Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 56 - 57 - 58 ... 129 - 130 - 131 | |
zeryss |
Covenant Townd, Fairy Town do vcmi? |
Pointer |
Covenant jest nieukończony z tego co mi wiadomo, więc dużo roboty by było z nim jeszcze. Poza tym mając Cove i Abyss, to już trochę dużo tych wodnych miast nam się robi... A Fairy... No cóż, milczenie chyba będzie najlepszym komentarzem do tego co sądzę o tym mieście... Nie sądzę aby zrobienie jego wersji pod VCMI było dla kogokolwiek priorytetem. Jeśli chodzi o nowe miasta poza Cove, Grove i Preserve, to najszybciej spodziewaj się dopracowanej wersji Abyss i Forge. Potem Kronverk i Bastionu (egipskiego). Nie wiem jak postępy w sprawie Vori, o to pytaj Kammera. Pozostałe miasta są na razie w sferze wyobraźni i pomysłów jedynie. Dwór Tritha i Ziggurat chyba porzucono... |
AmiDaDeer |
Covenant JEST ukończony i nie jest to wodne miasto. Kwestia tego, że właściwie nikt z moderów się nim nie interesuje. |
voncur |
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=37456 Ale wygląda jak pożal się boże... |
zeryss |
По поводу города фей не согласен что это неинтересно. город в котором только женщины в этом чтото есть? |
Kammer |
Vori ma się dobrze. Zasadniczo rzecz ujmując, to nawet teraz mógłbym wypuścić wersję testową, ale przedstawiającą jedynie mechanikę frakcji i jej jednostki/bohaterów. Obecnie trwają prace nad naszymi własnymi grafikami. Jeżeli zostaną one wprowadzone, to (bardzo może) wypuszczę ją do testów. @zeryss: odniosłem wrażenie, iż Covenant nie jest miastem wróżek, lecz obcych z Halo(?). Szczerze wątpię, by pasowali oni do Trójki. A co do kobiet w armiach... Niejako na siłę były one wciskane w Szóstce. Z... różnym rezultatem. :P |
Nerevar |
Fairy town to osobny projekt http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=33444&PID=878192#focus |
Kammer |
Zwracam honor. Ale wykonanie jest cokolwiek... szkaradne. A recykling jednostki nie jest dobrym pomysłem... |
zeryss |
Kammer сделай пробную версию вори давно хотел впоиграть за этот город пожалуйста)) |
Kammer |
Qui vivra, verra. :P Ale mogę powiedzieć, ze jedyne, czego potrzebujemy to defy. Gdy już je dostanę, to wypuszczę testówkę. |
Warmonger |
Jest już VCMI 0.95c. Ostrzegam, że sklejane na wariata i zapewne zabugowane. Tym bardziej musimy je szybko przetestować. Mapki RMG można podglądać kodem vcmieagles |
Kuririn |
Raz kozie śmierć ... |
Kammer |
Bugi, ugi, ugi. Crashuje przy: próbie ruchu, próbie zmiany ilości graczy i ludzkich, i komputerowych. Za przeszkody terenowe robią obeliski, przy generowaniu mapki wyskakuje osobne okno VCMI_server.exe, drogi się nie łączą, a generator ignoruje opcje dotyczące wody, zaś mapki są bardzo puste. Ogólnie - widać postępy. :P |
Kuririn |
Jak by kózka nie skakała ... Tak widać postępy ;) |
Warmonger |
Cytat: To ciekawe, mógłbyś powiedzieć coś więcej?
przy generowaniu mapki wyskakuje osobne okno VCMI_server.exe, |
d9 |
Zainstalowałem HOMM3:SOD, potem WOG i VCMI. Mogę grać w SOD i WOG na normalnym silniku, ale na VCMI tylko w SOD. Jak pograć w WOG na nowym silniku VCMI? |
Kammer |
Nieważne. Naprawiło się samo jakimś cudem. :P |
Trith |
Jeżeli chodzi ci o działanie skryptów, to VCMI nie obsługuje skryptów z WoGa. Na silniku VCMI nie grasz w WoGa, na silniku VCMI grasz w VCMI, ewentualnie z niektórymi elementami WoGa. |
Warmonger |
Natomiast zainstalowanie moda "Wake of Gods" przez Launcher to na pewno coś, od czego należy zacząć. W międzyczasie praca wre, atakujemy na wszystkich frontach. A tu coś nowego dla Altaira ;) Uprzedzając pytanie: temat na forum. |
Drwal |
Okres wakacyjny dla fanów VCMI zawsze był owocny, ale teraz przeszliście samych siebie. Czekam na więcej takich newsów. :D Wersja C, strasznie zbugowana niestety, nawet przy najprostszych testach. No ale wspomnieliście już o tym. Jak nazbieram większa ilość crashów wyśle oczywiście. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 56 - 57 - 58 ... 129 - 130 - 131 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel