Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 14 - 15 - 16 | |
rtx |
Jako osoba os nieznacznie upośledzonym postrzeganiu barw, nie widzę żadnego omszenia dachu. Jedyne, do czego mogę się przyczepić, to brak jakiejś trawki skromnie przysłaniającej dół murów. Cholera, nie wiem czy dobrze wyraziłem o co mi chodzi. :P |
Kammer |
Trust me, wszystko jest. |
Kammer |
Ktoś jeszcze pracuje nad wyglądem miast w zależności od terenu? Czy może był to taki pojedynczy hurraoptymistyczny temat i jego rola została przejęta przez Preserve? |
J. M. Sower |
Przez ostanie dni byłem na wakacjach, więc w ogóle miałem przerwę od HoMMa, a aktualnie w samym modowaniu mam krótką przerwę od tego tematu. Postaram się jednak za jakiś czas do tego powrócić. |
Kammer |
Czekam z niecierpliwością. |
xardas33 |
Czy ten projekt jeszcze żyje? PS. nie mogłbyś stworzyć zamków na nowych terenach rownież w starej wersji graficznej, oryginalnej z h3? |
AmiDaDeer |
Szkoła, życie prywatne... Takie rzeczy też istnieją. |
Kastore |
Tak, ale widząc temat o dobrze zapowiadającym się modzie, w którym ostatni post jest sprzed trzech miesięcy raczej naturalnym jest pytanie, czy coś jeszcze z tego będzie. Zwłaszcza kiedy wchodzisz na forum sporadycznie. |
J. M. Sower |
Człowiek po prostu dorasta i ma coraz mniej czasu na takie rzeczy (no chyba, że bierze się pod uwagę wakacje ;P). |
J. M. Sower |
Może aktualna zima nie zapowiada się śnieżnie, ale najwyraźniej w Erathii nie ma tego problemu i śnieg zawitał nawet do Inferno ;P. Nie zrobiłem jeszcze śnieżnego Kapitolu dla tego miasta, ale dziś już raczej nie zdążę. Wesołych Świąt! ;P |
AmiDaDeer |
Wygląda zbyt niewyraźnie jak na moje oko. |
mr_R |
To się nazywa "lodowe piekło". |
J. M. Sower |
Hobbicie otwórz grafikę w nowej karcie bo jest nieco skurczona przez witrynę. Dla porównania wersja śnieżna i lawowa obok siebie. Ps. Kapitol na śniegu. |
AmiDaDeer |
Okej, mea culpa - faktycznie to wygląda w porządku po powiększeniu. Dobra robota. |
voncur |
Zawędrowałem w otchłanie neta i tak mi się nasuneło... Czy temat jest jest tylko na zewnatrz? Niby nie na mapie przygody, ale trochę było by dziwne bez tego |
Morglin |
Jest jeszcze pustynna Forteca. Fajnie by było, gdyby ekrany miast zmieniały się w zależności od terenu, na którym są ulokowane. Niestety, wymagałoby to zdecydowanie zbyt wielkiego nakładu pracy, więc raczej nikt się tego nie podejmie. Ale można by chyba zrobić mini moda, który dotyczyłby tylko Zamku na śniegu i Fortecy na skale/piasku? Wszak ekrany są już gotowe. :) |
Warmonger |
Niby da się zrobić. Chciałbym jednak najpierw zobaczyć choć jeden ukończony mod, który wykorzystuje obecną możliwość uzależnienia wyglądu obiektów od terenu. Potem możemy dyskutować o kolejnych rozszerzeniach. |
voncur |
wiem o tym, dlatego dałem linka Morglin. śnieg i skały nie problem dla wszystkich map(choć w modzie są tylko dwie nacje). |
avatar |
Pozbierałem grafiki z tego wątku, porobiłem defy i skleciłem (z dużą pomocą macrona1) moda, który umieszcza nowe grafiki miasta (przede wszystkim Zamku) w zależności od terenu, na którym się znajduje. Mod działa oczywiście tylko na mapach losowych. Są dwa problemy - nie umiem niektórych defów przerobić tak, by żółty kolor się nie wyświetlał (za głupi jestem) oraz nowe grafiki nie pojawiają się w edytorze map (ale sam edytor jest w fazie beta). Mod wywołuje konflikt z submodem do Hoty 'New towns for map', ale wziąłem stamtąd parę defów brakujących, więc po wyłączeniu tamtego submodu można ten mod połączyć z resztą hoty. To chyba na tyle. Jak się któremuś grafikowi chce może dorobić pozostałe wyglądy :) |
Kurek |
ITS PIĘKNE BJUTIFUL! :O A czy zrobione zostały wszystkie miasta w każdej konfiguracji? Jeśli nie, podeślij mi proszę info czego brakuje i zrobię grafiki i defy. To raczej prosta i przyjemna rzecz do zrobienia. A może by tak jeszcze pokombinować z innymi podłożami, takimi jak chmury i inne magiczne podłoża z Armageddon's Blejda, hmm? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 14 - 15 - 16 |
temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel