Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 70 - 71 - 72 ... 135 - 136 - 137 | |
Baloq |
Ogólnie rewelacja, mógłby tylko trochę dłużej pozostać w "zastoju", coś jak śmierć żywiołaka lodu. |
Matheo |
Rewelacyjny model i tekstury. Animacja otrzymywania obrażeń bardzo dobra. Jeśli chodzi o animację śmierci, to chyba za dużo tych kawałeczków dodałeś. Może lepiej by to wyglądało, gdyby jednostka rozpadła się na kilka większych części. |
Nephretes |
Klatka więcej Nad redukcją odłamków się zastanowię, co uważają inni? |
Warmonger |
Niczego nie redukuj, jest doskonale :) |
Kuririn |
Tak Filipku z konopii:P niczego już nie poprawiaj bo popsujesz :P Btw, co do poprawy, on za szeroko się niby nie rozsypuje? |
Eggyslav |
Wygląda to fajnie, ale coś mi nie pasuje, Lamassu się rozsypuje tutaj jak szkło, a nie jak kamień, może rzeczywiście lepiej by było gdyby się rozpadał na parę dużych kawałków.... Alternatywnie mógłbyś zrobić animację jak u gargulca, ze zmianą koloru na jakiś jednolity, przygaszony kolor, i dopiero potem niech się sypie. Kolejny pomysł: a co jeśli Lammasu po śmierci zamieniało by się w piasek, lub pył, a potem ten pył by się rozwiewał? |
Matheo |
Cytat: Fakt, obecnie wygląda to tak, jakby był zrobiony ze szkła.Wygląda to fajnie, ale coś mi nie pasuje, Lamassu się rozsypuje tutaj jak szkło, a nie jak kamień, może rzeczywiście lepiej by było gdyby się rozpadał na parę dużych kawałków.... Cytat: Wtedy będzie wyglądać tak samo jak Gargulec a chyba nie o to chodzi.Alternatywnie mógłbyś zrobić animację jak u gargulca, ze zmianą koloru na jakiś jednolity, przygaszony kolor, i dopiero potem niech się sypie. Cytat: Też chciałem to zaproponować, ale wydawało mi się, że jest to zbyt trudne do wykonania.Kolejny pomysł: a co jeśli Lammasu po śmierci zamieniało by się w piasek, lub pył, a potem ten pył by się rozwiewał? Lamassu ma pęknięcia na całym ciele. Mogłoby się wydawać, że powinien się rozpadać wzdłuż tych pęknięć. Mogłoby być ciekawie, gdyby tak jednostka najpierw rozpadała się na kilka dużych kawałków, które po chwili zamieniały by się setki mniejszych kawałeczków. Zrobisz jak uważasz, przekazuje tylko obiekcje :) EDIT: Jeśli Hobbit i Kuririn są za, to może faktycznie zostaw jak jest, oni lepiej się na tym znają :) |
AmiDaDeer |
Albo niech zostanie tak, albo niech zmienia się w pył. |
The Doom |
I ja sugeruję zostawić animację taką, jaka jest teraz. |
Nephretes |
Animacja śmierci zostanie zatem taka jak jest aktualnie. Dopiero eksploruję system cząsteczek w blenderze, więc na ten moment nie potrafię zrobić wszystkiego co bym chciał. Niewykluczone, że w przyszłości się to zmieni. |
Nephretes |
Def lamassu jest już prawie gotowy. Co powiecie na takie animacje? Obrona: Atak: Nuda: |
Aayren |
Atak świetny. W obronie trochę bardziej zakrzywiłbym skrzydła wokół głowy, ale z drugiej strony teraz wygląda to jak nastawianie tych skrzydeł by przeciwnik się na nie nadział - w sumie też fajny pomysł. Co do nudy... nie przekonuje mnie. Może takie końskie machnięcie tylną nogą? |
Warmonger |
Aayren dobrze gada. Wylegujący się posąg wygląda raczej mało dostojnie. |
Nephretes |
Właściwie to mam już taką animację, ale jakoś mi się nie podobała. Po dopracowaniu stwierdzam, że jednak może być też tak : |
Warmonger |
Na przednich łapach ma wrotki, czy jak? Niech stoi stabilnie, może co najwyżej uginać kolana. |
Nephretes |
Def już jest. Swoją drogą. Ma ktoś może dobry pomysł na nową rasę przewodnią Oasis? Bezlicy, chociaż ciekawi, nijak nie pasują do świata M&M. Poza tym lewitacja i inne bajery także dyskwalifikują ich jako sensowną rasę. To czego szukam to rasa, która występowała w tym świecie wcześniej i przywodzi jakieś skojarzenia. Nie musi być to nawet konkretna kreatura, ale idea, która spina miasto w całość. Kiedy mówimy o skojarzeniach mam na myśli Rampart- elfy Castle- ludzie Cove- piraci. Oasis czegoś takiego nie posiada, tylko opiera się na pewnej sub-idei związanej z handlem/niewolnictwem. Temat jaki teraz poruszam wynika z moich rozmów z Hotą i muszę przyznać im rację. Trzeba przebudować miasto pod względem koncepcyjnym. Póki co zastanawiam się nad przeniesieniem miasta na teren podobny jak u Czarodzieja z H2. Po pierwsze rozwiązuje to problemy związane z piaskiem jako pasującym estetycznie terenem, acz nie pod względem mechaniki i odróżnia także je od bastionu, którego myślę, że się doczekamy. Niestety nie znam za dobrze świata MM i jako rasa przewodnia przychodzą mi tylko do głowy niziołki. |
desmond |
Może ludzie stylizowani na Hindusów jak w MM6: Niziołki mają już swoją krainę, tj. Eeofol, więc trudno będzie wytłumaczyć ich obecność w Oazie. Albo yuan-ti? |
Nephretes |
Problem w tym, że ludzi mamy już bardzo dużo. Sam się głowię czy istnieje jakaś inna rasa, która występowała w świecie M&M i pasowałaby do stylu budynków w Oazie. Przeszukałem bestariusze MM i może koboldy? Pasują do środowiska, natomiast nie wiem czy nie są zbyt prymitywne na miasto magiczne. |
Matheo |
Weź Wężoludzi na rasę przewodnią ;) Tylko wzoruj się na Lochu i Cytadeli a nie na Zamku i Bastionie ;) |
Górski |
To może yuan-ti? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 70 - 71 - 72 ... 135 - 136 - 137 |
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel