Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Bastion Town komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 32 - 33 - 34 | |
edeksumo |
http://zapodaj.net/2c77b5702c83e.jpg.html Jak prezentuje się młyn? Dobra kolorystyka i perspektywa? (przy wodzie muszę poprawić. http://zapodaj.net/8aaceb537498f.jpg.html Tak teraz prezentuje się miasto na mapie. |
AmiDaDeer |
Zastosowałeś antyaliasing? |
edeksumo |
Tak przy jednym i przy drugim. |
AmiDaDeer |
Kompletnie tego nie widać, więc chyba jednak nie zastosowałeś... albo coś Ci nie działa. |
Drwal |
Te ciemnofioletowe siedlisko w lewym dolnym rogu bardzo nie pasuje do całości. I nie chodzi tu tylko nawet o kolory, ale rodzaj budynku. Zdecydowanie odstaje od reszty. Osobiście zrezygnowałbym z niego. Jeśli chodzi o miasto na mapie przygody, to nie jest najgorzej. Niemniej wolałbym jakbyś pokazał je obok innych miast. Porównywanie zwykle jest najlepszą formą oceniania. :) Bez tego, przyczepiłbym się do kolorystyki. Zobacz jak wygląda ono w ekranie miasta - to zupełnie inny kolor. Czy oryginalne miasta na mapie przygody i w głównym ekranie aż tak bardzo się różnią? Są bardzo podobne, nie wiem skąd pomysł na zupełnie inną realizację. |
edeksumo |
Przy którym tego nie widać? @up nie otrzymałem w spadku oryginalnych tekstur więc staram się to jakoś odtworzyć. Dlatego pokazuje i czekam na propozycje co poprawić i w którą stronę. Co do siedliska ono było, jest i będzie. |
Drwal |
Właśnie chodzi mi o te tekstury, zbyt bardzo się różnią. Same miasto na mapie przygody wygląda w miarę dobrze. Oczywiście można by trochę zmienić kąt, czy też szczegóły, ale ogólnie model budynku jest akceptowalny. Poeksperymentowałbym jednak jeszcze z teksturami. :) |
edeksumo |
Postaram się coś zmienić, co do perspektywy, jest prawie taka sama jak innych zamków o planie czworoboku w podstawie. A młyn? Edit http://zapodaj.net/b7d8ccfde71b2.jpg.html A teraz? |
AmiDaDeer |
edeksumo: Najbardziej mi się to rzuca w oczy przy młynie.
Przy którym tego nie widać? |
Biros12 |
Co do tej groty w prawym dolnym rogu to się nie zgodzę. Może stylistycznie i kolorystycznie odstaje od reszty to mimo wszytko nie razi w oczy, a stanowi mały akcencik nad, ta dość monotonna kolorystycznie, kompozycją. Magiczne miejsce na uboczu zupełnie poza miastem. Jedyne co mi nie pasuje, tak jak już wcześniej zwróciłem uwagę, to stworzenia. I tu się prosi o jakiegoś potwora rodem z katakumb... może jakiś humanoid/skorupiak? psy Anubisa? |
Warmonger |
W poprzedniej wersji były Sfinsky, chyba najbardziej rozpoznawalne egipskie stwory. Wyleciały, bo były brzydkie :P |
edeksumo |
Sfinksy prawdopodobnie wroca ale inne, (sam bede je robil) i zastapia falconow. @ hobbit Mozliwe ze tak wyglada poniewaz przy pomocy gimpa zmienialem palete barw aby pasowaly do miasta. |
AmiDaDeer |
Paleta barw nie ma nic do rzeczy. Krawędzie poszczególnych elementów modelu są zbyt wyraźne. To jest typowe dla antyaliasingu. |
edeksumo |
Poprawiłem młyn, i część obiektów na mapie, jak to teraz wygląda? Co jeszcze poprawić? Co do line-upu planuje zastąpić falkonów sfinksami (ale nie tymi co były)coś w ten deseń ale bez skrzydeł http://www.turbosquid.com/3d-models/3d-sphinx-model/778805 co o tym sądzicie? http://zapodaj.net/743de51000bea.jpg.html http://zapodaj.net/d489730a3a4e4.jpg.html http://zapodaj.net/3fa2e11356a29.jpg.html http://zapodaj.net/ee727c744855e.jpg.html http://zapodaj.net/dd88dd3311e28.jpg.html http://zapodaj.net/82eca0a79fe52.jpg.html |
Mad Hatter |
Patrząc na twoje rzuty co mnie przykuło to zawartość pulpitu "Kurka wodna 3" Rulez; Jak sfinks to może wersja ulepszona będzie miała skrzydła? Miasto na mapie prezentuje się ładnie ale bym popracował nad teksturą. |
witchking |
Może coś w tym stylu |
Warmonger |
Duże piersi są fajne, ale tym razem chyba przesadziłeś ;) Poza tym - model bardzo dobry. |
witchking |
Model nie mój, ale Hoty. To tylko przykład w którym kierunku można iść. |
AmiDaDeer |
O tak, teraz po poprawkach wygląda to naprawdę dobrze. |
Drwal |
Młyn pasuje bardzo dobrze, widać dużą poprawę w stosunku do tego co było. :) Co do miasta na mapie przygody: jest też lepiej, ale ciągle to nie jest na tyle bliska tekstura, by było idealnie. Idziesz jednak w dobrym kierunku. Tamta pomarańczowa była dobra, ale dla Oasis, a nie egipskiego Bastionu. :) Co do modelów HotA, pasowałyby idealnie do tego miasta. Zresztą Egipt bez Sfinksów, to nie Egipt. xD |
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 32 - 33 - 34 |
temat: [VCMI/projekt] Bastion Town | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel