Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 39 - 40 - 41 ... 135 - 136 - 137 | |
voncur |
Ta opcja chrzaszcza kamikadze w przeniesieniu do h3, to albo oddawałbym 15% otrzymanego dmg, albo za każdą martwą jednostke ileś % hp bądź ptk hp zostało by odejmowane agresorowi, ofc melee. |
Fandor |
Opcja kamikaze jest dobra gdy mamy system pojedynczych jednostek, a nie oddziałów, taka umiejętność w Heroes to co najwyżej dla dowódców, przynajmniej według mnie. |
GRYFFF |
Propozycje alternatywnych jednostek dla Oasis + właściwości specjalne: 1- Ognista mrówka, ulepszenie: mrówka faraona – 2.gi lub 3.ci poziom Atak dystansowy kwasem lub płonącymi włóczniami. ( kwas redukuje obroną o 30% a ogniste włócznie łamią morale + duże obrażenia na małym dystansie ) Połączenie owada i człowieka, możliwe złote opancerzenie po ulepszeniu w stylu egipskim. 2 - Wielki rój – miast jednej jednostki 6.ść skupionym w pojedyńczym polu Mogą być wzywane jednorazowo prze królową roju oraz magów pustyni. Liczba zależna od ilości jednostek które je wzywają. O 60 % redukują siłę wrogiego ataku ( niewielkie rozmiary utrudniają trafienie ) + Wrażliwe na ogień. Połączenie kilku robali: skarabeusz i osa + kobra. 3 – Nosorożec szturmowy, ulepszenie: nubijski nosorożec –5.ty lub 6.ty poziom. Zdolność: taran – odpycha inne wrogie jednostki przyległe do głównego celu zadając im o 50% mniejsze obrażenia + Może atakować bramę podczas oblężenia. Kolczaste płyty w formie opancerzenia, po ulepszeniu masywny hełm. |
Nephretes |
Miałem jakiś czas temu odnieść się do waszych pomysłów, ale póki co cały intelekt pożytkuję na studia i nie mogę się za to zabrać. W każdym razie zawsze mile są one widziane i wszystko zbieram na lepszy moment. Mogłem za to zabrać się za dziubanie, żeby Oaza nie stała w miejscu: Dodziubane więzienie, ratusz i karawanseraj. Dodam, że zmieniłem trochę tło, bo na poprzednim nie udało mi się wszystkiego zmieścić.. @Edit: Jeszcze domki podczas rozbudowy: @Edit2: I zamek: |
Demorator |
Nie wiem co studiujesz, ale jak tak dalej pójdzie, to będziesz mógł rzucić uczelnie i zostać grafikiem komputerowym. Cud, miód i mleko. |
voncur |
Bardzo fajne, tylko w tym wiezieniu, o co chodzi z klatką cerberów i 3 wieżami? |
Matheo |
To jest spacerniak :) ogrodzony teren, po którym chodzą więźniowie a wierze są oczywiście strażnicze. Nephretes, czapki z głów. Twoje budynki są dopracowane do najdrobniejszych szczegółów. Oczu od nich nie można oderwać. Szczególnie zamek wygląda niesamowicie. EDIT: Domki są super, będą wyglądać znacznie lepiej niż namioty. |
TopFunny525 |
Jak na razie idzie ci rewelacyjnie! Sam klimat miasta jest niesamowity (nie mówiąc już o budynkach). Mam nadzieję, że projekt nie umrze śmiercią naturalną i, że uda ci się skończyć :P. Powodzenia |
Górski |
To wszystko wygląda bardzo zacnie :) |
GRYFFF |
Wszystko ładnie się komponuje, zamek robi wrażenie. Wpadł mi jeszcze pomysł na jednostkę pierwszego poziomu: Janczar, ulepszenie: sułtański janczar ( żmij czy tam wężoczłek wydaje wystarczająco silny na 3.ci poziom ) Janczarzy powinni mieć wysokie morale oraz duży zasięg ruchu( dobrze maszerują ). Proponuję pustynnego, brązowego gremlina, uzbrojonego w zagięty saraceński miecz i małą wiklinową tarczę. Jest to jednostka niewolnicza, więc można ich przerabiać z wszystkich formacji 1.szego poziomu, poza szkieletami. Budynek specjalny więzienie może mieć taką dodatkową właściwość, lub wewnętrzną rozbudowę, ulepszenie za dodatkową opłatą. |
caladan |
Akurat pomysł z janczarem nie jest głupi. Ale trzeba byłoby pod to zrobić fabułę. Imperium Osmańskie było ekspansywne. A Oasis jakie będzie.? Skąd będzie brało hurtem niewolników. Może zamiana jednostek na janczarów jak nekropolia?. |
GRYFFF |
Caladan - Wierne trzymanie się realiów historycznych jest zbędne. Chodzi jedynie o pasujące, ciekawe pomysły. Przerabianie na janczarów jest nieco podobnym pomysłem jak w nekropoli zbieranie wielu szkieletów. |
Hayven |
Akurat więzienie niekoniecznie. Prędzej jakaś akademia czy coś ;) Janczarzy rekrutowali się spośród dzieci wywodzących się z podbitych terenów, a nie z dorosłych. |
Nicolai |
@Up: Z tym się nie zgadzam, jakaś zgodność z pierwowzorem musi być. Przecież nie możemy dojść do takiej sytuacji, że nazwiemy jakąś jednostkę kirasjerem, a ona z kirasjerami nie ma nic wspólnego jak w H7. |
Degraf |
Zawsze to mogą być Ghilman, Ghulam, Mamelucy bądź Saqaliba. Wśród ludów muzułmańskich popularna była instytucja żołnierza-niewolnika, gdzie jednych szkolono od dzieciństwa a innych od momentu zniewolenia. Natomiast sama geneza nie jest ważna - bardziej ważny jest wygląd. Zatem Janczarzy powinni mieć te swoje charakterystyczne wysokie czapki, wąsik oraz szablę lub muszkiet i by było gites. |
GRYFFF |
Degraf – wysokie czapki, szabelki, zagięte buciki itp… niech ma, jak najbardziej . W Oasis ma nie być ludzi, więc wąsaty Beduin odpada :) Nic lepszego jak pustynny gremlin w ubraniu janczara nie widzę. Hayven – po co robić kolejny budynek specjalny, są wszystkie, ulepszenie więzienia to lepsza perspektywa. Tak pyzatym to strategia Fantazy a nie gra historyczna..z jakich to niby dzieci mają się rekrutować :) Najważniejszy jest pomysł. |
bRyland |
Wąsaty janczar beztwarzy <LOL> |
rtx |
Zawsze może mieć wąsy na patyku przymocowane do kołnierza. |
Nephretes |
Gildia też uzyskała trochę miłości i nadal jest chyba jednym z lepszych budynków jakie kiedykolwiek poczyniłem. Dla tych, którzy optowali za tym, aby znajdowała się na wodzie, nagie niewiasty 5 poziomu na pociechę. A już całkiem serio, jak wam się podoba? Dlaczego nie na wodzie? Zmianie uległo tło (tak, znowu i tak, zwie się to masochizm) i przez ograniczoną ilość wody nie prezentowała się dobrze. Edit: Mój ulubiony budynek, więc HD dla ciekawych: https://www.dropbox.com/s/0jm1dlkudavzjnl/hihi2.png?dl=0 |
Górski |
Wygląda to naprawde fajnie :). |
strona: 1 - 2 - 3 ... 39 - 40 - 41 ... 135 - 136 - 137 |
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel