Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 20 - 21 - 22 ... 135 - 136 - 137 | |
Nephretes |
Miała wyjść nowa tawerna, a ostatecznie wyszło mi więzienie (cóż). Jeśli chodzi o funkcję, nie wiem na ile miałoby to sens, ale można byłoby rekrutować tam bohaterów, którzy ponieśli klęskę podczas oblężenia. Mogłyby być też jednostki innych frakcji, które zostały pokonane na mapie. Otwarty jestem na inne propozycje, tymczasem sam budynek: Obawiam się, że wygląda trochę zbyt nowocześnie przez bramę? |
mr_R |
Ja proponowałbym zmniejszenie kosztu zakupu bohatera w mieście o X procent, albo dodaje trzeci slot bohatera (trzeci, który w tygodnie, który ma więcej jednostek niż jedna). |
Kammer |
Śliczne więzienie. Mi się podoba. Przywodzi na myśl takie arabskie twierdze. Dodatkowo przypominam, że budynki specjalne w VCMI nie są możliwe do zaimplenemtowia. |
AmiDaDeer |
...na razie. Co nie znaczy, że nie powinniśmy o nich myśleć przyszłościowo. |
Kammer |
Powinniśmy, powinniśmy, jak najbardziej. Po prostu sądzę, że twórcy powinni wiedzieć, że nie zrealizują teraz wszystkich swych planów. |
Matheo |
Wstawianie wypowiedzi pod postem, w którym ktoś prezentuje grafikę bez jakiegikolwiek komentarza na temat tej grafiki, jest po prostu nie uprzejme. Model oczywiście dobrej jakości, czyli taki jak zawsze. Zauważ że to już drugi budynek w więziennym stylu. Jeśli nie wykorzystasz tego fabularnie, to morze powstać problem. Twój pomysł aby w więzieniu lądowali bohaterowie, pokonani podczas oblężenia, jest bardzo interesujący. |
Kammer |
Morze możliwości jest nad wyraz pojemne. :P A co powiecie na to, by nadać frakcji taki wuęzienny klimat? Coś w stylu Australii. |
Matheo |
Tylko dlaczego to miasto miało by być więzienne? Kto kogo gdzie zamkną i po co? |
Kammer |
A to już jest pole do popisu dla scenarzystów. |
Nephretes |
Podoba mi się pomysł mr_R, dodam jeszcze inny: więzienie mogłoby zmniejszać koszt rekrutacji bohatera w tawernie. Mimo dość szybkiego (tak sądzę) tempa pracy: nie zapominajcie, że jest jeszcze masa roboty do wykonania i myślę, że do tego momentu będzie to możliwe w VCMI. Tematyka więzienna raczej nie :) Czy przez drugą budowlę rozumiesz siedlisko duchów? |
Matheo |
Tak dokładnie o siedlisko duchów mi chodzi. Według mnie, nie musisz nic w nim zmieniać. |
glokku |
Wymyśliłem (wydaje mi się ) bardzo ciekawą umiejętność do tego więzienia ale pewnie niemożliwą do realizacji: więzienie przetrzymywało by jeńców na okup. Jeńcy brali by się z uciekających oddziałów neutralnych. I albo by była opcja że łapiemy i walczymy z oddziałem pomniejszonym np o 10% lub po prostu jak uciekają to łapiemy część. Jak byśmy już mieli tych ludzi w więzieniu to mogli byśmy wymienić ich na złoto i surowiec główny. Załóżmy jakiś przelicznik złota poziom jednostki * x, a za każdy 1000 dostajemy surowiec główny. I można by jeszcze dodać jakiś przelicznik żeby opłacało się trzymać ludzi w tym więzieniu np: ilość jednostek/(500+ilość jednostek). |
Matheo |
W skrócie, genialne! Miejmy nadzieję, że kiedyś będzie to możliwe. |
Manitoba Smith |
Wielki powrót natrętnego jaszczura :D Do rzeczy, przeczytałem wszystko, strasznie mi się podoba. Mam nadzieję, że siedlisko duchów piasku będzie miało animację próbowania wyrwania :D się z łańcuchów, bo nieruchome wygląda jak silos z jedzeniem dla krów :O |
Kammer |
Dobra, tu jest trochę rzeczy, która będzie można wprowadzić. Jeszcze nie jest to wprowadzone. |
Nephretes |
Pomysł glokku podoba mi się jeszcze bardziej! Mam nadzieję, że do końca prac będzie to już możliwe. Oczywiście, że siedlisko duchów będzie miało animacje wyrwania. Jak już tylko się nauczę. Skojarzenia z silosem nie skomentuję >D Lubię zmieniać tło: Woda wreszcie nie przypomina foliówki! |
Mad Hatter |
Jak to się mówi, rozwaliłeś system! Widziałem masę projektów ale te nowe tło jest dla mnie najlepsze co do tej pory widziałem, jak tak dalej pójdzie to twoja modyfikacja powinna zrobić furorę jak nie od pomysłu to od dopracowanej grafiki. |
bRyland |
Jedno słowo: łał!!! I z wielką niecierpliwością czekamy na pełny widok miasta z najnowszą wersją "foliówki" ;) |
Matheo |
Ta grafika jest fenomenalna!!! Masz spore szanse na przebicie Hoty. EDIT: Według mnie niebo jest trochę za jasne. |
AmiDaDeer |
Matheo: Jakkolwiek grafika jest naprawdę wysokiej jakości, tak jednak daleko jej do poziomu różnorodności w przedstawieniu ekranu miasta Cove. Za dużo jednolitego piasku, wszystko jest strasznie jasne i nieprzyjemne dla oka i tylko sama oaza ratuje sytuację przed nazwaniem całości "bolesnej".
Masz spore szanse na przebicie Hoty. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 20 - 21 - 22 ... 135 - 136 - 137 |
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel