Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 82 - 83 - 84 ... 135 - 136 - 137 | |
Kammer |
Nuda nad głową bardzo ładna, ta z czyszczeniem już bardziej logiczna. Nie czepiałbym się koloru, wszystko zależy od materiału. Osobiście najchętniej widziałbym tam coś z piaskowca. Model ulepszonego Lammasu jest zdecydowanie zbyt przebajerzony. Za dużo tam wszystkiego. A atak wręcz beznadziejny. Nic nie doleci do przeciwnika, bo ta... magia(?) rozlatuje się w powietrzu przed dotarciem do oponenta. |
Matheo |
Cytat: W Twoim mieście dominują kolory Może pomarańczowa kula? ciepłe. Kula, dla kontrastu, mogłaby mieć barwę z tej drugiej grupy. Lub z pogranicza. |
Nephretes |
Atak z bliska. (Może biała kula?) Ma ktoś pomysł na animację śmierci? Tylko jej brakuje do ukończenia jednostki. |
AmiDaDeer |
Dwa pomysły: 1. Dywan spopielony, mag spada z niego i umiera. 2. Dywan zwija się w rulon razem z magiem i razem upadają. |
mr_R |
może sprawić by kula "wchłaniała" maga? |
Nephretes |
Co powiecie na taki atak kociego zabójcy? (1 poziom) Model jeszcze nie skończony. Do maga wrócę jak będę lepszy z particlami. |
Warmonger |
Wygląda, jakby robił pajacyki. Powinien obiema rękami atakować do przodu. Jeśli chcesz zachować skok, niech wyprowadza cios znad głowy. |
Matheo |
Tak, czepiam się pierdół. Czy koteczek na pierwszym poziomie powinien mieć buty? Cytat: Nie wygląda na zabójcę, ani trochę. Kotowate nie pasują do tej roli. To bardziej strażnik, np. taki który strzeże wejścia. Mógłby atakować z półobrotu.
Co powiecie na taki atak kociego zabójcy |
Nephretes |
Cytat: Tak, czepiam się pierdół. Czy koteczek na pierwszym poziomie powinien mieć buty? Cytat: Czym są koty jak nie cichymi zabójcami.
Kotowate nie pasują do tej roli |
Matheo |
Wiem jak wyglądają jednostki pierwszego poziomu :) Jest taka bajka "Kot w butach". Ten tytuł świadczy o tym, że jest absolutny ewenement. Zauważ, że wstawiłeś jednostki humanoidalne - ludzkie. Kotołak to chyba jednak w większej mierze kot. Cytat: Twój jest napakowany, muskularny. Budową przypomina Rakszasę z HV a im daleko do zabójców :)
Czym są koty jak nie cichymi zabójcami. |
Warmonger |
Kot w Butach powinien być na 7. poziomie, ewentualnie stanowić bohatera kampanii ;) |
AmiDaDeer |
Kotołak na pierwszym poziomie to zły pomysł. Graczom będzie się kojarzył bardziej z wysokopoziomowymi jednostkami. |
Nephretes |
Na którym poziomie byś go zatem widział? |
AmiDaDeer |
Piąty bądź szósty, i to jako rakshasa. Coś w rodzaju konkurencji dla minotaurów. |
Nephretes |
W takim wypadku musiałbym trochę dopakować model. Jak sądzę druga para rąk będzie kiepskim pomysłem dla ulepszenia? |
AmiDaDeer |
Tak, kiepskim, bo będzie za bardzo przypominać wtedy nagę. Ogólnie dałbym też stworzeniu inną broń. |
Kammer |
A może bicze? |
Matheo |
Cytat: Co byś powiedział na bardziej dziką jednostkę?W takim wypadku musiałbym trochę dopakować model. Jak sądzę druga para rąk będzie kiepskim pomysłem dla ulepszenia? Np taką, która poruszałaby się na czterech kończynach a podczas ataku i nudy stałaby na dwóch nogach? Dzięki temu unikną byś podobieństw do jakichkolwiek poczwar z gier HoMM, bo czegoś takiego jeszcze nie było. Edit: Można by się wzorować na nieulepszonej Rakszasie z Heroes V: link link link |
AmiDaDeer |
Może warto teraz rozplanować, jakie jednostki powinny się znaleźć, a jakie nie? Oto moje propozycje, na podstawie wytycznych Hoty, wraz z komentarzem (numery nie oznaczają poziomów): 1. Wężoczłek. Występowali w MM8, ich nazwa i wygląd sugerują wprost, co to jest. 2. Osa. Patrz wyżej. 3. Duch pustyni. Nie występowali w żadnym MM, ale model jest bardzo wyraźny, a nazwa jest prosta, oczywista i pasująca do miasta. 4. Rakszasa. Występowała ona w późniejszych częściach HoMM, miała wystąpić w HoMM5 made by NWC. Można ją również znaleźć w MM1. Dość łatwo kojarzona w ogólnym fantasy jednostka. 5. Lammasu. Występowało w HoMM6, dość znana w fantastyce jednostka. Model jednak wypadałoby nieco poprawić. 6. Mag pustyni. Dość oczywiste stworzenie. 7. Skorpion. Występował w serii MM (m.in. w MM1), miał wystąpić w pewnym etapie prac w HoMM3. Dość oczywisty stwór, można połączyć go również z ludzką postacią, by był oryginalniejszy. 8. Gnom. Oczywista rasa, występowała w wielu częściach MM. 9. Kobold. Patrz wyżej. 10. Modliszka. Występowała w MM oraz w HoMM4, można ją połączyć fabularnie z osami. 11. Czerw. Oczywisty stwór, występował m.in. w MM1, można go znaleźć w D&D. Sztandarowy potwór fantasy. 12. Dinozaur. Może jeździec dinozaura? Mógłby pasować do pustynnych klimatów. |
Biros12 |
Mi ta jednostka nie przypomina żadnej z H5, nie ma sensu zmieniać wszystkiego dlatego, że ktoś stara się być głosem ludu. Co do jednostki to może dać jej kastety? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 82 - 83 - 84 ... 135 - 136 - 137 |
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel