Witaj Nieznajomy!
|
temat: Heroes 7 komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 19 - 20 - 21 ... 105 - 106 - 107 | |
AmiDaDeer |
Wiecie, niegranie w jakąś grę tylko dlatego, że nie będzie krasnoludów, a zamiast jednorożców mamy mieć jelonki, wydaje mi się trochę dziecinne i mijające z celem grania w gry. :P |
Zehir-12 |
@Up Ja osobiście tak nie uważam. Jeżeli gra będzie dobra, to będzie się w nią fajnie grało niezależnie od ras. Ale mówię tylko że takie osoby mogą się zdarzyć. |
Wellplay |
@Zehir-12 fani będą tylko glosować nad jednostkami frakcji które wybierali. A te co są w grze dzięki developerom to już nie. |
Nicolai |
Zehir-12: W sumie na chwilę obecną dwa z trzech głosowań idą nie po mojej myśli, ale obrażanie się z tego powodu uważam za dziecinadę. Oczywiście mam dziwne wrażenie, że w ostatecznym rozrachunku to Soft:Ubi wybrało line-up za nas, ale umiem się z tym pogodzić. W poprzednich częściach nie mieliśmy w ogóle wpływu i jakoś żyliśmy.Jak dla mnie jedyne co (na dzień dzisiejszy) może zaszkodzić wysokim zarobkom z H7 to te całe głosowania. Wyobraźmy sobie, że takich głosowań będzie jeszcze dwa, czyli razem 5 (...) I taki sobie fan Heroes - pan Z bierze tak jak zapewne wszyscy udział w głosowaniach. Okazuje się, że każde głosowanie idzie zupełnie nie po jego myśli i wychodzi na to, że w grze nie znajdą się przez niego lubiane krasnoludy i lochy/demony oraz do gry wejdą 3 rasy z kiepskimi jego zdaniem line-upami. Darkem: Sanktuarium to smutna sprawa, kiedy przedstawiono line-up graczom to nie mieli na celu usłyszenie uwag i rozpatrzenie ich. Oni postawili fanów przed faktem dokonanym i chcieli przeciągnąć fanów na swoją stronę.Przestańmy narzekać, bo gdy w końcu fani mają realny głos w sprawie nowych herosów część z nas jest znów niezadowolona. Wolelibyście powtórkę Sanktuarium? Sytuację, w której dobre miasto zostało zniszczone przez olanie fanów i ich postulatów? Raczej nie... Jednak te głosowania też mają swoje wady. Głosujemy w ciemno i Ubi widzi w tym sens. Mieli powiedzieć więcej o konceptach frakcji, ale zrezygnowali z tego, bo mogłoby to wpływać na głosowanie... no kurde. Poza tym przez dwa tygodnie nie wiedzieliśmy czym jest Korzenny Wąż, a czym Szmaragdowy Rycerz. Poza tym wierzę, że Soft:Ubi wybierając jednostki kieruje się lepszymi kryteriami niż "lubię Jednorożce" i wolałbym jakby oni decydowali. Wprawdzie Soft:Ubi potrafi wypuścić buble pokroju line-upu Sanktuarium, ale gracze w cale lepiej nie decydują. |
Zehir-12 |
http://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/discover-dungeon Ubi znów zanudza nas opisem frakcji :P A ja tu czekam na jednostki akademii!!! A wracając jeszcze do tego: To zdaje się, że znów jako wierzchowce otrzymamy wariacje zwykłego konia, a szkoda :( W H5 wierzchowce były genialne. U każdej rasy niepowtarzalne: - Ludzie - Koń - Inferno - brak - Loch - Jaszczur - Nekropolia - Mroczny koń (tu w sumie jedyna wariacja konia :P) - Akademia - Słoń - Sylwan - Jednorożec - Forteca - Mamut - Twierdza - Bizon, czy bawół :P Jedna z wielu rzeczy za które uwielbiam H5! Jak dla mnie część trzecia i piąta są na równym poziomie. Zobaczymy jak się spisze nasza wyczekiwana siódemeczka :P |
Nicolai |
Soft:Ubi: Oni w ogóle widzieli tego Ponurego Prześladowcę? W którym miejscu ma on kocie elementy wyglądu? W sumie gadzie też ciężko zauważyć.Grim Stalkers for instance – strange, feral creatures of equally feline and reptilian appearance, that the Dark Elves sometimes use as mounts. Soft:Ubi: Czytam i płaczę... Jak można zrobić ze ślepej żaby pieczarkę ;(I also heard stories about tribes of blind “Troglodytes” that are sometimes described as reptilian, sometimes compared to living fungi. If they do exist, I suppose they are probably minor Earth spirits, but it’s just as likely they are just an old folktale. Soft:Ubi: Chyba zrobię to samo i zagłuszę informacje dostarczane prze Soft:Ubi grzybkami.To help them live with Malassa’s gift, thev burn specific varieties of mushrooms and inhale the vapours. Soft:Ubi: Od kiedy lunatykowanie nobilituje? A tak na serio to już druga frakcja z kroczącymi w snach.Those who rise to the highest ranks undergo a secret ritual that lets them commune with Malassa, making them capable of dreamwalking. Soft:Ubi: Typowy objaw przedawkowania MLP...When the ritual is complete, their eyes become black and pupiless, and they never blink again. Soft:Ubi: Sekrety duszy? A co to takiego?Shadowbrand clan listen for secrets of the soul Soft:Ubi: Uszaci z huśtawką nastroi są neutralni, introwertycy są mistrzami prokrastynacji, a sadomasochiści to najbardziej agresywny szczep? Ciekawe, ale bez sensu...The political implications of these differences are (...) Soft:Ubi: Pamiętasz Menana, a Raelaga nie?I can’t quite remember who was ruling back in 660. Soft:Ubi: A już niektórzy przesądzili ich wyginięcie, chociaż jedna dobra wiadomość :)The children of Malassa are often said to be extinct, but the ones I saw in Konos were pretty spry. Soft:Ubi: Znowu Pustka? Ile można...
It could possibly be the first step towards a true remedy against Void curses, one that doesn’t require dangerous trips to the Spirit World to re-enact ancient wars. |
Alamar |
Nicolai: To akurat żart Marzhina z niektórych fanów, którzy biorą wszystkie opisy zbyt dosłownie. :PCzytam i płaczę... Jak można zrobić ze ślepej żaby pieczarkę ;( Nicolai: Akurat świadomy sen to bardzo cenna zdolność. Orki wkraczają do świata duchów poprzez sen, elfy zaś dzięki grzybkom. :POd kiedy lunatykowanie nobilituje? A tak na serio to już druga frakcja z kroczącymi w snach. Nicolai: To samo co głos serca. :PSekrety duszy? A co to takiego? Nicolai: Jako że w roku zakończenia Wojny pod Górami (702) klan Blizny Duszy wraz z Raelagiem zaprzedał swoje usługi Kha-Belethowi, to nie dziwota, że ich wyklęto.Pamiętasz Menana, a Raelaga nie? Co do zapomnienia - Pustka i wszystko jasne. Wszak w roku 660 Kapsar, Raelag i spółka walczyli z awatarem Pustki w Świecie Duchów. A Pustka ma to do siebie, że wymazuje wydarzenia z nią związane z pamięci uczestniczących w nich osób. Tym sposobem Vein nie pamiętał o Arianie w H6:50SoP, mimo że z nią się spotkał w DoC-u - nikt, kto uczestniczył w kampaniach przeciwko Heroldowi Pustki nie pamięta już, co się tam wydarzyło - dlatego nazwano te wydarzenia Zapomnianymi Wojnami. Jedynie zapiski takie jak Dziennik Sayuri pozwalają dowiedzieć się o owej kampanii. Nicolai: To akurat nawiązanie do MMX, gdzie Kaspar nie był w stanie uleczyć klątwy Pustki, która dotknęła pewną postać.Znowu Pustka? Ile można... Jak wiemy z H6:50SoP, taką chorobę można uleczyć w Świecie Duchów, ale łatwe to nie jest. |
Zehir-12 |
A jeszcze co do głosowań. Jeśli się zdarzy jeszcze jakieś na line-up to moim zdaniem nie powinni pod każdy wybór podpisywać rodzaju armii (defensywna, ofensywna, zrównoważona), tylko dać fanom głosować ze względu na jednostki, a potem niech Ubi sam wybierze według swojego gustu, jaka powinna być ta frakcja (wtedy moglibyśmy mieć elfy ofensywne z armią balansu, co było by fajną sprawą, ale po co xD). |
Degraf |
Co zaś samej gry no to mamy bolesne konsekwencja ograniczenia świata. Połowę rzeczy wyjaśniają smocze bóstwa i magia, drugą połowę pustka. Chociaż kontynentów może być sporo ciągle siedzimy na jednym a że fabuła nie idzie do przodu no to jest ciągły retcon. Ot gdybyśmy chociaż zmienili kontynent, gdzie państwa mają jakieś związki dyplomatyczne z tym kontynentem, ale przez własną politykę nie prowadzą zaawansowanych akcji, to już byłoby ciekawiej. I mogłyby tam być ciekawsze opcje jak wyrafinowane i cywilizowane zwierzoludy, insektoidalne istoty służące naturze, skrytobójcze trolle, barbarzyńskie niziołki-kanibale itd. No ale to byłby zbyt radykalny krok (w jakimś wywiadzie tłumaczyli się, że radykalnych zmian być nie może, bo gracze będą płakać o braku rycerzach w lśniących zbrojach). |
Demorator |
Niestety Ubi w tym przypadku ma rację. Wielu z tych "fanów", którzy tak zacięcie walczyli w głosowaniu, że aż się dublowali będzie płakać, bo: "nie ma Rycesza f słotej sproji" |
Nicolai |
Zehir-12: Bawół, angielski wyraz "buffalo" odnosi się do bizonów, żubrów oraz bawołów, ale to co dostaliśmy w TotE to niewątpliwie bawół. W każdym razie niby pomysł indywidualnych wierzchowców był fajny, ale czasami (raptor, słoń i mamut) średnio wychodził w praniu.- Twierdza - Bizon, czy bawół :P Zehir-12: Ogólnie te głosowania byłoby można usprawnić na sto różnych sposobów. Jednak Soft:Ubi jest głuchy na te sugestie i nadal musimy głosować w ciemno. Nic nie poradzimy, musimy nauczyć się z tym żyć.Jeśli się zdarzy jeszcze jakieś na line-up to moim zdaniem nie powinni pod każdy wybór podpisywać rodzaju armii (...), tylko dać fanom głosować ze względu na jednostki, a potem niech Ubi sam wybierze według swojego gustu, jaka powinna być ta frakcja (...). Degraf: Pustka to nie tyle wyjaśnienie fabularne co nowy dyżurny antagonista. Kiedyś mieliśmy Demony czyhające, by zniszczyć świat, teraz mamy Sandro, który chce wymazać wszystkie istnienie. A jak ma się fabułę tworzoną przez wiele niezależnych zespołów to mnogość kontynentów nie rozwiązałaby sprawy retconów ;)Połowę rzeczy wyjaśniają smocze bóstwa i magia, drugą połowę pustka. Chociaż kontynentów może być sporo ciągle siedzimy na jednym a że fabuła nie idzie do przodu no to jest ciągły retcon. Demorator: A czemu nazywasz ich "fanami", a nie fanami? To, że ludzie wolą Elfy od niziołczych jeźdźców bobaków to chyba naturalna rzecz w kręgach fantasy. Można mówić o zmianach w konwencji, ale na porzucenie Orków na rzecz rasy nobliwych termitów nie ma szans ;)Niestety Ubi w tym przypadku ma rację. Wielu z tych "fanów", którzy tak zacięcie walczyli w głosowaniu, że aż się dublowali będzie płakać, bo: "nie ma Rycesza f słotej sproji" Alamar: Mówimy o ludziach, którzy zrobili z Rusałki krzyżówkę gacka i begonii. Dlatego wolę popanikować zawczasu ;)To akurat żart Marzhina z niektórych fanów, którzy biorą wszystkie opisy zbyt dosłownie. :P Alamar: Może w odniesieniu do Ashanu tak, ale i tak średnio podobają mi się Majarze bis.Akurat świadomy sen to bardzo cenna zdolność. Orki wkraczają do świata duchów poprzez sen, elfy zaś dzięki grzybkom. :P Alamar: Wierzę na słowo, bo nie przypominam sobie, by były jakieś materiały mówiące kiedy Blizna Duszy przeszła na Chaotyczną Stronę Ashanu. Tylko była ta misja z H5, w której Agrael dopiero zaczynał służbę u Kha-Beletha i wydawało mi się, że odbywała się ona pomiędzy Piątym, a Szóstym Zaćmieniem.Jako że w roku zakończenia Wojny pod Górami (702) klan Blizny Duszy wraz z Raelagiem zaprzedał swoje usługi Kha-Belethowi, to nie dziwota, że ich wyklęto. Alamar: The Void clouds everything ;) A tak na serio to niby jest to jakieś wyjaśnienie, ale w H6:50SoD nawet nie zasugerowali takiego biegu wydarzeń. Fajnie dowiadywać się tego post factum ;)Co do zapomnienia - Pustka i wszystko jasne. Wszak w roku 660 Kapsar, Raelag i spółka walczyli z awatarem Pustki w Świecie Duchów. A Pustka ma to do siebie, że wymazuje wydarzenia z nią związane z pamięci uczestniczących w nich osób. Alamar: Fajnie, że do zrozumienia wprowadzenia do H7 trzeba znać zakończenie H6:50SoD w kontekście fabuły z DoC ;) I tak na marginesie mam już powoli dosyć tej wszechobecnej Pustki.Tym sposobem Vein nie pamiętał o Arianie w H6:50SoP, mimo że z nią się spotkał w DoC-u - nikt, kto uczestniczył w kampaniach przeciwko Heroldowi Pustki nie pamięta już, co się tam wydarzyło - dlatego nazwano te wydarzenia Zapomnianymi Wojnami. Alamar: Tak, ale pomimo tego nawiązanie na siłę i znowu o Pustce.
To akurat nawiązanie do MMX, gdzie Kaspar nie był w stanie uleczyć klątwy Pustki, która dotknęła pewną postać. |
Alamar |
Nicolai: Pustka to reset button Ubisoftu.Pustka to nie tyle wyjaśnienie fabularne co nowy dyżurny antagonista - Ups, zrobiliśmy coś głupiego: w H5 nikt nie pamięta o Raelagu, a w H6 uczyniliśmy go przywódcą. Jak się z tego wyplączemy? - Pustka! Wymazała wspomnienia wszystkim. W końcu to magia! Nicolai: Wpierw cytat:Wierzę na słowo, bo nie przypominam sobie, by były jakieś materiały mówiące kiedy Blizna Duszy przeszła na Chaotyczną Stronę Ashanu. Tylko była ta misja z H5, w której Agrael dopiero zaczynał służbę u Kha-Beletha i wydawało mi się, że odbywała się ona pomiędzy Piątym, a Szóstym Zaćmieniem. Cytat: Co do scenariusza "Krąg nienawiści" to:"In 702 YSD, as the War Under Mountain turned against the Dark Elves, Raelag,Tuidhana's elder son, signed a pact with exiled Demonists from the Seven Cities. His clan, the Soulscar, turned to secret Demon worship." - Opowiadał on o tym, jak kurduple rozpoczęły wojnę, niszcząc świątynię Malassy swym drążeniem tuneli. - Jak kultyści zaoferowali swą pomoc elfom. - Jak mroczne elfy pokonały kurduple i ukarały Hangvula za jego głupotę. Przypomnę tylko, że wojna zakończyła się w roku 702 RSS przegraną elfów. Jakim cudem to wszystko może mieć logiczną całość? Nie mam pojęcia, ale chyba zaraz kogoś się zapytam i mam nadzieję, że odpowiedź będzie inna niż "Void". Zaś misja, o której mówisz - Próba Agraela - opowiada, jak został on prawą ręką Kha-Beletha. Jeśli dobrze pamiętam, to w samej misji już wspomniano, że jego agentem był od jakiegoś czasu. Scenariusz rozgrywa się tuż po Piątym Zaćmieniu. Nicolai: Dopiero teraz? :P
I tak na marginesie mam już powoli dosyć tej wszechobecnej Pustki. |
Hubertus |
Dla mnie przede wszystkim głupotą jest to, że fabuła w kolejnych Heroesach się cofa w czasie historii kAshanu. Do takich zabiegów należało się solidnie przygotować budując porządny storyline z zaznaczonymi ważnymi punktami, bohaterami i ich rolą połączonymi w sensowną i logiczną całość. Tu mści się idiotyczna polityka Softu: Ubi by za fabułę w grze brali się za każdym razem inni i przypadkowi ludzie wciskający swoje pomysły bez ładu i składu. Przez to mamy idiotyczną Pustkę, idiotyczne księżycowe feniksy (te przynajmniej nie pojawią się w H7 ;p) i inne urągające inteligencji zabiegi. Nie ma nikogo kto by czuwał nad spójnością fabularną marki Might and Magic i stąd jest francuski pasztet ;p (Le Breton bardziej zajmuje się pozowaniem do fotek i tanim efekciarstwem niż budowaniem przekonującego klimatu). |
Alamar |
Cytat: Jesteś pewien? Sylwańskie feniksy się nie pojawią, ale chyba nikt nie zapewnił, że te z H6 też nie.idiotyczne księżycowe feniksy (te przynajmniej nie pojawią się w H7 ;p) Cytat: Teoretycznie Le Beton :P ma funkcję "World Coordinator" i spójność świata spada na jego barki. Teoretycznie.
Nie ma nikogo kto by czuwał nad spójnością fabularną marki Might and Magic i stąd jest francuski pasztet ;p (Le Breton bardziej zajmuje się pozowaniem do fotek i tanim efekciarstwem niż budowaniem przekonującego klimatu). |
Nerevar |
Cytat: Marzhin aby nie stwierdził, że w Sylvanie znajdziemy "moonixa" (czyli de facto feniksa z H6)?
Jesteś pewien? Sylwańskie feniksy się nie pojawią, ale nikt nie zapewnił, że te z H6 też nie. |
Alamar |
Coś tam Acid się go pytał o neutralnego feniksa... EDIT: Jest i opis Inferna. |
Acid Dragon |
Ostatnie posty są chyba są ze sobą lekko niekompatybilne względem zrozumienia ;). Anyway, obecnie sytuacja wygląda tak, że powrót "odrzuconych" jednostek Sylvanu (w tym Feniksa) jako jednostek neutralnych jest bardzo mało prawdopodobny. Ponieważ Marzhin nie wdawał się w szczegóły, gdy odpowiadał na moje pytanie, dla mnie oznacza to brak Feniksa srebrnego, złotego, niebieskiego, księżycowego, ognistego, elfickiego, "rekrutowalnego", przyzywanego przez zaklęcia, czy jakiegokolwiek innego. Jednakże nikt jeszcze nie rozplanował jednostek neutralnych. Nie wiadomo ile ich będzie i jakie one będą. Być może Feniks dostanie "drugą szansę", ale nie liczyłbym na to. ------ Co do fabuły w grach Ashanu, to akurat skakanie po chronologii w zasadzie mi nie przeszkadza. Pozwala to na opowiedzenie w miarę zamkniętych historii, choć ciągle jakoś ze sobą połączonych, co wg mnie jest dobrym zabiegiem fabularnym gdy mówimy o serii różnych gier, wydawanych na przestrzeni kilkunastu lat i tworzonych przez różnych ludzi. Przeszkadza mi sam Ashan, który do dnia dzisiejszego pozostaje dla mnie przykładem dobrze skonstruowanego i w miarę spójnego, ale jednak generycznego, nieoryginalnego, "standardowego" świata fantasy. Nie ma tu co odkrywać, czym się zaskoczyć. Doszło nawet do tego, że znamy praktycznie fabułę gry zanim jeszcze została napisana. Bo choć nie wiemy, o czym konkretnie będą opowiadać kampanie, to jednak wiemy kto wygra, kim będzie i jakie będą konsekwencje tych wydarzeń. Wiemy też, że historie z kampanii nie mogą mieć decydującego wpływu na dalszą fabułę, bo z założenia są wymienne - obojętnie czy wygra Loch, czy Inferno, dalsza fabuła pozostanie niezmieniona. Więc żaden elf nie spowoduje drugiego Rozliczenia, ani żaden diabeł nie rozpocznie kosmicznej inwazji. Przyjdą, opowiedzą historię, pójdą. Ot, cała fabuła. |
Nicolai |
Alamar: Nie będzie Pustki, ale będą dusze Krasnoludów sklejane w Walkirię. Czy ta odpowiedź Cię kontentuje?Przypomnę tylko, że wojna zakończyła się w roku 702 RSS przegraną elfów. Jakim cudem to wszystko może mieć logiczną całość? Nie mam pojęcia, ale chyba zaraz kogoś się zapytam i mam nadzieję, że odpowiedź będzie inna niż "Void". Alamar: Denerwowało mnie to od dawna, ale Pustka zatarła wspomnienia, zapomniałem o całej sprawie i teraz shejciłem na nowo ;)Dopiero teraz? :P Hubertus: Od czasu H6 wszystko zaczyna się w miarę chronologicznie i spójnie. Tylko co z tym H5-DM-HK? Mogę się założyć, że sięgną po rozwiązanie ze Star Treków Abramsa tudzież Days of Future Past i okaże się, że Sandro Pustką zmienił bieg historii i te części nigdy nie miały miejsca. Jakiś chętny?Dla mnie przede wszystkim głupotą jest to, że fabuła w kolejnych Heroesach się cofa w czasie historii kAshanu. Alamar: Nie zapewniali czasem, że porzuconych jednostek nie będą przemycać jako neutrali?Jesteś pewien? Sylwańskie feniksy się nie pojawią, ale chyba nikt nie zapewnił, że te z H6 też nie. Alamar: Wow. Inferno. Such new info.Jest i opis Inferna. Soft:Ubi: Niech zgadnę... Sar-Shazzar?
Scholars and Wizards have many theories, more or less far-fetched, about who or what this Demon Sovereign could be. Kha-Beleth is never seen without his armour, so we don’t even know what he truly looks like. |
Zehir-12 |
A tak przy okazji to mógłbym się skądś dowiedzieć jak Raelag stał się Agraelem? I w ogóle gdzie mogę sobie poczytać o fabule SoD, bo definitywnie nie będę już tych kampanii przechodzić, a chciałbym wiedzieć co się tam działo (oprócz Sandra o dużej zawartości pustki :P) I nie chodzi mi o tą chronologię, co była jakiś czas temu publikowana, bo tam było dość mało napisane na ten temat. |
Dofcio |
Zgadzam się z powyższym, uważam że potrzebny jest coś jak "scenariusz" kampanii z H5 i H6 (kto-komu-po co-jak-kiedy-ile miał ciastek w plecaku) dla osób które np.: nie potrafią przejść kampanii lub po prostu nie działa im gra (cholerny Conflux) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 19 - 20 - 21 ... 105 - 106 - 107 |
temat: Heroes 7 | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel