Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 92 - 93 - 94 ... 142 - 143 - 144 | |
AmiDaDeer |
Trochę za dużo czasu minęło od ostatnich puzzli, więc pokazuję cały ekran miasta. Warto zaznaczyć, że finalna wersja będzie wyglądała nieco inaczej ze względu na inny dobór kolorów (kwestie techniczne). No i tej ramki nie będzie. :P Co do muszli - radzę spojrzeć na to, co ma z tyłu za odnóżami Juggernaut. |
Matheo |
Wygąda niesamowicie, ale ten budynek po lewej jest zdecydowanie zbyt świetlisty. Jakiekolwiek zmiany są jeszcze możliwe? |
mitlandy |
Jaki budynek po lewej? Zmiany raczej mało prawdopodobne by jakie były, zrobiłem już większość defów i raczej nie mam zamiaru coś na razie zmieniać choć to, i tak będzie trzeba przetestować... |
MinosKing |
Wow całość wygląda niesamowicie :O Cytat: Warto zaznaczyć, że finalna wersja będzie wyglądała nieco inaczej ze względu na inny dobór kolorów (kwestie techniczne). Hobbicie ale jak to ze względu na dobór kolorów? Co z nimi jest nie tak:? Może i są troszeczkę za jasne, ale przynajmniej miasto dzięki temu będzie się wyróżniało wśród pozostałych miast. |
AmiDaDeer |
Maksymalna liczba kolorów na jeden obiekt wynosi 256 kolorów. Obraz który widzicie tego ograniczenia nie ma. Budynki są zaś nieco bardziej świetliste niż będą w grze. |
rtx |
:O W grze już się zobaczy jak tam niebo, ale te bajorka mnie w oczy kłują. No i muszla wciąż mi trochę nie przypomina muszli. Chciałbym tylko zadać takie kluczowe pytanie - co będzie animowane? |
Alistair |
Mam nadzieję, że w wersji końcowej budynki będą wyglądać na bardziej oddalone od siebie. Jak na razie wszystko się zlewa, może przez te światła. |
Aayren |
"Co do muszli - radzę spojrzeć na to, co ma z tyłu za odnóżami Juggernaut" - To... całkowicie niczego nie wyjaśnia! Może prawdziwe siedlisko jest pod ziemią, a ta muszla to taki banner, żeby każdy wiedział gdzie się znajduje? No dobra... Nie będę patrzył w tamtą stronę, skoro nic nie poradzę na obecność tam tego ustrojstwa. Poza tym jednym punktem, ekran miasta klasa i bardzo mi się podoba. (Linia horyzontu po lewej trochę zlewa się z tłem ale winę za to pewnie odnosi paleta kolorów. Dobra robota!!! |
Drwal |
Przesadzacie z tym zlewaniem się. Taki to już urok "ciemnych miast", że mniej na nich widać. Według mnie jest idealnie, a tory kolejowe w świetny sposób oddzielają cześć budynków. To miasto to trochę taka kopalnia odkrywkowa, a jak ktoś był na takiej kopalni to wie, że tam jest bardzo ciasno. Zresztą porównajcie sobie na przykład z Nekropolią, czy tam naprawdę jest luźniej i budynki się nie zlewają? Według mnie jest bardziej napaćkane niż w Forge. |
mitlandy |
Animowane będą nawet te najmniejsze elementy np jak flagi. Zdradzę jedynie że będą animowane 8 rzeczy. Większość animacji mam zrobione i w grze wygląda przecudownie kiedy wszystko się rusza miasto jest jak żywe. |
voncur |
Niom wyglada zacnie, tylko budynek o lewej, jego podłoże na górce jest trochę skopane(perspektywa), i można by ściąć trochę wolne miejsce i poluzować dla reszty. Bo trochę szkoda pustawe miejsce mieć, gdzie inne budynki sa ściśnięte. Drwalu, ale czy to powód aby powielać błędy Vanili? |
rtx |
Cytat: -Światło na ratuszu.8 rzeczy -Dym z kuźni. -Lawa w siedlisku tych ogniowych typów. -Ten dziwny portal z przodu. -Gildia magów. -Ścieki w zamku. -Ten ściek pomiędzy gildią magów, a zamkiem. -Muszla albo jakieś randomowe migoczące światełka? Zgadłem? :) |
mitlandy |
To niech będzie powiem: Zamek-Macki, Ścieki Kuźnia-Dym Gildia magów3-Górna wieżyczka Horda Milicji-Flaga Budynek goblinów-niespodzianka Zbiornik lawy-Ogień czy tam lawa Siedlisko pijawek-Ścieki Budynek Kanonierów-Flagi Muszla-Macki Grall Ps.Sorry 10. |
J. M. Sower |
Z tego co wyczytałem na innych stronach, to generalnie ludzie nie chcą kujących w oczy ścieków z tyłu miasta. Osobiście też jakoś mi się specjalnie nie podobają. Można to jednak poprawić po wydaniu miasta w aktualnej wersji. |
rtx |
Będzie goblin wyskakujący z drzwi na zbity pysk? XD Edit: Chcesz mi powiedzieć, że to coś na dole pośrodku się nie rusza? To co to jest? Budynek badań nad zatrzymaniem światła? |
AmiDaDeer |
To coś na dole rusza się i zostało wymienione. Co do zielonych ścieków - nie mam pojęcia co w nich "kłującego w oczy", ale zobaczymy jak to się ludziom w grze spodoba. |
Acid Dragon |
To ja będę ten zły - choć widzę, że jestem w mniejszości. Mnie się nie podoba, kompletnie. Wygląda jak zdechła choinka bożonarodzeniowa. Mało tego, że wszystko się zlewa, to jeszcze te milion-dwieście światełek. Wygląda pstrokato, abstrakcyjnie (ta zielono-czerwona spirala to jakaś sztuka nowoczesna?) i absolutnie nie wzbudza jakiegokolwiek efektu "tak, to jest silna i straszna budowla obronna". Kompletnie bez porównania z oryginalnymi grafikami Forge. |
AmiDaDeer |
Acid, jeśli mam być szczery, to od Ciebie nie spodziewam się żadnej innej reakcji niż "To mi się nie podoba, dajcie mi oryginalne Forge". Sorry, ale już oryginalne Forge dostałeś i też Ci się nie podobało, więc ja osobiście Twojego zdania już nie mam po co brać pod uwagę, bo nigdy Ci się nic nie spodoba. :P Jedyne co mogę powiedzieć: nie, absolutnie nie zgodzę się, że oryginalny, niedokończony ekran miasta, który przed pełną rozbudową wygląda koszmarnie pusto, miałby być lepszy od efektu naszej pracy. |
Acid Dragon |
Twoja wola, nie oczekiwałem, że się ze mną w najmniejszym stopniu zgodzisz. Cytat: Sorry, ale już oryginalne Forge dostałeś i też Ci się nie podobało Kiedy? |
mitlandy |
Acid a miasto zespołu Hota podoba Ci się? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 92 - 93 - 94 ... 142 - 143 - 144 |
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel