Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 74 - 75 - 76 ... 142 - 143 - 144 | |
AmiDaDeer |
Cóż, ekran miasta i tak będzie przemodelowany, więc fosę się wrzuci jakoś ładniej. Zaś co do betonu... Zastanawiało was kiedyś dlaczego kuźnia w Kuźni (:P) jest po prostu gigantyczna? Może tutaj tkwi klucz do rozwiązania zagadki pt. "Skąd się wzięły budowle Kastore'a?"... |
xardas33 |
To pewnie dlatego jest taka duża bo w tej kuźni robią gotowe elementy betonowe a następnie transportują je na miejsce budowy i tam oto łączą w całość... Dziwne że nikt nie zastanawiał sie skąd w Forge wzięli tyle szkła, a o ile dobrze myślę występuje tylko w artefaktach "luneta" i "teleskop". A w zamkach nie występuje wogóle... |
Kammer |
Kuźnie jest wielka, bo to tam właśnie wykuwają (metalowy!) ekwipunek istot Kuźni. A szkło to po prostu przetopiony piasek, z którym najwyraźniej nie ma tam zbyt dużego problemu. |
Dark Dragon |
Radioaktywne ścieki mają taki kolor jak w oryginale. Tak w ogóle to z tych rur na murach powinny się wylewać... Jak na jakiś poprzednim modelu. To coś przypomina ruchome piaski w lekkiej zieleni. |
AmiDaDeer |
Kammer: Takowy ekwipunek można wykuć w mniejszej kuźni. Kuźnie jest wielka, bo to tam właśnie wykuwają (metalowy!) ekwipunek istot Kuźni. Dark Dragon: Pokaż zdjęcia prawdziwych radioaktywnych ścieków albo takowych ścieków występujących w świecie Might and Magic. :P Radioaktywne ścieki mają taki kolor jak w oryginale. Serio, nie widzę powodu by tamte ścieki nazywać radioaktywnymi, a te z modelu Tritha już nie. |
zeryss |
Когда эти нововедения будут доступными в vcmi? |
Drwal |
Ścieki radioaktywne swoją barwą drażniącą oko, zbyt intensywną, lśniącą trochę jak u muchomora tylko oczywiście w przypadku koloru zielonego/zielono-żółtego, powinny mówić nam "nie dotykać, to niebezpieczne", włączać pewien impuls. Te u Tritha nie są złe, tylko minimalnie odstają od oryginału, ale bardziej przypominają trawę niż coś tak niebezpiecznego jak ścieki radioaktywne. Mam trochę wrażenie, może przez to że widzę tylko sam budynek bez otoczenia, że stoi na jakiejś pięknej zielonej polanie jednorożca. :) Sam zamek wygląda cudownie, podobnie jak poprzednie budynki. Jedyny znak zapytania teraz, to jak to będzie wyglądało razem. :D |
Dark Dragon |
Myślę, że Drwal idealnie ubrał w słowa moje odczucia co do modelu Tritha. |
J. M. Sower |
Hobbicie, spójrz na oryginalny wygląd zamku. Jak dla mnie jest tam więcej niż cztery źródła światła. Całość jest bardziej przyciemniona i oświetlana z dołu przez lampy (które także rozświetlają w różnych częściach fosę co daje fajny efekt). Co do tych dolnych lamp, to dałbym im błękitny kolor jak przy oryginale. Dzięki temu miasto nie jest utrzymywane ciągle w żółtych barwach. |
mitlandy |
To wrzucamy kolejny model:D |
AmiDaDeer |
zeryss: "Вскоре".Когда эти нововедения будут доступными в vcmi? Drwal: Mam wrażenie że to w dużej mierze jest kwestia wspólnego oświetlenia oraz tego, jak całość będzie się prezentować w ekranie miasta. Zresztą mamy co do fosy różne pomysły, zobaczymy jak wyjdą w praniu - możliwe że będą radioaktywne ścieki, możliwe też że będzie coś innego.Ścieki radioaktywne swoją barwą drażniącą oko, zbyt intensywną, lśniącą trochę jak u muchomora tylko oczywiście w przypadku koloru zielonego/zielono-żółtego, powinny mówić nam "nie dotykać, to niebezpieczne", włączać pewien impuls. Te u Tritha nie są złe, tylko minimalnie odstają od oryginału, ale bardziej przypominają trawę niż coś tak niebezpiecznego jak ścieki radioaktywne. Mam trochę wrażenie, może przez to że widzę tylko sam budynek bez otoczenia, że stoi na jakiejś pięknej zielonej polanie jednorożca. :) J.M.Sower: Hobbicie, spójrz na oryginalny wygląd zamku. Jak dla mnie jest tam więcej niż cztery źródła światła. Całość jest bardziej przyciemniona i oświetlana z dołu przez lampy (które także rozświetlają w różnych częściach fosę co daje fajny efekt). Co do tych dolnych lamp, to dałbym im błękitny kolor jak przy oryginale. Nie wiem o jaki oryginał Ci chodzi, ale to chyba kwestia już implementacji w grze, a nie faktycznego modelu. mitlandy: Dla mnie bomba, jedynie tekstury do małej poprawy (wygląda to zbyt betonowo). Obawiam się jednak że magazyn zasobów będzie potrzebował zupełnie nowego modelu - ten nadaje się graficznie tylko do rtęci, a ta już jest wykorzystywana przez trzy inne miasta, w tym dwa złe. :< Lepiej jednak mieć model niż nie mieć, zwłaszcza że może być zawsze użyty do czegoś innego (choćby i jako dekoracja).To wrzucamy kolejny model:D W każdym razie dobra robota! |
mitlandy |
Teksturami ogólnie zajmuje się Witchking ja robię tylko modele ale gdybym dał budynek bez tekstur straciłby na wartości. Z góry dziękuję. |
Nerevar |
Cytat: Tylko co z tego, skoro:ten nadaje się graficznie tylko do rtęci - w Inferno mamy silosik dla siarki (i bardzo podobny do tego z Lochu) a jednak dający rtęć - silos Bastionu graficznie nadaje się do drewna - a daje kryształy - silos Fortecy nie kojarzy się graficznie z żadnym surowcem (ot, wieża zegarowa) ? ;) |
AmiDaDeer |
To z tego, że skoro możemy dać inną grafikę silosa, to czemu nie? :P Heroes 3 nie było pozbawione wad - archaniołowi skrzydła wystają z pośladków, a chyba nie chcemy tego naśladować? Jak nie będziemy mieli innego pomysłu albo nowy model będzie średniej jakości, to zapewne wykorzystamy ten, w końcu jest bardzo dobry. Jednak byłbym raczej za tym, by zrobić coś bardziej pasującego do faktycznej funkcji. |
Warmonger |
Silosy nadają się do przechowywania zasobów różnego rodzaju, więc nie widzę powodu, aby ten musiał generować rtęć. Płyny zresztą bardziej kojarzą mi się z silosami pionowymi, ten przypomina bardziej podłużny magazyn. Pomijając już to, że doskonale pasuje do stylu miasta. |
xardas33 |
magazyn zasobów jest bardzo ładny, a co do zasobu przez niego produkowanego to nie miałbym 2 propozycje: 1. Siarka 1 na dzień 2. Innowacyjna propozycja w rodzaju 1 kamienia i kilkuset dodatkowych sztuk złota na dzień. W Forge grunt to połączyć głównie beton, stal i nadać do tego dobre oświetlenie :) |
AmiDaDeer |
Prawdopodobnie ze względu na balans (i to że siarka i rtęć są już oklepane, a nic innego nie pasuje) zasobami będą standardowo drewno i ruda. Wiem, brzmi trochę mało zachęcająco, ale Forge nie może być pasjonujące w każdej kwestii. :P |
rtx |
A może tylko ruda? Oni chyba nie używają zbyt dużo drewna. |
Acid Dragon |
A może niech dodatkowe 500 sztuk złota produkuje? To byłoby coś nowego ;). No wiecie, udoskonalona technologia pozyskiwania metali, albo fuzja jądrowa, whatever :P. |
mitlandy |
Nowy magazyn:D |
strona: 1 - 2 - 3 ... 74 - 75 - 76 ... 142 - 143 - 144 |
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel