Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Bastion Town komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 32 - 33 - 34 | |
xardas33 |
Żebym to ja miał czas dojść do takiego poziomu wysokiego graficznego jak niektórzy to może sam bym coś porobił eh... Ale niestety brak czasu. Pylon? Dziwna nazwa... Może Pałac? Bo raczej nie Dom Faraona, Nil a może... Świątynia? Wrota Pustyni? Albo jakaś dziwna nazwa :) |
Baloq |
Większość miast ma swoją nazwę od jakiejś warowni tudzież budynku. Pałac by się nadawał, ale ma mało pustynny wydźwięk moim zdaniem. Piramida bardziej nadaje się na siedlisko niż nazwę miasta. Grobowiec czy Świątynia - podobnie (chociaż Tomb pasuje). Pylon jest może trochę egzotyczny, ale idealnie łączy ze sobą koncepcję pałacu oraz świątyni, jednocześnie trzymając egipski klimat, nie gorzej niż piramida. |
Matheo |
Pałac zajęte, Świątynia ok sam to proponowałem. Na razie nie ma czego nazywać... |
krasnolud99 |
Czy miasto rozwija się do przodu? Bo przez długi czas nic nie słychać |
Kammer |
A można rozwijać się do tyłu? Osobiście wątpię w to, bo lidera tak jakby nie ma. |
edeksumo |
Zapraszam do testowania, http://zapodaj.net/4707f25d64364.jpg.html http://zapodaj.net/79b53cecbbbbb.jpg.html http://zapodaj.net/4876e3ead41bd.jpg.html http://zapodaj.net/1c8e80fec934e.jpg.html http://zapodaj.net/1d3b4cefedab2.jpg.html http://sendfile.pl/161978/Bastion.zip Planowałem wydać to miasto wraz z dwoma innymi, lecz opinia pewnych użytkowników powiedziała mi że są za słabe, może jak uda mi się ogarnąć blendera do poziomu twórcy oazy to wydam moje miasta. Jeśli są jacyś chętni to mogę pokazać parę screenów z moich miast. |
Kammer |
:o To działa... częściowo. :P Przede wszystkim - przekonwersuj wszystkie pliki te jsony do UTF-8. Inaczej będzie ucinać polskie znaki, jak teraz. |
Warmonger |
Dlaczego miasto typu Bastion nazywa się Oasis? :P Poza tym wygląda całkiem nieźle, sprawdzę. |
edeksumo |
@kammer Z tym miałem wielkie problemy, i dalej nie wiem jak to zrobić, jak wiesz jakim programem mogę to zrobić to zajmę się tym. @Warmonger To tylko nazwa miasta xD Paru rzeczy tu brakuje, (bohaterowie, na mapie i podczas bitwy, miasto nie rozbudowane na mapie). |
Kammer |
1. Otwierasz w Notepadzie++; 2. Ctrl + A; 3. Ctrl + C; 4. Format -> Koduj w UTF-8 (bez BOM); 5. Ctrl + V; 6. Ctrl + S; 7. Gotowe. |
voncur |
No i super, kolejne prawie gotowe miasto. Tylko te skarabeusze takie brzydkie. |
Warmonger |
Dobra robota. Mam kilka uwag: 1. Skarabeusze wyglądają jak efekt błędu w programie graficznym tudzież konwersji :P Do kasacji. 2. Awatarzy Sekhmet ujdą (choć przemianowałbym je na kapłanki), ale Sfinksy potrzebują liftingu. Poza tym jednostki są w porządku. 3. Budynki na mapie przygody niestety nie do odratowania. 4. Portrety bohaterów - wyszperane w internecie, ale dają radę. 5. I jeszcze polska wersja językowa - fajnie, ale bez angielskiej raczej mod nie zyska popularności. Mody wrzucane na serwer VCMI muszą być po angielsku, ale mogą mieć tłumaczenie. 6. Wydaje mi się, że niewolnicy mają zbyt wysokie AI value - porównaj z innymi stworzeniami w CRTRAITS.txt. |
Serd |
Warmonger: Dlaczego miasto typu Bastion nazywa się Oasis? U mnie, Warmongerze nazywa się ono "PAWILON" :) |
edeksumo |
Pomyślę nad angielską wersją. Co do skarabeuszy to nic lepszego nie stworze, przynajmniej w najbliższym czasie, to samo tyczy się budynków na mapie, z tym ai value też postaram się zmienić chociaż to i tak było dla mnie zagadką jak to wyliczyć. Jutro może wrzucę poprawioną polską wersję i angielską. A jak z tragiczną wodą w mieście? |
zeryss |
Very good work))) |
mr_R |
trochę się przyczepie do nazw jednostek: 1. na samym początku uderzyło mnie, że falconi są Seta, a nie Horusa, pomijam to, że mitologii świata Antagrichu nie istnieją jako tacy bogowie. 2. nie pasuję mi nazwa awatary do sekment (bardziej proponowałbym opiekunki=> kapłanki) 3. kolejny zarzut mam do opiekunów. O ile nazwa podstawowej formy mi się podoba, to rozwinięcie już nie (może przemianować ich na strażników) 4. na koniec dodam, że nie podoba mi się nazwa ulepszenia wielbłądów. Zbitek słów dziwnie brzmi, a do tego uczniowie jako kolejna forma. Moją opinią powinny się zwać treser wielbłądów => beduin. Jeżeli chodzi o grafiki to można się przyczepić się tylko do skarabeuszy i sfinksów). Ja bym także ulepszonym falkonom zmienił kolor upierzenia z czarnego na złoty- srebrny (w skrócie jasny i kolorowy) |
krasnolud99 |
Czas na to bym ja się przyczepił: 1.oczywiście wygląd skarabeusza. On w ogóle nie pokazuje niczego co pokazuje reszta jednostek z H3. 2.jednostki są za słabe. Wszystkie jednostki (nawet 7 poziomowe) są słabe. Nie chodzi mi tu o wygląd tylko o życie i atak. 11 faunów z grove zabiło mi dwóch falconów za pierwszym razem. Co do ataku to jeżeli nie ma się dużo jednostek (danego poziomu) to nie idzie kogoś lepszego zabić bez dużych strat 3.no i pawilon nie jest kompatybilny z innymi fanowskimi miastami 4.co do nazw nie będę się przyczepiał mocno, ale wolałbym żeby były po angielsku 5.reszta jest spoko tylko popracuj nad wyglądem bohatera na mapie. Wygląda zbyt mrocznie jak na egipcjanina |
Warmonger |
Cytat: Tego nie zauważyłem, a to czemu?
pawilon nie jest kompatybilny z innymi fanowskimi miastami |
Zibi17k |
Długo czekałem na grywalną, publiczną wersje nowego miasto. Bastion, Oasis, Przepaść czy Kronverk a może w końcu publiczny Forge lub Preserve. Bastion jak już wiele osób zauważyło parę błędów jest, ale najważniejsze, że wszystko działa ;) Co do kompatybilności ja nie mam problemów z Cove,Grove i old Preserve (wersje dostępne na http://wiki.vcmi.eu/index.php?title=Mod_list) A jeśli chodzi o błędy Skarabeusze u mnie mają czarny def, a to chyba nie było zamierzane ;p Jak słusznie zauważył krasnolud99 bohater na mapie przygody jest trochę zbyt mroczny ;p Reszta to szczegóły ps. Teraz czekam tylko na angielską wersje tego miasta ;) |
edeksumo |
Czarny def skarabeuszy? Prosił bym o screena. Miasto jest kompatybilne z innymi modyfikacjami. Update: http://sendfile.pl/163402/Bastion.zip Changelog - nowa woda dzięki DJ z HC - nowe ikonki miasta - poprawione ai value opiekuna i opiekuna słońca - poprawiona ikona specjalizacji Ameszy - drobne poprawki na ekranie miasta by wyzbyć się zielonych pikseli - poprawione pliki json, teraz nie powinno ucinać nazw Co do angielskiej wersji wydam ją gdy uda mi się zrobić, bohatera na mapie i w walce, skarabeusze, obiekty na mapie. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 32 - 33 - 34 |
temat: [VCMI/projekt] Bastion Town | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel