - ogr w Ashanie zdawał się być synonimem... cyklopa.Ogr i modliszka nie pasują mi do tej koncepcji. O trollach i reptilionach z tego co widzę nic nie wiadomo... Są natomiast hipopotamołaki, ważki, kaktusoludy, nautilusy. żółwie i osetnice. UbiSoft nie musi nawet tworzyć wiele nowych istot, by zrobić frakcję. |
Andruids |
Całkowicie się zgadzam, że nie zabrakłoby jednostek do bagiennego miasta i wprowadzenie go byłoby przewidywalnym i opłacalnym dla Ubisoftu posunięciem (po przeproszeniu się z Behemotem i Meduzami w Lochu widać to aż nazbyt wyraźnie), ale jednak JESZCZE brakuje jakiegoś spoiwa, tego głównego aktora, rasy przewodniej. Bo tak, można zrobić bandę dzikich stworów i zbiegłych eksperymentów magów i nazwać to frakcją, ale mamy już Fortecę. Naprawdę, sam szukałem tych jaszczuroludzi, jakichś wzmianek, ale jedyne co znalazłem, to że Nagowie są jaszczuropodobną rasą i że ich historia jest osnuta mgłą tajemnicy. Jak myślicie, dałoby się wyssać z palca wyciągnąć z bagna pradziejów jakąś zaginioną (najlepiej shantirijską), spokrewnioną z Nagami cywilizację Reptilionów? |
AmiDaDeer |
Myślę że byłoby to dla Ubi marketingowym strzałem w dziesiątkę. |
CzaroMaro |
Skoro mamy Leśne Elfy oraz Mroczne Elfy, które są spokrewnione, to czemu nie miało by być tak, że Nagi są w jakiś sposób związane z Jaszczurami z bagien? Jakiś kataklizm, który rozdzielił ich wgłąb lądu na obszar, gdzie powstały wielkie nieprzebyta mokradła itd. Da się to fabularnie uzasadnić. Ja najbardziej czekam na Inferno, ciekaw jestem, jak by wyglądało w 7, pewnie rewelka. A potem Cytadela :D Marzenia się spełniają :D |
Górski |
Mam pytanie. Gdzie w ogóle na Thallanie znajdują się bagna? |
Nicolai |
@Hobbit: Do tego wiemy o istnieniu Wilkołaków i Ogrów (artefakty w H5). A o Reptilianie pojawili się na pewno raz, w którejś wersji chronologii Ashanu (były wymienieni jako jedni z Jaszczuroludzi), ale ciężko będzie mi to odnaleźć, bo po Internecie wala się naście wersji tej historii, a Ty szukaj tej jednej. |
Morgan Grin |
Zerknijcie tutaj, Panowie. W biografii Falgara, powiedziane jest, że to Agar stworzył rasę jaszczuroludzi, jak i innych zwierzoludzi. Z tego co pamiętam, to jedyna wzmianka o nich, w nowym uniwersum. Co prawda, chętnie zobaczyłbym mój ulubiony zamek ponownie, to jednak wątpię w jego powrót - a przynajmniej w najbliższym czasie. Dużo bardziej prawdopodobne wydają się frakcje związane z Morskimi Elfami, Wolnymi Miastami czy nawet Zakonem Pustki. Ten ostatni posiada całkiem spory potencjał. Gdyby zainspirować się twórczością Lovecrafta, mógłby powstać ciekawy i klimatyczny zamek. |
mr_R |
Hobbit modliszki mi nie pasują ponieważ nie wydają mi się jednostką wodno-bagienną. Czaromaro jeżeli chodzi o piratów/ morskie/ wodne elfy: -http://www.heroes7.acidcave.net/newsitem1376.html#comments -o wodnych elfach kojarzę coś w misji fabularnej Tieru w TOE -piraci wystąpili już w 6 tylko nie mieli własnej rasy (z tego co wiem), a nadawaliby się na miasto renegatów/ banitów bez państwa |
CzaroMaro |
Skoro są nagi to morskie elfy jakoś mnie nie przekonują . W VI prezentowały się nadspodziewanie dobrze i mam nadzieje że zostaną ponownie dodane |
Wolfheart |
Ja też mam nadzieję że nagi powrócą w jakimś dodatku lub następej części. Bardzo ich lubiłem ze względu na ich umiejętność chodzenia po wodzie. |
Tallos |
Jak zacząłem czytać ten temat wydawało mi się, że każda kolejna frakcja będzie wpuszczona na siłę, a tu proszę. Osobiście najbardziej prawdopodobne wydają mi się Cytadela jaszczuroludzi (bo bagna, które w Ashanie na pewno są, a nie mają swoich mieszkańców) i jakaś konferencja Wolnych Miast (bo z kolei nie ma frakcji podległej Ylathowi). Stanowczo zaś odrzucałbym piratów, smoczych rycerzy, zakon pustki itp. Piraci są od łupienia statków, jakoś nie umię sobie ich wyobrazić jako państwa na arenie międzynarodowej. Z kolei smoczy rycerze to zbieranina indywiduów połączona wspólnym celem i jakiekolwiek ich wyjście z cienia/stworzenie państwa nie ma po prostu sensu. To ostatnie dotyczy też Zakonu Pustki (chyba, bo organizację znam bardzo słabo). Nie jestem też zwolennikiem powrotu nag. Ta rasa zupełnie do świata ani Heroesów nie pasuje. Już na etapie VI mogli ich zamienić na jaszczuroludzi lub nawet morskie elfy. |
Kurek |
Moi drodzy! Przeważnie jestem tylko czytelnikiem i raczej nie wypowiadam się w grotowym forum. Zauważyłem niestety, że dyskusja w tym temacie odnośnie cytadeli jest bezsensowna. Barbarzyńska twierdza wchłonęła gnolle, bazyliszki i wiwerny (tak, pamiętam o neutralnej shinoshi i jaskiniowej z lochu). Hydry są w Ashanie głównie lochowe, ale istnieje także hydra z jadeitowego wybrzeża związana z nagami oraz wielogłowy pożeracz, który jest neutralnym bossem. Według DoC-a ważka to małe, neutralne zwierzę z Wysp Pao (miejsce zajęte przez orki). Motyw aztecki/inkowski/majański został także zajęty przez Twierdzę z Pao. Z samych jaszczuroludzi i gorgon nie da się zrobić frakcji, uważam że powinni być wchłonięci przez twierdzę, podobnie jak gnolle. Jeśli mówimy o wrotach żywiołów, to jest podstawa, aby ta frakcja powstała jak feniks z popiołów. Co by było gdyby jakiś mag z elfem i człowiekiem odkryli potęgę kuźni Shantiri? 6 żywiołaków na podstawę/elitę + feniks i żywiołak magii na poziom czempiona. Pozostaje tylko problem architektury. Indyjska? Nie, bo użyta przez nagi (Sanktuarium zajęło Chiny i Indie)! Może jakiś unikalny styl Shantiri? Hmm... Piraci jako wyrzutkowie z innych frakcji na wyspach? Czemu nie! Syreny i trytony od morskich wiedźm wraz z piratami z kampanii Craga Hacka i morskie elfy. W Heroes 3 się udało stworzyć pirackie Cove i #tuwstawnazwępodwodnejfrakcji#. Można obie koncepcje połączyć w jedną frakcję morską. Wolne miasta? Przecież to prawie to samo co Przystań, tylko że bez kapłanów (mają freemagów), aniołów i ajglai. Traktowałbym ich jako podfrakcję przystani i niech tak zostanie. Ślepi bracia + nieme siostry + smoczy rycerze + inni wyznawcy Ashy? Musiałoby to być coś pomiędzy Akademią a Nekropolią. Mogliby mieszkać na południowo-wschodniej części Sahaaru (byliby dosłownie pomiędzy nimi). Styl? Egipt! Nekropolia to bardziej Babilon i średniowiecze, a Akademia to Persja. Jeśli Bastion z h3 podoba się fanom, powinno być miejsce na Egipt. Amen |
Tallos |
A więc Wolne Miast to prawie to samo co Przystań, tylko że bez kapłanów (mają freemagów), aniołów i ajglai? Czyli prawie do samo oznacza zgodność nieco ponad połowy jednostek? |
Kurek |
Zakon pustki też byłby fajny jako frakcja. Heroes online, heroes vi i doc dużo o nim mówią. Nie wiem tylko, czy da się upchać to wszystko w jedno miasto. Dobrym pomysłem na frakcję jest także rasa lodowych demonów. Byłby to odłam dzieci Urgasha, które zostały uwięzione pod lodem gdzieś daleko na północ zamiast w sheogh. Trole i ogry? Tylko w twierdzy! Nie widzę innych opcji. |
Acid Dragon |
Trzeba pamiętać o jednym fakcie. Po Heroes 7 trochę kończy nam się historia - tzn. wszystkie okresy już się gdzieś przewinęły i czasowo pozostał albo obszar z okresu starożytności i pierwszego zaćmienia, albo możemy się przenieść w przyszłość, po zakończeniu sagi Mrocznego Mesjasza. W pierwszym przypadku mamy do czynienia z w dużej mierze nieznaną historią, w której mogły istnieć jakieś starożytne państwa o zupełnie innym "składzie" (na czele z imperium Shantiri). W drugim mamy do czynienia z niezapisaną kartą i nikt nie wie co tam się mogło wydarzyć. Ja jednak sądzę, że bardziej prawdopodobny jest trzeci scenariusz i że wyruszymy wreszcie na inny kontynent. Na innym kontynencie zaś z dużym prawdopodobieństwem: - anioły nie sprzymierzyły się z ludźmi, którzy dalej wyznają Ylatha - nie powstały mroczne elfy, bo nie było powodu. Mogą zaś istnieć różne nieznane jednostki Bezimiennych. - nie powstały orki, bo nie było tam tych samych magów, co na Thalannie, więc Twierdza może być tam domem np. dla trolli, ogrów i behemotów. - miasto bagniste jak najbardziej może istnieć (acz bez gnolli) - z jaszczuroludźmi, ważkami, bazyliszkami, wiwernami i hydrami - Nekropolia może nie mieć nic wspólnego z pająkami i kultem Ashy. i tak dalej... Generalnie więc po Hereos 7 mamy szanse wyruszyć w kompletnie nowe obszary fabularne, gdzie trzymające nas od ponad 11 lat ograniczenia "historyczne" niemalże przestają obowiązywać. W takich warunkach niemalże każda frakcja jest możliwa. |
Kurek |
@tallos Chodzi mi o to, że wolne miasta byłyby średniowiecznym miastem z kapłanami ylatha i smokami powietrza. Różniliby się tylko religią. Wyobraź sobie miasto przystani z podmienionymi kilkoma budynkami. To za mało na nową frakcję. Mogłaby to być natomiast subfrakcja. |
Kurek |
@Acid dragon Jaki inny kontynent? Ashan jest płaski i nie ma na nim innych lądów. Kolumb z księstwa byka był w błędzie. (tak na prawdę to się z Tobą zgadzam, ale inkwizytor na awatarze zobowiązuje). |
Górski |
Nowy kontynent (jak nie świat) jest możliwy. Zważywszy na to co się stało w M&M DM. Można byłoby zrobić jak w homm 4. Starożytni otwierają portale do nowego świata, bo na tym nie ma już nadzieji (z powodu złamania murów Sheog i inwazji demonów). Wtedy Ubi miałby szerokie pole do popisu. Zaletami takiego czegoś byłoby powrót do starego uniwersum. |
Tallos |
@Kurek, niekoniecznie. Ubi myślę ma talent do zmieniania charakterystyki frakcji (vide nekromanci), więc mogliby z Wolnych Miast uczynić coś innego niż powietrzną przystań. Aha, i Ashan to świat. Kontynent, na którym rozgrywa się MM, to Thailan. |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 |
temat: [zgadywanka] Kolejne możliwe frakcje w Ashanie | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel