Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 87 - 88 - 89 ... 142 - 143 - 144 | |
witchking |
Nowe akurat pasuje kolorystycznie do obecnej wersji miasta. Stare uważam za nieudane, zamek jest rozmazany i wygląda jak by unosił się w powietrzu, a tło jest zbyt ciemne. Stąd postanowiliśmy je zmienić. |
Warmonger |
Nowa grafika też wygląda, jakby zamek nie pasował do tła z tą różnicą, że jest bardziej wyraźna :P |
witchking |
Czyli jest lepiej:) |
Warmonger |
Nie, bo jeśli coś wygląda słabo, to lepiej, żeby pozostało niewyraźne :P |
AmiDaDeer |
Oba projekty niestety wyglądają miernie - to po lewej jest niewyraźne, to drugie zbyt ostre. Trzeba jeszcze nad tym sporo popracować, by wyglądało to znośnie. |
Daractive |
A tak swoją drogą jeśli ta grafika pasuje, to jak bardzo rozjaśniliście ekran miasta (mam nadzieję że nie do poziomu HoTA)? |
rtx |
No mi się tam nie podoba. Odnoszę wrażenie, że zamek stoi pod złym kątem. Jest płasko wlepiony na górę. Za ostre [jeno ździebko, ale zawsze]. Mi osobiście kolory nie leżą, ale jako tak trochę daltonista, nie powinienem się wypowiadać. No chyba, że miał to być przekrzywiony przez huragan billboard postawiony przed tą śmieszną górą, wtedy zwracam honor. |
J. M. Sower |
Wydaje mi się, że obrazek jest zwyczajnie zbyt wyostrzony, światło lamp zbyt mocno oświetla budynek w porównaniu do tego jak oświetla go słońce i cienie są trochę zbyt intensywne (trzeba by chyba poprawić oświetlenie w każdym budynku, tak aby zmniejszyć ten kontrast). Oto moja wersja alternatywna (robiona na szybko). Edit: Prezentacja jednostki na tym tle: |
Drwal |
Jest dużo, dużo lepiej. Porównałem je z nowymi tłami Hoty: dla porównania wersja Sowera: Wyglądają bardzo podobnie, trzyma jak najbardziej poziom, chociaż mam małe wrażenie że jeszcze można dokonać drobnych zmian. Zauważcie że ostrość terenów zmniejsza się wraz z oddaleniem. W wersji Sowera tego nie ma, teren jest identyczny na pierwszym jak i dalszym planie, przez co wydaje się trochę, że miasto jest bardzo blisko i jest po prostu małe. |
Warmonger |
Bardzo podobnie, ale kontrast trochę zbyt niski. Sama szarość. |
mitlandy |
Nowe tło poprawione, teraz zamek nie wygląda jakby był wklejony w paincie. Z jednostką: |
Kastore |
Wunderbar! Nie mam żadnych zastrzeżeń. |
Warmonger |
To jest to. |
MinosKing |
Wygląda wspaniale. |
AmiDaDeer |
Tak, ostatnia wersja jest najlepsza. |
J. M. Sower |
Potwierdzam, wygląda świetnie! Z tego co widzę będzie trzeba chyba zaingerować lekko w te moje tło; ten pomysł z ciemniejszym niebem mi się podoba. Powstaje pewien kontrast, którego mi właśnie w moim dziele brakowało i nie wpadłem na to, żeby przeprowadzić ten prosty zabieg. No, ale w końcu człowiek całe życie się uczy ;D. |
Drwal |
O to chodziło, wygląda bardzo dobrze. A już się bałem, że te tła mogą zepsuć całe świetne wrażenie miasta. :) |
AmiDaDeer |
Sower: Z tego co widzę już to zrobiłem. ^^' Aktualną wersję tła posiada Witchking, była chyba jeszcze trochę zmodyfikowana, m.in. dostosowana pod gildię magów.
Z tego co widzę będzie trzeba chyba zaingerować lekko w te moje tło |
J. M. Sower |
Ok, z początku pomyślałem, że może przerobiony został tylko ten portrecik :P, dobra robota. |
Jaszczurzy Alchemik |
Wie ktoś czy strona Zgop działa? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 87 - 88 - 89 ... 142 - 143 - 144 |
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel