Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Preserve town w stylu Heroes III komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 41 - 42 - 43 | |
Kammer |
Nie lesza, lecz leszego. Stolem jest ciekawym pomysłęm, ale mam wrażenia, że będzie się z czymś dublować. A mitologia japońska raczej nie pasuje do takiego miasta. |
caladan |
Fakt faktem wszystko zależy czy tam kiedyś nie pamiętam nazwy zamku dodadzą lodowego olbrzyma, a w Vori może kiedyś Yeti.... w twierdzy jest cyklop......... Wtedy przesunęło się Leszego na 6 poziom, bo jest strażnikiem Lasu. Do tego zamku pasowałby czarodziejski smok ja wy 4 części, ale na łatwiznę nie wypada iść. Inna sprawa zawsze można dodać niektóre jednostki jako alternatywy na przyszłość. |
Kammer |
Dopóki mam coś do powiedzenia w tej kwestii (a mam), to w Vori lodowe olbrzymy będą, ale Yeti za nic się nie pojawi. Musisz dawać tyle enterów? |
J. M. Sower |
A może by tak wykorzystać tylko modliszkę jako koncept i zrobić na jej podstawie przerażającą bestię modliszko-podobną, pełną ostrych pazurów i z twardą pokrytą kolcami chitynową zbroją :3. Coś bardziej grubego w stylu pakera jak choćby ta krewetka ;P: |
AmiDaDeer |
Khm, khm. Juggernaut. Khm. |
Kammer |
Niegłupi pomysł. :P |
J. M. Sower |
Pewnie znów przekombinowałem, ale IMO powinno to wyglądać jakoś tak (ew. jeszcze dodać skrzydła): Choć szczerze mówiąc dalej wygląda dla mnie "za chudo" jak na jednostkę 7lv ;P. |
AmiDaDeer |
Naprawdę nie rozumiem jaki macie problem z ogromnym drapieżnym owadem. Pasuje do gry idealnie! |
Kammer |
Ale sama nazwa, jaką jest Modliszka, nie sugeruje potęgi siódmego poziomu. |
J. M. Sower |
Jeśli ten siódmy poziom miałby tylko przypominać modliszkę to można się pokusić o inne nazwy ;P, na przykład takie określające tego stwora tylko jako robala (aby zobrazować: Morderczy Insekt) lub coś w stylu Przerazy. |
Kammer |
Jeszcze lepszy pomysł. |
Trith |
Sower: Uważaj co mówisz, bo jeszcze będziesz sobie przez to oczy wydrapywał. :PJuż nie mogę się doczekać, aż ujrzę te projekty, zrealizowane przez Tritha w 3D Panowie, po co ta dyskusja z modliszką? W grze i tak to będzie wyglądać tragicznie, bo ja to będę modelować. Jak już o modelach mowa: Więc... Zszywane z około 5 moich poprzednich modeli. Pewnie animacja będzie przez to udręką. Jak zwykle, robione tylko tak, by w takiej skali nie wyglądało zbyt paskudnie. You're we welcome. |
Kammer |
Tragicznie mi się to podoba. Ładne. |
J. M. Sower |
Genialne! Na sam widok pojawił mi się banan na twarzy :D. Zupełnie jakby projekt Hei-rega w magiczny sposób stał się modelem 3D, a skoro robiłeś go jakościowo pod tę rozdzielczość to może lepiej go nie pokazuj z bliska by nie psuć wrażenia ;P. Mam dużą nadzieję, że sobie poradzisz z animacją tych satyrów i wyglądem modliszki ;P. |
AmiDaDeer |
Podoba się, to na pewno. Tylko czy ulepszony nie powinien się nieco bardziej wyróżniać? |
MinosKing |
Trith lepszego Satyra jak i Fauna jeszcze nie widziałem:P wspaniała robota. Cytat: Tylko czy ulepszony nie powinien się nieco bardziej wyróżniać? Owszem i wyróżnia się np. kolorem paska, większymi rogami i chyba czymś jeszcze:d |
Hei-reg; |
Świetne Trith! Strasznie fajne uczucie widzieć jak z mojego rysunku powstał model jednostki. Nie mogę się napatrzeć. :D Jednak 1 poziom wizualnie jest zbyt podobny do 2 nie sądzicie? Trith dałoby radę podrasować 2 poziom w taki sposób? Czyli wydłużyć mu jeszcze trochę rogi, dodać brodę, zielone obręcze na karwaszach i zmienić lekko kolor futra na nogach? Myślę, że wtedy byłoby ok. No ale jestem zachwycony ogólnie! :D Co do nazw jednostek to zostawiam rogacza, skalnego i górskiego żółwia i przerazę. A co do modliszki to zobaczymy jak wyjdzie model 3d. Jeśli dobrze to zostaje, jak nie to pomyślimy o podmianie. |
Ky |
http://scr.hu/0ckz/yafcl To stworzenie chyba trochę przypomina skalnego żółwia. |
AmiDaDeer |
Hei-Reg: Jestem bardzo za!Trith dałoby radę podrasować 2 poziom w taki sposób? Ky: Jestem bardzo przeciw!
To stworzenie chyba trochę przypomina skalnego żółwia. |
MinosKing |
Hei-reg bardzo ciekawe rozwiązanie co do ulepszonego Satyra;d wygląda jeszcze ciekawiej. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 41 - 42 - 43 |
temat: [H3/różne] Preserve town w stylu Heroes III | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel