Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Kronverk komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 ... 26 - 27 - 28 | |
Baloq |
Miasta nie czyni, ale nadaje mu klimat. Swoją drogą to było tylko wtrącenie i nie rozumiem uwagi. |
AmiDaDeer |
Chciałem tylko zwrócić uwagę, że miasto nie może opierać się na założeniu "Zrobimy zamek na terenie x", bo wtedy wyjdzie lipa, a nie miasto. I mam nadzieję że jeżeli ktoś tutaj zamierza zaczynać jakiś projekt nowego miasta, nie będzie go tworzył na takiej zasadzie. |
Warmonger |
Cytat: Można też dać je jako jednostkę frakcji niewystępującą w mieście albo jednostkę 8. poziomu. VCMI daje tu spore możliwości, jeśli tylko chcecie robić grafiki, to każda jednostka się zmieści w grze ;)Cóż, tak wogóle to magmowe smoki można byłoby by dać jako jednostkę neutralną. Cytat: +1
miasto nie może opierać się na założeniu "Zrobimy zamek na terenie x", bo wtedy wyjdzie lipa, a nie miasto |
mr_R |
Ja bym się nie zakładał Hobbit, patrz na oazę Neprethesa. |
Warmonger |
Nephretes jednak zdecydował się na motywy arabskie i dodał tego nietrywialny line-up (beztwarzy, robale), więc jest w tym już jakaś wizja. Ale nad takimi rzeczami trzeba się dłużej zastanowić i dokładnie przemyśleć pomysł. |
mr_R |
jednak podstawą pomysłu było zrobienie miasta na pustyni... |
AmiDaDeer |
A podstawą nie było miasto z motywami arabskimi? |
Bacus |
Hobbit: A podstawą nie było miasto z motywami arabskimi? Nephretes: Pomysł na miasto wziął się u mnie po krótkiej sesji w II akcie diablo 2. Tak jak panowie z Woga nie dokończyli bastionu zgadzam się, że w grze brakuje miasta związanego z pustynią. Moją intencją nie jest stworzenie kolejnego "odtworzenia bastionu vol.x". Chciałbym stworzyć coś nowego, co wykorzystywało by koncept miasta w skale. Co do samych mieszkańców bardziej inspirowałaby mnie kultura arabska, chociaż jeśli jesteś w stanie się podzielić grafikami w stylu egipskim chętnie się im przyjrzę i może będą odpowiednie, fajnie gdybyś mógł wyeksportować je do formatu który obsługuje Blender. Czyli inspiracją dla Nepha, było bardziej pustynne Lut Gholen niż kultura arabska, którą dobrał jako pasującą do pustyni. |
Matheo |
Pustynia to ekosystem, który stwarza ogrom możliwości. Nephretesowi nie chodziło o teren, tylko o bacground/ klimat. Oaza do tej pory nie ma terenu natywnego. |
Górski |
W ogóle to jedno pytanie. Tu dyskusje, i dyskusje, a czy projekt idzie do przodu ? |
Matheo |
Każdy kiedyś się zestarzeje. Ty również, to oczywiste. Jednak z dnia na dzień nie widać żadnej różnicy. |
caladan |
A nie zastanawialiście nad jednostką 7 poziomu jako olbrzymiego kreta. |
Górski |
@Matheo A co w tym było dziecinnego? Pytam się czy projekt idzie do przodu, ponieważ jak pamiętam Pointer szuka grafików. Nie chodziło mi o to żeby komuś dogryźć czy coś, tylko to zwykłe pytanie.Wogóle to przemyśl to co chcesz napisać, bo w Crater Towns też coś się czepiałeś. |
Baloq |
Górski: Wogóle to są takie małe błotne stworzonka, które rodzą się za każdym razem gdy ktoś wypowie ich imię. Ten błąd jak żaden inny strasznie daje po oczach. |
Fandor |
Mam tzw. mindfuck, który koncept został zaakceptowany. Miały być czerwone krasnoludy (mimo walki wielu fanów mrocznych), a teraz chyba jednak będzie odtworzenie miasta HotA Crew. W sumie bez względu na to co będzie jestem przeciwny Cabirom i Smokom w tym mieście. |
krasnolud99 |
Czemu tło orginalne stworzone do tego miasta nie zostało użyte? |
witchking |
Zaczynam rozumieć antypatie Acida do pewnej rasy. A co nazywasz : "tłem orginalnym"? Tło które pojawiło się na stronie nowych miast moim zdaniem jest średniej jakości. Hota prawdopodobnie stworzyła by coś innego. Zresztą to tj grafiki prawa ma właśnie Hota. Zresztą autor miasta pewnie wytłumaczy Ci to lepiej. Pointer jeśli jesteś zainteresowany grafiką 3d to zgłoś się do mnie, chętnie dam Ci kilka wskazówek. |
krasnolud99 |
Tłem oryginalnym nazywam to |
Warmonger |
Przecież to rozpikselizowane paskudztwo, nie ma co go reanimować. |
krasnolud99 |
A co wy na to żeby dodać na 7 poziom kogoś takiego |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 ... 26 - 27 - 28 |
temat: [VCMI/projekt] Kronverk | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel